Prosjektor min. 8000,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prosjektor min. 8000,-

Hei! Jeg er ikke spesielt kravstor når det gjelder bilde, men jeg vurderer å oppgradere fra min 28" rør tv til et større bilde. Har sett en del på LCD tver, men fant ut at jeg i hvertfall trenger 40 tommer for at det var noen vits i å kjøpe.

Jeg har svært gode muligheter for å få det ordentlig mørkt på rommet mitt, så lyset er ikke noe problem.

Soooo, jeg lurer på hva jeg bør velge av prosjektorer til minimum 8 000 kroner, helst så billig som mulig.

Jeg spiller en del XBOX 360 og ser en del på DVD.

Ønsker ikke brukt.

Jeg blir veldig glad for alle svar:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    http://avforum.no/forum/generell-chi...rum-faqen.html

Sitat Opprinnelig postet av vertigo
    Etter en del diskusjoner, føler jeg det nødvendig å påpeke at denne tråden er uoffisiell, om noen skulle tro ut ifra overskriften "uoffisiell" at denne tråden eller dette innlegget representerer synet til avforum. Meningene i mitt i innlegg, står for min regning, og er min subjektive mening. Dette burde vært unødvendig å si, men slik er det blitt her....

Prosjektor, DLP eller LCD?: Et kraftig argument mot DLP, er at om ikke man selv har problemer med dette, så får man jo av og til besøk. Dersom man ikke får mye besøk, kan man velge DLP.

Hvilken prosjektor: For tiden Epson TW700 som er 720p.Den er det beste kjøpet for pengene, ca 9500. Den har også fordelen med å være en av de mest lyssterke på markedet.
    Hvis du må spørre om det er noe poeng i å betale det dobbelte for 1080p, så holder det sikkert med 720p forbedringen ligger på ca 10-20 %.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •