Pioneer 4270-verd denne prisen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer 4270-verd denne prisen?

Kom over en pioneer 4270 til 15000.- brukt

I følge selger i 100% stand, litt over 1 år gammel.

1) Er den litt dyr? Hva er den verd?
    2) Kan det bli et problem med kun 1 hdmi (et problem som kan løses?)

Er litt fristet. Syns det er en utrolig lekker tv, men hvis den står mye tilbake for nyere modeller (eks Panasonic), så er det kanskje likevel ikke et godt kjøp. Eller hva?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kun 1 hdmi er ikke særlig framtidsrettet. Ville gått for en med flere HDMI porter. Har selv PDP-427 og er kjempefornøyd med bilde på denne.

Du skal vel ha en digitaldekoder og en eller annen avspiller HD-DVD/Blu-ray/DVD tilkoblet. Funker kanskje fint i dag men om 1-2 år vil du angre som en hund på at du ikke har 2 hdmi kontakter.

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    7-gen. tv'ene til Pioneer har fått mye dårlig kritikk for svartnivå mener jeg å huske.

Synes dette derfor er veldig dyrt. Hvis du ikke på død og liv vil ha Pioneer designet får du mer bilde for pengene med en ny Panasonic IMHO.

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mazeking
    Kun 1 hdmi er ikke særlig framtidsrettet. Ville gått for en med flere HDMI porter. Har selv PDP-427 og er kjempefornøyd med bilde på denne.

Du skal vel ha en digitaldekoder og en eller annen avspiller HD-DVD/Blu-ray/DVD tilkoblet. Funker kanskje fint i dag men om 1-2 år vil du angre som en hund på at du ikke har 2 hdmi kontakter.
    Dette er litt gammeldags tankegang og ikke direkte korrekt lenger. Jeg bruker kun en av mine 4 kontakter på min 508XD, og kommer nok aldri til å bruke flere heller tror jeg. Kobler ALT til forsterkeren min - det er MYE mer logisk og etterhvert helt nødvendig også for å få HD lydformater og bedre kontroll.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Flintstone
    Dette er litt gammeldags tankegang og ikke direkte korrekt lenger. Jeg bruker kun en av mine 4 kontakter på min 508XD, og kommer nok aldri til å bruke flere heller tror jeg. Kobler ALT til forsterkeren min - det er MYE mer logisk og etterhvert helt nødvendig også for å få HD lydformater og bedre kontroll.
    Forutsatt bruk av hjemmekinoreceiver vil jeg tro? Jeg har vel ikke den muligheten på min Arcam A90. Trodde kanskje det fins en boks eller slikt som kan kjøpes til for å ta i mot flere hdmi?? Noen som vet?

Jeg syns selv prisen litt drøy her (tatt i betraktning at den er brukt), men vurderte muligheten for å prute. Får se hva det blir til. Uansett takk for innspillene!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare ha i tankene at de ble solgt NYE til 14k på slutten... fra butikk her i Trondheim.

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    316
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener å huske at disse ble solgt ut både på Expert og Elkjøp for 12 995 i august, så jeg synes 15 000 er drøyt på en brukt.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker så mye! Da blir denne prisen alt for stiv ja. Alt over 10 000.- bør vel være uaktuelt. Hvis det ikke er noen løsning for det med at det kun er 1 hdmi, så blir det vel ikke noe bud fra meg, enda så lekker denne tvèn er.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •