Electroworld 2007 noen røverkjøp? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 34 av 34
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Pansonic var ikke til stedet. De holdt vel på å drite i buksa når de skulle egentlig ha stand ved siden av pioneer. Jeg dro opp dit for å snakke med Panasonic ang min 50PX700 som jeg synes støyer litt mye, så er de ikke der.:cry:
    Nesten sånn at jeg bør levere den inn og kjøpe pioneer i stedet. Men ca ytteligere 12K for en tv er mye.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic var ikke der nei! Min største skuffelse på lenge... Jeg ble nødt til å titte på Samsung og LG skjermer i stede for! Tabbe av Panasonic siden jeg nå har åpnet for andre merker... LG hadde 50pc52 til 16 lapper, ellers hadde ikke de LG folka snøring på opp og ned på en tv. Hva slags folk er det LG har på sine stands? Jeg sa til ho ene dama der at jeg ikke så så stor forskjell på fullHD og HD-ready 50 tommerene. Dumme dama klarte å si at det var pga av tyngden og noe med glasset å gjøre... Spurte en annen LG fyr om de sendte 1080i til tv'ene, ja og nei sa han. Så måtte han titte på specs etter hva tv'en taklet... Blir oppgitt jeg.

En fyr på toshiba ante heller ikke hvilke filmer man kunne få med på den nye HD-EP10 spilleren.... nei, begynner virkelig å tvile på denne bransjen nå! Men prisen var ikke så ille da, 3 lapper

Men jeg fikk i allefall med meg en HP printer med scanner til 199,-

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JA det er helt utrolig hvor mange IDIOTISKE selgere det finnes. Det er en grunn til at man velger dedikerte sjapper som Hi-Fi Klubben, Hi-Fi Centeret osv, som setter seg inn i produktet, ikke bare selger...

Newcomer v-g sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortsetter i samme OT dur.

Jeg selv ville aldri dratt på Electroworld eller lignende for å få noe informasjon fra importører eller klage på noe til importører.
    Det er mange ansatte hos de store importørene og alle ikke jobber direkte med selve produktene de selger. Ikke er de selgere til sluttbruker uansett.

Jeg tror de mindre importørene er bedre, og selvfølgelig de butikkene som gidder å rigge seg opp på denne type arrangementer.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vært på messa i kveld, blei bra skuffa over at panasonic ikke var der. Men var nok annet å se på. Mest fornøyd med å se Pioneer plasmaskjermene, har aldri sett en så bra flatskjerm før, sånn vil jeg ha:-D
    Av høyttalere var det en ny Klipch som så rimelig heftig ut, kosta 15000$, og akkurat kommet til Norge. Men var skuffende med så få anlegg som var koblet opp.

Newcomer zedarix sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som så om LG eller Samsung viste fram de nye HD-DVD/BD kombi-spillerene sine?

Eventuelt om de solgte disse for en hyggelig pris?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    elkjøp og panasonic er jo ikke direkte bestevenner, så jeg skjønner godt at ikke panasonic er til stede der.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av veggiss
    elkjøp og panasonic er jo ikke direkte bestevenner, så jeg skjønner godt at ikke panasonic er til stede der.
    Hva er bakgrunnen her? Noe jeg ikke har fått med meg?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

I følge han som var "ekspert" hos Samsung

så skulle ikke denne komme før tidligst i Januar.
    Ellers så synes jeg Samsung F8 og F9 lcd tv'ene så bra ut, og Pioneer plasmaene var selvsagt bra.

Alt i alt en relativt skuffende messe..............

Tommy

Sitat Opprinnelig postet av zedarix
    Er det noen som så om LG eller Samsung viste fram de nye HD-DVD/BD kombi-spillerene sine?

Eventuelt om de solgte disse for en hyggelig pris?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Priser for Pioneer plasma

Sitat Opprinnelig postet av Opsahle
    Du får den til rundt 32k fra forskjellig nettbutikker. Her, gjennom forumet, har den blitt solgt for 28k på PB og gjennom netshop.
    Jeg har fått oppgitt "fra informert hold" at Netshop importerer sine Pioneer-skjermer direkte fra Tyskland. Dette skal visstnok være årsaken til at Netshop og noen andre norske web-butikker selger under listeprisen som den norske importøren av Pioneer anbefaler i Norge. For min del så har jeg vært innom Netshop og kjøpt mange ting. Plasma-skjermen fra Pioneer valgte jeg til tross for noe høyere pris å kjøpe i annen butikk og via den norske importøren. Sistnevnte kommer hjem til deg og tar (i utgangspunktet) gratis service på tv'en inntil 2 år etter kjøp. Sannsynligvis så er det også enklere å få til en løsning med den norske importøren dersom du skulle være uheldig å få noen døde pixler på skjermen. Dersom lavest mulig innkjøpspris er viktigst uansett, så antar jeg at f.eks.netshop er det mest fristende alternativet.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har de noen demo på Epson sine TW700 eller TW1000 på messa?
    Å i tilfelle, noen hyggelige priser?

Eller noen andre PJ på bra tilbud til maks 20k?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Videofrikk
    Jeg har fått oppgitt "fra informert hold" at Netshop importerer sine Pioneer-skjermer direkte fra Tyskland. Dette skal visstnok være årsaken til at Netshop og noen andre norske web-butikker selger under listeprisen som den norske importøren av Pioneer anbefaler i Norge. For min del så har jeg vært innom Netshop og kjøpt mange ting. Plasma-skjermen fra Pioneer valgte jeg til tross for noe høyere pris å kjøpe i annen butikk og via den norske importøren. Sistnevnte kommer hjem til deg og tar (i utgangspunktet) gratis service på tv'en inntil 2 år etter kjøp. Sannsynligvis så er det også enklere å få til en løsning med den norske importøren dersom du skulle være uheldig å få noen døde pixler på skjermen. Dersom lavest mulig innkjøpspris er viktigst uansett, så antar jeg at f.eks.netshop er det mest fristende alternativet.
    Vel, alle skjermene kommer uansett fra samme sted (fabrikk) og det er ingen grunn til at det skal være større muligheter for feil på par. import kontra gjennom importør. Hvor mange tusen kroner er man villig til å betale for at noen skal komme hjem til deg OM noe går galt kontra å sende den bort?

Det er endel her som har kjøpt gjennom netshop, kanskje de kan svare på om det virket som om dette var tysk modell?

Newcomer v-g sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Videofrikk
    - klippe- Sistnevnte kommer hjem til deg og tar (i utgangspunktet) gratis service på tv'en inntil 2 år etter kjøp. -klippe-
    Enda mer OT.
    Skulle likt å visst hva som var utgangspunktet. Svært få ting lar seg ordne i stua mi', for å si det sånn... Vet du hva som er inne i en PlasmaTV?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    firmwareoppgradering løses hvertfall på plass. er det snakk om enkle reparasjoner så fikses det også på stedet. det er infocare som er servicepartneren til pioneer, så de tar nok en bedømming på stedet. hvis de må ta med seg tv-en så får du låne-tv av dem.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •