Røverkjøp?! LE40M86BD til 10872 kr hos Pixmania

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Dancin' Devil sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Røverkjøp?! LE40M86BD til 10872 kr hos Pixmania

Ja snublet over pixelmania når jeg søkte på prisguide og fant Samsung LE40M86BD til 10872. Det virker for godt til å være sant. Noen erfaringer med pixelmania? Fristende å trykke på kjøp nå!

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dancin' Devil
    Ja snublet over pixelmania når jeg søkte på prisguide og fant Samsung LE40M86BD til 10872. Det virker for godt til å være sant. Noen erfaringer med pixelmania? Fristende å trykke på kjøp nå!
    Dette firmaet sender ut fra frankrike, det har hvert en del dårlige tilbakemeldinger om dette firmaet i det siste, du kan gå inn på hardware.no og skjekke hva tidligere kjøpere har skrevet under webshopguide.

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har handlet der før uten noe problem..

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja leste på tilbakemeldinger gitt på webshopguide og får et dårlig inntrykk. Ikke det at pixelmania er en dårlig side, men siden den er fransk, så blir det mye komplikasjoner når noe ikke fungerer og man skal sende tilbake osv. Satser heller på en norsk nettside. Den ligger rundt 12 000 på AV HiFi og Amentio, hvilken av de er å anbefale?

Newcomer per egil sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av denny 68
    Dette firmaet sender ut fra frankrike, det har hvert en del dårlige tilbakemeldinger om dette firmaet i det siste, du kan gå inn på hardware.no og skjekke hva tidligere kjøpere har skrevet under webshopguide.
    Har du handlet der selv? Det har jeg. Strålende fornøyd. Jeg opplevde god og rask kundeservice da jeg stilte noen spørsmål vedr. bestillingen.

Har registrert at det er svært mange som sutrer over dette selskapet på nettet, men hvor mange er det som sier ifra når de er fornøyde? Ikke så mange, tror jeg. Pixmania er veldig store, og en viss prosentandel misfornøyde kunder vil selsagt utgjøre veldig utgjøre mange flere enn samme prosentandel misfornøyde kunder hos et mindre foretak.

Etter hva jeg har forstått har forøvrig problemene i all hovedsak vært knyttet til fraktfirmaet de benytter seg av; DHL.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liker folk som deg som ser ting i et litt større perspektiv. Må begynne å gjøre det litt oftere

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •