HJELP: Projektor til rundt 10k? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 43
    Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

skjønner

Sitat Opprinnelig postet av Rudifj
    Hvor mye må jeg ut med for et lerret, og hvor burde man kjøpe det? Noe å anbefale, eller må jeg vite mål åsån?

Projektoren må ikke være ny, gjør ikke noe om den er brukt..

Vil ha projektoren over sengen på soverommet, så den burde se litt ok ut, men hvor stor og tung er den benq projektoren da?

Men, har også sett på den LG 110 projektoren men, av krav vil jeg si at den skal ha god bildekvalitet, stille og ikke aaalt for stor..

BenQ er nok kjempe bra på bildekvalitet men vi snakker en 9 kilo tung 40x13x38,2 cm stor sak! til forrhold er LG sin kun 4,5 kg 44 x 25 x 9,4 cm som
    Kommer med veggfeste. Bildet fra LG er så absolutt bra.
    " En ekstra bonus er det at projektoren er perfekt innstilt fra fabrikk." ble det skrever når den ble testet, perfekt er det kanskje ikke men godt bilde var det uten mye jobb.
    Når det gjelder lysstyrke er faktisk LGen kraftigere enn BenQ på det punktet.

Jeg kan ærlig si at jeg heller ville hatt Hitachi eller LG på soverommet enn BenQ modellene 8720 og w9000, av den enkle grunn at jeg syns sistnevnte passer bedre inn i dedikert kinorom eller litt skjult i stua.

Hitachien kan du lese litt om her om du ikke alt har gjort det: http://avforum.no/forum/tester-video...-pj-tx300.html
    Epson har også en som jeg likte godt (husker ikke modellbetegnelsen på den).

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

lerret

Det trenger forrøvrig ikke koste en formue med lerret, men det kommer jo ann på om du vil ha ramme på det, størrelse og noe kvalitet såklart.

Jeg har et grått 100" Adeo 16/9 lerret som passer meg bra, mener å huske det kostet meg noe sånt som 3500,- men velger du nedtrekkbart går prisen fort ned en tusenlapp, og det finnes sikkert billigere lerret der ute.

For å finne ut om du får det bilde du ønsker kan du jo skjekke de ulike prosjektorene på Popular Home Theater Projectors - HDTV 720p, 1080p projectors, EDTV 480p projectors der ser man hvilket bildestørrelse man får på de forskellige avstandene osv.
    Ellers tror jeg ikke det skal by på noen problemer ved 4.5meter LG vil da kunne vise alt fra 116" - 83" (målt fra 4,40 m altså rommet -prosjektorens dybde) Husk også at jo mindre bilde du har jo lysere kan du ha det i rommet.
    På BenQ kan du velge alt mellom 103" - 76" om rommet ditt er 4,5 m.

Men er jo greit å legge noen kroner i lerretet også om man er opptatt av bildekvalitet.

Newcomer Rudifj sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    BenQ er nok kjempe bra på bildekvalitet men vi snakker en 9 kilo tung 40x13x38,2 cm stor sak! til forrhold er LG sin kun 4,5 kg 44 x 25 x 9,4 cm som
    Kommer med veggfeste. Bildet fra LG er så absolutt bra.
    " En ekstra bonus er det at projektoren er perfekt innstilt fra fabrikk." ble det skrever når den ble testet, perfekt er det kanskje ikke men godt bilde var det uten mye jobb.
    Når det gjelder lysstyrke er faktisk LGen kraftigere enn BenQ på det punktet.

Jeg kan ærlig si at jeg heller ville hatt Hitachi eller LG på soverommet enn BenQ modellene 8720 og w9000, av den enkle grunn at jeg syns sistnevnte passer bedre inn i dedikert kinorom eller litt skjult i stua.

Hitachien kan du lese litt om her om du ikke alt har gjort det: http://avforum.no/forum/tester-video...-pj-tx300.html
    Epson har også en som jeg likte godt (husker ikke modellbetegnelsen på den).
    Oj! Er den så tung :S Da vet jeg ikke om taktet vil klare og holde den oppe, og størrelsen var jo ganske stor da :S

Er jo kjekt hvis den er ganske bra innstillt fra fabrikk, for jeg har ikke gjort det før..
    Har du prøvd/sett den Hitachi projektoren? Hi-fi center kjeden har fjerna LG projektoren fra hjemmesiden sin nåp da:S Men, den Hitachi projektoren er vel litt nyere? Fant den herHitachi LCD projektor PJ-TX300 - elprice.no Den var å finne mange steder..

Er det sånn at jeg kan ha data, dvd-spiller og tv-tuner koblet i samtidig?

Og er det lite støy fra projektoren din?

Takk for bra svar AjSelj og dere andre

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det trenger forrøvrig ikke koste en formue med lerret, men det kommer jo ann på om du vil ha ramme på det, størrelse og noe kvalitet såklart.

Jeg har et grått 100" Adeo 16/9 lerret som passer meg bra, mener å huske det kostet meg noe sånt som 3500,- men velger du nedtrekkbart går prisen fort ned en tusenlapp, og det finnes sikkert billigere lerret der ute.

For å finne ut om du får det bilde du ønsker kan du jo skjekke de ulike prosjektorene på Popular Home Theater Projectors - HDTV 720p, 1080p projectors, EDTV 480p projectors der ser man hvilket bildestørrelse man får på de forskellige avstandene osv.
    Ellers tror jeg ikke det skal by på noen problemer ved 4.5meter LG vil da kunne vise alt fra 116" - 83" (målt fra 4,40 m altså rommet -prosjektorens dybde) Husk også at jo mindre bilde du har jo lysere kan du ha det i rommet.
    På BenQ kan du velge alt mellom 103" - 76" om rommet ditt er 4,5 m.

Men er jo greit å legge noen kroner i lerretet også om man er opptatt av bildekvalitet.
    Jeg skal ha sånn som kan taes opp og ned.
    Den siden var ikke så dum, ser ut som jeg får god str. på bilde

Hvor grått må lerret være? Noen måte å finne ut det på? Har to store vinduer på rommet, men de har lystette gardiner da:P Så blir jo relativt mørkt her.. Men, hadde vært greit å kunne se noe uten å måtte dra til alt her..

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Annmeldelse fra kjøper av Hitachi projektoren på elprice: "Har kjøpt Hitachi projektor hos Elprice i sommer. Det fulgte med en grei monteringsanvisning og det var i reklamen lovet at dette var en spesielt stillegående projektor. Dette holder stikk. både jeg og besøkende hos meg er veldig imponert over hvor lite støy det er fra min projektor. Ja den er faktisk tilnærmet helt støyfri. Dette sammen med glimrende bilde og enkelt betjening, gjør at jeg ikke har noen betenkeliheter med å anbefale denne projektoren og Elprice som leverandør."

Dette høres jo bra ut..

Elprice | Produkt anbefalinger

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    8720 trenger ikke å henge i taket. Du kan lage en enkel hylle som jeg har gjort..

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    8720 trenger ikke å henge i taket. Du kan lage en enkel hylle som jeg har gjort..

Det var ikke så dumt, men, den ser veldig stor ut da :S Men er det så MYE bedre bilde at man burde gjøre plass til den? Og mener selv at Hitachien ser litt bedre ut men, det skal jo være mørkt i rommet, så da forsvinner jo evt. det problemet

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    for bare noen høvdinger til får du W9000, den er jo litt stor, men fordelen med større kabinett er jo lavere støynivå feks.. så får du jo full hd, slipper du å oppgradere med en gang

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    for bare noen høvdinger til får du W9000, den er jo litt stor, men fordelen med større kabinett er jo lavere støynivå feks.. så får du jo full hd, slipper du å oppgradere med en gang
    Et par? 7k til:P Men, bllir nok ikke kjøp før etter jul en gang.. Så, kan jo hende det har skjedd noe med prisen til da.. Hadde jo vært gøy med Full-Hd da

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utdrag fra teksten:
    "Siden projektoren tilhører øver prissjikt er den ikke laget for små rom. Du trenger derfor en minimumsavstand på 4,5 meter fra lerret til bakvegg, om du tenker lerretsstørrelse opp mot 100 tommer."

Men, får jo ellers bare utrolig mye skryt! Men vet ikke helt om jeg har plass til å ha den her :S Blir jo stygt med den store maskinen hengene i taket..
    Går det ann og sette projektoren på en kommode (ca.100 cm)? Eller er det for lavt?

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det går fint da den har en meget fleksibel lens shift.

http://avforum.no/gallery/misc.php?d...oadfile&i=1585

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

np

Oj! Er den så tung :S Da vet jeg ikke om taktet vil klare og holde den oppe, og størrelsen var jo ganske stor da :S

Er jo kjekt hvis den er ganske bra innstillt fra fabrikk, for jeg har ikke gjort det før..
    Har du prøvd/sett den Hitachi projektoren? Hi-fi center kjeden har fjerna LG projektoren fra hjemmesiden sin nåp da:S Men, den Hitachi projektoren er vel litt nyere? Fant den herHitachi LCD projektor PJ-TX300 - elprice.no Den var å finne mange steder..

Er det sånn at jeg kan ha data, dvd-spiller og tv-tuner koblet i samtidig?

Og er det lite støy fra projektoren din?

Takk for bra svar AjSelj og dere andre
    Prosjektoren min (LG) støyer svært lite, når jeg trykker på pause knotten under filmer eller spill er det pc vifta fra den laptoppen som bråker mest

På de aller fleste prosjektorer kan du ha flere ting koblet til samtidig, det du må huske på er at det veldig skjelden er mer enn en HDMI kontakt på prosjektorer og at du derfor må bruke andre inganger dersom du vil ha flere ting koblet opp.
    Alternativt koster det ikke mye for enkle HDMI switcher(disse er også i bruk i butikkene for å få bilde på alle skjermene hvis ikke en reciver med hdmi switch innebygget blir brukt)

Jepp BenQ sine gode modeller er store og tunge, har sett litt på W9000 selv ettersom den har full HD altså 1080p ikke bare 720p som de vi har snakket om til nå har. Grunnen til at jeg ser på den er så enkel som at det ikke er noen rimligere full HD prosjektorer ennå og jeg har fått PS3 og skal kjøpe HD-dvd spiller snart, ønsker jo å brife litt med 1080p jeg som alle andre AV idioter men jeg forventer ikke at oppgraderingen blir formidabel.

LGen som jeg har begynner nok å bli det man må kalle en eldre modell nå, og det er synn de ikke har den på centerkjeden lenger da den på tross av alderen var et kupp. Min har jeg selv hatt et drøyt år nå, stått i eco mode i stort hvit rom som har stoore vinduer, det er langt ifra full lyskontroll men har som du tunge gardiner som hjelper veldig på og fungerer fint.

Hitachien det er snakk om her har jeg desverre ikke sett mye på selv, kunn det jeg har sett hos klubben.
    tidligere modellen 200 som den het har jeg derimot sett noe mer på, kan varmt annbefale den men da kommer også valget mellom LCD og DLP inn i bildet. Personlig likte jeg DLP vel så godt, fikk mere film følelse av det, men LCD er langt å foretrekke ved pcbruk for mindel.
    Dette er en smaksak og har også med å gjøre om du har lett for å se "regnbuer" på DLP eller ikke.
    (BenQ og LG er DLP mens Hitachi er LCD. det er da som du helt sikkert vet to av de forskjellige teknologiene som brukes i prosjektorer)

Når det gjelder hvor grått lerret du trenger så var jeg av den oppfatning at det var en standard grå på lerrettene. Det du mister ved å ha grått lerret er jo selfølgelig noe av det hvite, det du får er dypere svart. Er rommet litt lyst så går du for grått har man tilnæremet 100% lyskontroll bruker man hvitt.
    grått nedtrekkbart lerret på 92" får du for rundt 2000,- (tror det er omtrent samme duken som jeg har da) svakt grått, kunn for å hjelpe svartnivået litt altså.

BenQ w9000 koster vel mellom 16 og 14 k nå på det absolutt billigste!
    Altså det dobbelte av LG alternative, centerkjeden kan nok han noen igjen selvom de ikke er på nett.
    8720 burde man kunne få brukt for mellom 8 og 10 k avhengi av hvor lang tid pæren ha vert brukt (husk at pærer koster mye og skal vare rundt 2000 timer normalt brukt og oppimot 3000 i eco mode på BenQ)

Det er selfølgelig riktig at man kan ha prosjektoren på hylle som det vises på bildet, men igjen syns ikke det passer så godt rett over sengen min.
    En smaksak.
    Har sett den løsningen i et par kinoer og selv der virker BenQen som oftest diger.

En annen ting du må huske på å skaffe er lange kabler slik at du kan legge dem pent inntil vegger osv, selv en billig HDMI kabel i lengden du trenger her kommer fort opp i tusenlappen.
    Så 3 - 4 tusen blir det jo i de tingene du trenger i tillegg til selve prosjektoren.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prosjektoren min (LG) støyer svært lite, når jeg trykker på pause knotten under filmer eller spill er det pc vifta fra den laptoppen som bråker mest

På de aller fleste prosjektorer kan du ha flere ting koblet til samtidig, det du må huske på er at det veldig skjelden er mer enn en HDMI kontakt på prosjektorer og at du derfor må bruke andre inganger dersom du vil ha flere ting koblet opp.
    Alternativt koster det ikke mye for enkle HDMI switcher(disse er også i bruk i butikkene for å få bilde på alle skjermene hvis ikke en reciver med hdmi switch innebygget blir brukt)

Jepp BenQ sine gode modeller er store og tunge, har sett litt på W9000 selv ettersom den har full HD altså 1080p ikke bare 720p som de vi har snakket om til nå har. Grunnen til at jeg ser på den er så enkel som at det ikke er noen rimligere full HD prosjektorer ennå og jeg har fått PS3 og skal kjøpe HD-dvd spiller snart, ønsker jo å brife litt med 1080p jeg som alle andre AV idioter men jeg forventer ikke at oppgraderingen blir formidabel.

LGen som jeg har begynner nok å bli det man må kalle en eldre modell nå, og det er synn de ikke har den på centerkjeden lenger da den på tross av alderen var et kupp. Min har jeg selv hatt et drøyt år nå, stått i eco mode i stort hvit rom som har stoore vinduer, det er langt ifra full lyskontroll men har som du tunge gardiner som hjelper veldig på og fungerer fint.

Hitachien det er snakk om her har jeg desverre ikke sett mye på selv, kunn det jeg har sett hos klubben.
    tidligere modellen 200 som den het har jeg derimot sett noe mer på, kan varmt annbefale den men da kommer også valget mellom LCD og DLP inn i bildet. Personlig likte jeg DLP vel så godt, fikk mere film følelse av det, men LCD er langt å foretrekke ved pcbruk for mindel.
    Dette er en smaksak og har også med å gjøre om du har lett for å se "regnbuer" på DLP eller ikke.
    (BenQ og LG er DLP mens Hitachi er LCD. det er da som du helt sikkert vet to av de forskjellige teknologiene som brukes i prosjektorer)

Når det gjelder hvor grått lerret du trenger så var jeg av den oppfatning at det var en standard grå på lerrettene. Det du mister ved å ha grått lerret er jo selfølgelig noe av det hvite, det du får er dypere svart. Er rommet litt lyst så går du for grått har man tilnæremet 100% lyskontroll bruker man hvitt.
    grått nedtrekkbart lerret på 92" får du for rundt 2000,- (tror det er omtrent samme duken som jeg har da) svakt grått, kunn for å hjelpe svartnivået litt altså.

BenQ w9000 koster vel mellom 16 og 14 k nå på det absolutt billigste!
    Altså det dobbelte av LG alternative, centerkjeden kan nok han noen igjen selvom de ikke er på nett.
    8720 burde man kunne få brukt for mellom 8 og 10 k avhengi av hvor lang tid pæren ha vert brukt (husk at pærer koster mye og skal vare rundt 2000 timer normalt brukt og oppimot 3000 i eco mode på BenQ)

Det er selfølgelig riktig at man kan ha prosjektoren på hylle som det vises på bildet, men igjen syns ikke det passer så godt rett over sengen min.
    En smaksak.
    Har sett den løsningen i et par kinoer og selv der virker BenQen som oftest diger.

En annen ting du må huske på å skaffe er lange kabler slik at du kan legge dem pent inntil vegger osv, selv en billig HDMI kabel i lengden du trenger her kommer fort opp i tusenlappen.
    Så 3 - 4 tusen blir det jo i de tingene du trenger i tillegg til selve prosjektoren.
    Tusen takk for masse bra info og hjelp! Lærer mye her nå!

men, tror du at den benQ W9000 projektoren kommer til å falle ned til rundt 10k mot våren en gang? Hadde jo vært utrolig artig med Full-Hd.. Men, blir nok en 720p...

Og, hvordan fester jeg f.eks den hitachi projektoren? Hvor er det lurt å kjøpe ledningene? Og, hvor kan man få tak i sånn switch? Så jeg kan ha både, pc, tuner og dvd tilkoblet med HDMI kabel?

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    W9000 har alleredet falt til under halvparten av det den kostet ny, kostet veil 35k ved lansering.. Men vet aldri med BenQ, vanskelig å si om den faller mere.. Men den er uansett et knakendes godt kjøp til nåværende pris!
    Spørsmålet er om du vil ha full HD eller ikke..

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

:)

Tusen takk for masse bra info og hjelp! Lærer mye her nå!

men, tror du at den benQ W9000 projektoren kommer til å falle ned til rundt 10k mot våren en gang? Hadde jo vært utrolig artig med Full-Hd.. Men, blir nok en 720p...

Og, hvordan fester jeg f.eks den hitachi projektoren? Hvor er det lurt å kjøpe ledningene? Og, hvor kan man få tak i sånn switch? Så jeg kan ha både, pc, tuner og dvd tilkoblet med HDMI kabel?
    hehe ingen årsak, er ingen guru på dette men har fått med meg litt.

W9000 vil nok ikke falle voldsomt mye mer nå desverre, regner ikke med at man vil få kjøpt en slik ny for under 12,500,- noen gang, men jeg kan ta feil.

720p kan gi deg et supert bilde, i de aller fleste tilfeller er nok 1080p overkill.
    Men Switch og kabel ja, har ærlig talt ikke vert på utkikk etter hdmi switch så jeg er ikke sikker på det men du skal kanskje ha noe lyd til prosjektoren også? om du går for surround har de aller fleste recivere nå ganske langt ned i pris innebygd switch, det var løsningen jeg gikk for hvertfall. Denon 2807 kjøpt for 6000,- hadde det jeg trengte.

Kabel får man stort sett overalt, jeg ga vel 1400,- for min 10 meter, en kabel av helt grei kvalitet. Kjøpte den hos en hifibutikk, men slipper sikkert billigere unna om du kjøper på AVshop.no / Velkommen eller Hjemmekinospesialisten nettdata.no - Norges beste AV SHOP sørg for å ha lang nok ledning så du får det til å se pent ut, og så er det jo lov å være så jålete at man velger en kabel som har en farge som ikke stikker seg ut i rommet.
    om rommet er hvit så kanskje DreamScreen UltraFlat HDMI 1,3 1080P hvit 10,0m som det er reklame for på siden her kunne gjort seg, 1099,- for 10m.
    skal du ha flere andre ting også koblet via hdmi så hadde de 1m til 399,- også. (finnes sikkert billigere men det var bare et eksempel)
    Jeg vet ikke sikkert at det er veldig store forskjelder på disse kablene, men jeg pleier å la være å kjøpe det absolutt billigste (kanskje dumt av meg ikke vet jeg)

BenQ w9000 har falt fra 35k ja men 8720 falt jo fra 56k eller noe så kan jo hende den faller litt til, men tviler på at den faller under de vanligste 720p prosjektorene der ute i pris.

Hvaslags utstyr skal du bruke med prosjektoren ?

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvordan fester jeg f.eks den hitachi projektoren?
    Den kan festes i taket, men jeg tror jeg ville gått for en å sette den på en liten hylle.
    Jeg ville kanskje ha brukt en litt breiere hylle enn det som ble vist på bildet av BenQen så man kan ha noe annet der også, dessuten er jo nesten 10cm mindre dyp enn BenQen så den vil ikke virke så ruvende. 340 x 113 x 298mm var størrelsen på den.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe ingen årsak, er ingen guru på dette men har fått med meg litt.

W9000 vil nok ikke falle voldsomt mye mer nå desverre, regner ikke med at man vil få kjøpt en slik ny for under 12,500,- noen gang, men jeg kan ta feil.

720p kan gi deg et supert bilde, i de aller fleste tilfeller er nok 1080p overkill.
    Men Switch og kabel ja, har ærlig talt ikke vert på utkikk etter hdmi switch så jeg er ikke sikker på det men du skal kanskje ha noe lyd til prosjektoren også? om du går for surround har de aller fleste recivere nå ganske langt ned i pris innebygd switch, det var løsningen jeg gikk for hvertfall. Denon 2807 kjøpt for 6000,- hadde det jeg trengte.

Kabel får man stort sett overalt, jeg ga vel 1400,- for min 10 meter, en kabel av helt grei kvalitet. Kjøpte den hos en hifibutikk, men slipper sikkert billigere unna om du kjøper på AVshop.no / Velkommen eller Hjemmekinospesialisten nettdata.no - Norges beste AV SHOP sørg for å ha lang nok ledning så du får det til å se pent ut, og så er det jo lov å være så jålete at man velger en kabel som har en farge som ikke stikker seg ut i rommet.
    om rommet er hvit så kanskje DreamScreen UltraFlat HDMI 1,3 1080P hvit 10,0m som det er reklame for på siden her kunne gjort seg, 1099,- for 10m.
    skal du ha flere andre ting også koblet via hdmi så hadde de 1m til 399,- også. (finnes sikkert billigere men det var bare et eksempel)
    Jeg vet ikke sikkert at det er veldig store forskjelder på disse kablene, men jeg pleier å la være å kjøpe det absolutt billigste (kanskje dumt av meg ikke vet jeg)

BenQ w9000 har falt fra 35k ja men 8720 falt jo fra 56k eller noe så kan jo hende den faller litt til, men tviler på at den faller under de vanligste 720p prosjektorene der ute i pris.

Hva slags utstyr skal du bruke med prosjektoren ?
    Hmm.. Det hadde vært gøy med 1080p, men klarer meg sikkert med 720p.. Men, er jo fortsatt noen måndeder til jeg skal handle, så kan jo hende W9000 faller i pris til da, og, da har jeg jo litt tid til å spare på

Og lydanlegg har jeg, men kanskje jeg kjøper inn noe som er litt mindre enn hva jeg har nå (singnaturen). Men, finnes de mulighetene på små kompakte hjemmekino anlegg tro? Ellers så har forstekeren jeg nå har muligheten for 3 inn og 1 ut.. Og, hvit ledning var ikke dumt!

Av utstyr vil det bli både bli brukt PC, Tv-tuner og dvd-spiller..

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    W9000 har alleredet falt til under halvparten av det den kostet ny, kostet veil 35k ved lansering.. Men vet aldri med BenQ, vanskelig å si om den faller mere.. Men den er uansett et knakendes godt kjøp til nåværende pris!
    Spørsmålet er om du vil ha full HD eller ikke..
    Oj, da har den også hatt en kraftig prisnedgang da!
    Hadde ikke gjort noe om den sank litt i pris

Men, har den de samme målene som benQ 8020?

Og, hadde vært gøy med 1080p, men kanskje ikke nødvendig.. Er jo kult når jeg skal koble pc`en på, Så blir det sikkert en Blueray spiller en gang, og da er det jo kult å kunne kjøre på full oppløsning

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hehe

Oj, da har den også hatt en kraftig prisnedgang da!
    Hadde ikke gjort noe om den sank litt i pris

Men, har den de samme målene som benQ 8020?

Og, hadde vært gøy med 1080p, men kanskje ikke nødvendig.. Er jo kult når jeg skal koble pc`en på, Så blir det sikkert en Blueray spiller en gang, og da er det jo kult å kunne kjøre på full oppløsning
    Nå tenker du som jeg har gjort fram til nå

"kult å kunne kjøre på full oppløsning" og "blir sikkert en Blueray spiller en gang"

Jada klart det er kult å ikke bare være klar for HD men faktisk å ha det nå :-D

Så litt skakt der og så faktisk ikke hva du hadde for noe ops:
    Dynavoice er gode saker for pengene det, tror nok ikke du får noe som er mindre og like bra som det uten at det koster en bitteliten formue desverre.

forrøvrig så er ikke 13990,- noen dårlig pris på en full HD prosjektor.

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •