Er dette en god TV? (Hannspree LCD-TV 37)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er dette en god TV? (Hannspree LCD-TV 37)

Jeg vant nettopp en auksjon, men tror jeg var noe kjapp på avtrekkeren der. Auksjonen kan dere se her.

Dette gjelder da altså en Hannspree LCD-TV "37 som jeg fikk for 7301,- kr. Jeg er nå såpass lei og fremdeles forvirret over alle de tekniske utrykkene som følger med når man skal kjøpe ny TV, så jeg tenkte jeg skulle prøve å spørre dere etter hjelp

Er dette en god TV, og ikke minst ett godt kjøp? Jeg ser på komplett at man kan få en Hyundai 37" LCD-TV for 7995,- kr. Her er oppløsningen høyere enn på Hannspree TV-en, men kontrasten er lavere. Det hadde kanskje vært lurere å spandert på noen ekstra hundrelapper for å kjøpe Hyundai istedetfor?

Jeg er ute etter en 37-40" som hovedsaklig skal brukes til tv (viasat parabolpakke), film, og litt spill. Jeg er ikke så sikker på om jeg trenger Full HD. Det holder vel lenge med HD Ready? Noen som har ett forslag på hvilken TV jeg burde kjøpe?

Dette ble litt mye, men nå er tida virkelig inne for å handle ny TV.
    Beklager dersom dette innlegget havnet i feil subfora.

På forhånd takk for svar!

Mvh
    Tommy

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av z00p
    Jeg vant nettopp en auksjon, men tror jeg var noe kjapp på avtrekkeren der. Auksjonen kan dere se her.

Dette gjelder da altså en Hannspree LCD-TV "37 som jeg fikk for 7301,- kr. Jeg er nå såpass lei og fremdeles forvirret over alle de tekniske utrykkene som følger med når man skal kjøpe ny TV, så jeg tenkte jeg skulle prøve å spørre dere etter hjelp

Er dette en god TV, og ikke minst ett godt kjøp? Jeg ser på komplett at man kan få en Hyundai 37" LCD-TV for 7995,- kr. Her er oppløsningen høyere enn på Hannspree TV-en, men kontrasten er lavere. Det hadde kanskje vært lurere å spandert på noen ekstra hundrelapper for å kjøpe Hyundai istedetfor?

Jeg er ute etter en 37-40" som hovedsaklig skal brukes til tv (viasat parabolpakke), film, og litt spill. Jeg er ikke så sikker på om jeg trenger Full HD. Det holder vel lenge med HD Ready? Noen som har ett forslag på hvilken TV jeg burde kjøpe?

Mvh
    Tommy
    Så samme tv'en som åpningstilbud av en databutikk til 5k.
    Men det var sånn begrenset tilbud.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg såg denne til 6500,- på OBS idag.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøp en px80.jeg betalte 7480 ikl oppkrav fra komplett.kjører den med viasat parabolpakke.er vannvittig fornøyd.

Active Reksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville aldri gitt over 7000 for en hannspree tv, heller ikke en hyundai... du får jo mye bedre tv'er fra mer kjente merker til den prisen...

kontrastforhold på 800:1 er jo latterlig i dag...

Active Reksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Beemer sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av z00p

Mvh
    Tommy
    Du trenger da vel ingen råd fra oss, om tv kjøp. Du sier jo selv du har vunnet en tv på auksjon.
    Da får du være mann nok til å kjøpe denne, siden du har bydd på denne tv'n.
    Skal du ikke ha den, så får du til hellvete slutte å by på ting du ikke vil ha.
    Du ødelegger jo for andre.
    Ja jeg er arg.
    Blir helt matt av sånne idioter som byr og byr men fan ikke skal ha noe.

Du har vunnet auksjonen GRATULERER MED NY TV.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor er det ingen av dere som har svart med alternativer eller priser som har sjekket dato på åpningsinnlegget? Hjelper lite med pris på PX80 i dag når åpningsinnlegget er fra november 2007

Active Reksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Superprice
    Hvorfor er det ingen av dere som har svart med alternativer eller priser som har sjekket dato på åpningsinnlegget? Hjelper lite med pris på PX80 i dag når åpningsinnlegget er fra november 2007
    ops: ble så frustrert da jeg leste første innlegget at jeg ikke la merke til datoen... :P

Intermediate Beemer sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg så eller ikke datoen