Trenger jeg virkelig lerret når jeg kan vise på hvit vegg ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger jeg virkelig lerret når jeg kan vise på hvit vegg ?

Jeg har en infocus X1 som vises direkte på malt vegg i dag (maling direkte på gips, standard hvir farge (den er litt grå)). Bildet mitt blir faktisk veldig bra, bruker linjedobling og har bra DVD-spiller. Ser jo at hvittnivået blir litt kunstig når en viser direkte på vegg, men allikevel er bildet veldig bra.
    Er det noen som kan vise faktisk differanse (bilder) mellom lerret og direkte på hvit vegg slik som jeg har det i dag ??
    Det er jo faktisk mye å bruke 9000,- på lerret dersom differansen er minimal, men dersom bildet blir MYE bedre er det jo en investering i kvalitet.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom veggen din ikke er HELT slett, så vil struktur vises i panoreringer. Hvorvidt man må bruke 9.000 kroner på et lerret...vel det finnes jo en mellomting :wink:

Det er ofte slik at man blir fornøyd første gang man ser en ting. F. eks. så går vi fleste gjennom de ulike fasene steg for steg:

1. Man får seg en projektor og kobler den opp med kompositt og rett på veggen. WOW så bra det ble.
    2. Man viser rett på veggen men bruker s-videokabel i stedenfor. WOW nå ble bildet enda bedre.
    3. Man kjøper seg et lerret, og WOW det ble mye bedre enn veggen.
    4. Man kjører komponent med progressive signaler på ordentlig lerret. WOW dette ble bra...

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avshop har lerret til en meget overkommelig pris de!

http://www.avshop.no/catalog/index.php?cPath=22_83

Newcomer Snowman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller velg Ikea rullgardin kun 259, for et som er 2 meter bredt. God kvalitet, men selvsagt blir et Grayline fra AvShop mye bedre. Men jeg er i hvertfall fornøyd

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •