Hvem skal jeg velge??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer sicpa sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hvem skal jeg velge??

Vurderer nå og handle meg en ny prosjektor. Men tenkte ikke og legge så mye penger i det, hadde en prosjektor til 10000kr for en 4-5 år siden og kvaliteten var grei nok for meg den gangen. Men tenkte og legge enda mindre penger i den nå (huff og huff). Tenkte på Optoma HD720X til 6790,- eller en Acer Projektor PD527D til 6690,-Jeg skal bruke den mest til x-box 360 spill og endel film. Ikke noe tv titting. Jeg kan også få det ganske mørkt der jeg skal ha den. Jeg har da Hdmi utgang på både dvd spiller og x-box 360, men kan bruke komponent på begge også. Jeg ser også det at optoma en har hd støtte opp til 720p, de må vel være bra? Men trenger hjelp.....

På forhånd takk for alle svarene....:-D

Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Sitat Opprinnelig postet av sicpa
    Vurderer nå og handle meg en ny prosjektor. Men tenkte ikke og legge så mye penger i det, hadde en prosjektor til 10000kr for en 4-5 år siden og kvaliteten var grei nok for meg den gangen. Men tenkte og legge enda mindre penger i den nå (huff og huff). Tenkte på Optoma HD720X til 6790,- eller en Acer Projektor PD527D til 6690,-Jeg skal bruke den mest til x-box 360 spill og endel film. Ikke noe tv titting. Jeg kan også få det ganske mørkt der jeg skal ha den. Jeg har da Hdmi utgang på både dvd spiller og x-box 360, men kan bruke komponent på begge også. Jeg ser også det at optoma en har hd støtte opp til 720p, de må vel være bra? Men trenger hjelp.....

På forhånd takk for alle svarene....:-D

Det ligger en InFoucus PJ tilsalgs på AVTorget, du finner den her om du vurderer brukt!

psst......
    Hvem om personer
    Hva om gjenstander og saker
    Hvilken om personer, gjenstander og saker

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •