Aktiv HDMI switch og splitter på ebay, erfaring?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Aktiv HDMI switch og splitter på ebay, erfaring?

Vurderer å kjøpe denne

eBay Global Buying Hub Item: 280178635426 (Ends 03-12-2007 02:28:34 PM PST) - HDMI 4 PORT SWITCH BOX & 2 PORT SPLITTER HDTV SWITCHER

Noen som har erfaring med denne?

Ser da unektelig bra ut, men virker den som lovet.

Planer om å koble til Samsung LCD og Epson TW700 pj (en av gangen da :-D )

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For only $82.50 each when QTY 50+ purchased - 4X2 True Matrix HDMI 1.3a Powered Switch w/ Remote Controller (Rev. 2.0) | Auto/Powered HDMI Switch

Samme ting. Denne skal være bra ifølge diverse AV forum. Billig er den også. Venter på denne selv, så kan komme med anbefaling når jeg har prøvd den hvis du vil...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja bra specs på den, billigere også (litt hvertfall)

Hadde vært veldig fint med tilbakemelding når du har fått testen den.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått testen den litt, og er så langt meget godt fornøyd. Del har noen ganske kraftige lysdioder, og fjernkontrollen er litt svak, men selve funksjonen er upåklagelig. Kjører 3 kilder og 2 display (begge 720p) og det fungerer knirkefritt. Syncer fint og gjør jobben slik den skal. Pass på at det er amerikansk strømforsyning, så du trenger en tur til Clas for å få en 5V 2A likestrømsforsyning. Den jeg kjøpte kostet 198,-. Monoprice var kjappe med levering, også. Jeg er fornøyd!

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av atledreier
    Har fått testen den litt, og er så langt meget godt fornøyd. Del har noen ganske kraftige lysdioder, og fjernkontrollen er litt svak, men selve funksjonen er upåklagelig. Kjører 3 kilder og 2 display (begge 720p) og det fungerer knirkefritt. Syncer fint og gjør jobben slik den skal. Pass på at det er amerikansk strømforsyning, så du trenger en tur til Clas for å få en 5V 2A likestrømsforsyning. Den jeg kjøpte kostet 198,-. Monoprice var kjappe med levering, også. Jeg er fornøyd!
    Her svei du av 200,- til ingen nytte. Poweret tar 100-250V det eneste du trenger er en billig overgang (f.eks. en slik travel-adapter) Sist jeg kjøpte slike tror jeg de kom på ca 15,- pr stk. (ebay is your friend... )

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett, så sparte han penger i masseveis i forhold til å kjøpe tilsvarende switch her hjemme ;-)

Takker for fin tilbakemelding, atledreier - blir en sånn på meg også.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde den poweren liggende uansett.
    På hifiklubben har de en QED 4x1 switch med fjernkontroll som er AKKURAT lik, bare hvit. Det er garantert en OEM. Prisen? 2.398,-....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mye kom det på til sammen? med toll, frakt og kronekurs osv.

Husker du ca hvor mange dager fra du la inn bestilling, til du hadde pakka i posten?

Er litt nytt for meg å bestille fra USA over nett.

R

Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av robefa
    Hvor mye kom det på til sammen? med toll, frakt og kronekurs osv.

Husker du ca hvor mange dager fra du la inn bestilling, til du hadde pakka i posten?

Er litt nytt for meg å bestille fra USA over nett.

R
    Pris + frakt x 5,6(kurs) x 1,25(moms) + fortollings gebyr (fra 90 kr)

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sårri, så ikke posten din før nå!

Det stemmer som tazzat sier ang. pris. Jeg måtte vente til switchen kom på lager før jeg fikk bestilt, men fra de sendte til jeg hadde på døra gikk det ca en uke.

Vær litt obs når det gjelder HDMI og switching, forretsen. Min Samsung LCD sliter litt av og til med å rapportere hvilken oppløsning den takler, slik at PC ikke vil kjøre høyere enn 576p til den. BenQ PE7700 rapporterer helt fint uansett hva som skjer. Så løsningen er å la BenQ stå som display på den inngangen jeg skal bruke, og så switche tv over etterpå.
    Dekoderen til Lyse sliter når den ikke har kontakt på HDMI lenger, da rebooter den. DEtte er en bug i software/firmware i boksen til Lyse, og ikke switchen sin feil. En løsning på dette er nok en gang å la BenQ stå på TV-inngangen når LCD-tv står på noe annet. Heldigvis kjører BenQ handshake på HDMI selv om den står i standby.
    Dette er småpirk egentlig, og lett og unngå. Men 'bombesikkert' er det ikke. Tviler på bokser til 3000 gjør akkurat slike ting noe bedre, det er nok det faktum at HDMI er en veldig vag standard som er saken her.

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror noe slikt er løsningen på dette problemet:

For only $47.80 each when QTY 50+ purchased - DVI Doctor - Powered EDID Problem Solver | DVI EDID Adapter

Gir PC'en en EDID selv om ikke skjermen er tilkoblet.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hvordan handle på monoprice

Please submit the order using our zip code 91730, and at the checkout process 4 of 5, there will be a section called

special instruction section where you are able to leave a memo for our staffs to review. Please indicate that you are

requesting a quote for international shipment going to Norway and we will get back to you with the quote. Please note

that this will only be a quote, and will not be processed until we receive a confirmation from you.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •