Samsung og deres verden av LCD tv'er...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung og deres verden av LCD tv'er...

Hei
    Sitter og ser på litt priser og leser på forumet. Var innom Siba en tid tilbake og så på Samsung LE40S86, til 12995.-.
    På hw.no sin prisguide ser jeg at den selges for 8395.- på Pixmania.
    Utseendemessig så er det fin, ser iallefall fin ut i mine øyne. Har greit nok med tilkoblingsmuligheter. Usikker på om det er 1:1 pixelmapping på den...

Er det noen som har handlet på Pixmania, og har noen erfaring med dem? Det virker som om de ikke er i Norge men sender fra utlandet.
    Jeg lurer også på om det er noen som har denne tv'en, hva slags signalkilde som bruke og om du er fornøyd med LCD tv'en.

Håper noen kan gi meg noen svar, takk.

Mvh
    SandStrand

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    S-serien er Samsung's billigste LCD TV'er, og uansett merke er det sjelden lurt å gå for den billigste serien. R8-serien er heller å anbefale, hvis du ikke vil gå helt opp til M8 eller den nye F8.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sandstrand
    Hei
    Sitter og ser på litt priser og leser på forumet. Var innom Siba en tid tilbake og så på Samsung LE40S86, til 12995.-.
    På hw.no sin prisguide ser jeg at den selges for 8395.- på Pixmania.
    Utseendemessig så er det fin, ser iallefall fin ut i mine øyne. Har greit nok med tilkoblingsmuligheter. Usikker på om det er 1:1 pixelmapping på den...

Er det noen som har handlet på Pixmania, og har noen erfaring med dem? Det virker som om de ikke er i Norge men sender fra utlandet.
    Jeg lurer også på om det er noen som har denne tv'en, hva slags signalkilde som bruke og om du er fornøyd med LCD tv'en.

Håper noen kan gi meg noen svar, takk.

Mvh
    SandStrand
    Ville heller gått for R-serien, men S-serien er grei nok. Til info er det ikke 1:1 pixelmapping på verken S, R eller M serien til Samsung (vet ikke med F), men de fungerer godt til bruk med PC allikevel.
    Har selv ikke erfaring fra Pixmania, men de har vært en smule omdiskutert av forbrukermyndighetene angående dårlig info på nettsidene (norsk garanti gjelder visstnok ikke i følge dem selv, mens de egentlig er forpliktet til å følge norsk garanti med norsk nettside eller noe slikt mener jeg å ha lest). Du bør kanskje heller betale noen hundrelapper ekstra for å handle i en "sikker" nettbutikk; oppfordrer ellers til å bruke kredittkort ved netthandel. Evt. rett og slett handle i en "vanlig" butikk i nærheten av der du bor.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mentor1
    Ville heller gått for R-serien, men S-serien er grei nok. Til info er det ikke 1:1 pixelmapping på verken S, R eller M serien til Samsung (vet ikke med F), men de fungerer godt til bruk med PC allikevel.
    Nok en gang, tull tull tull og tull!
    pixelmapping » Samsung TVs

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar.
    Har "falt" litt for utseende til Samsung. Så det blir nok innkjøp av Samsung, men ikke på Pixmania. Blir nok fra en norsk nettside eller i butikk.

M86 ser jeg har noe gode erfaringer fra flere. Det burde være et trygt kjøp. Ser lekker ut også.

SandStrand

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0