Prisjakt Panasonic PZ70 FullHD plasma - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 56
    Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bestiller man 50PZ70 på fyndbørsen nå så havner dette på ca 20600,- nok inkl moms. De har den på lager. Hmm, tenke litt på dette, frister å legge inn en bestilling...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers er dette status på denne tv'en på nettbutikker:

Stretto.no Ingen på lager 19228,-
    PANASONIC 50IN FULL HD 2 HDMI BLACK TH-50PZ70E PC-INPUT SD DVB-T IN (TH-50PZ70E)

Techlife.no Ingen på lager 19326,-
    PANASONIC 50IN FULL HD 2 HDMI BLACK TH-50PZ70E PC-INPUT SD DVB-T IN (TH-50PZ70E)

Amentio Ingen på lager 19798,-

Papyrus Ingen på lager 20005,-

PC Express Ingen på lager 21824,-

Dessverre ingen solide nettsteder.. umulig å si hvor det er lurest å bestille hen. Noen anbefalinger?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser nå at techlife.com har satt opp prisen til 24k.. Vil de andre følge etter?

Frister å bestille fra fyndbørsen da de i det minste virker som har tv'en på lager. Får sende dem en mail.

Hva er erfaringer rundt det å bestille fra fyndbørsen kontra norske butikker? Mere pes i forbindelse med mva / frakt etc? (sett bort fra garanti ol )

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Opsahle
    Ser nå at techlife.com har satt opp prisen til 24k.. Vil de andre følge etter?

Frister å bestille fra fyndbørsen da de i det minste virker som har tv'en på lager. Får sende dem en mail.

Hva er erfaringer rundt det å bestille fra fyndbørsen kontra norske butikker? Mere pes i forbindelse med mva / frakt etc? (sett bort fra garanti ol )
    er vist ganske enkelt. de tar forhåndsreservasjon pr visa. har hørt at prisen kommer på litt over 20k totalt.(mons+frakt)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv bestilt hos Amentio, med ETA 22.10. Skal holde dere oppdatert så fort det skjer noe.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mogul
    er vist ganske enkelt. de tar forhåndsreservasjon pr visa. har hørt at prisen kommer på litt over 20k totalt.(mons+frakt)
    Hehe *ler* ja, det står jo 3 poster over at det kommer på ca 20600,- nok inkl moms

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel amentio sine estimenterte ankomsttider er ikkje altid til å stole på, venter fortsatt på ein 50" px700 som skulle ankomme 26 september, men håper for din del at de kommer til rett tid.
    Filleren tute, når eg las tester av pz700 som eg vurderte før eg bestilte px700 så stod det at den ikkje taklet 24hz på 1080 og at det var 5000 i kontrastforhold, det var dette som gjorde at eg bestilte px700, hadde lett lagt på eit par tusenlapper for å ha full hd hadde eg vist at den støttet begge disse tingene, men gjort er gjort eg gidder ikkje stresse mere med det.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte TH-50PZ70 gjenom jobb for et par uker siden. Da skulle det komme 100 stk til Norge den 17. oktober. Snakket med Panasonic Norge før helgen,- nå vet de ikke når de kommer. Tidligst en måned og de håper å få inn før jul. Blir i overkant mye tålmodighet å smøre seg med for meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser 5.11 er den nye datoer på de fleste nettsteder.. de er vel optimister som vanlig..

Prisen har holdt seg da.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har denne tv'en i bestilling hos Stretto og fikk følgende mail idag:

Hei

Viser til din bestilling av Panasonic TV hos Stretto.

Grunnet stor etterspørsel er dessverre leveringer på disse produktene blitt forsinket flere ganger. På leveransen som er mottatt har heller ikke antallet vært stort nok til å dekke bestillinger som ligger inne.

- Produktene har en meget god kvalitet i forhold til prisklassen og dette gjør at tilgjengeligheten er begrenset når produsenten ikke klarer å levere volumet som blir etterspurt.

Siste tilbakemelding vi har fått fra leverandøren i dag er at de håper å kunne levere alle bestillinger som ligger inne nå i begynnelsen av november.

- Vi håper på bakgrunn av dette at de verste leveringsproblemene er løst i løpet av 14 dager men antallet er dessverre fremdeles ikke bekreftet.

Vi beklager forsinkelsen og vil forsikre om at vi gjør det vi kan for å levere produktene så snart som mulig.

- Bestillingene er reservert for direkte levering fra distribusjonslager og vil sendes så snart det er tilgjengelig produkter

- Leveringer foretas i den rekkefølge bestillingene er mottatt.

På vegne av leverandøren og alle oss hos Stretto vil vi takke for din tålmodighet.

Ser ut som det kan ta sin tid...Men,bra av Stretto å uoppfordret opplyse om dette.

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan ligger det an for dere som har bestilt denne skjermen nå?
    Har den kommet?

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor i huleste kan man ikke bare gå inn i en butikk, eventuellt gå til f.eks. Netshop eller Komplett og kjøpe denne modellen (50") ??

Hvorfor er det ingen som har den inne? Jeg blir gal snart.
    Samme gjelder Samsung LE-52F96 som jeg også ser på.

Aaargh!! :evil:

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Si det John P. dårlig med varer på lager...

Finn en pioneer i stedefor

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    Si det John P. dårlig med varer på lager...

Finn en pioneer i stedefor
    Joa - men jeg SKAL ha full HD på min neste TV; jeg blåser i hva folk sier, jeg SKAL ha det. Og da er ikke Pioneer aktuellt for lommeboka mi. Det er strengt tatt ikke Samsungen heller, med de utsugingsprisene vi nordmenn opplever i forhold til f.eks. engelskmenn, men alikevel... Har vel et lite håp om at prisen går ned med litt konkurranse, men for at det skal bli noen form for konkurranse må jo liksom butikkene få inn produktet først, da!

Forøvrig fikk jeg en brosjyre av Samsung da jeg var på Electroworld messa, og den heter "Høst 2007". Der er LE-52F96 oppført.

Ifølge Samsung er det altså 'høst' fremdeles...

Sitter her og ser på en 26" CRT (ja, jeg har "oppgradert" fra 14" jeg opprinnelig brukte etter at jeg hadde solgt TVen min)...

Ikke at jeg er sur eller bitter eller noe sånt altså, men #€%#%€!!

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på svinesund i dag og tittet på litt tv'er, selv om jeg akkurat har kjøpt meg ny så må man alltids titte litt. Der hadde de fått inn den nye fullhd plasmaen fra samsung. Sammenlignet 50" hd-ready og fullhd plasma fra samsung, og oppløsningen i seg selv å jeg ikke forskjell på (regner med at det var 1080i, men vet ikke sikkert). MEN en ting jeg la merke til og bevisst tittet etter er dithering, noe som alle plasma benytter seg av. Dette var mere synlig på hd-ready skjermen, noe jeg forklarer med at den har mye større piksler. På fullhd modellen var dette mindre synlig og ga derfor ett renere bilde om man gikk nærme.

Men uansett så er nok pioneer best. Angrer litt på at jeg ikke sparte litt til for å kjøpe en pioneer, men jeg får se hva som skjer neste år...

Uansett anbefaler jeg deg å titte grundig før du kjøper deg tv, jeg føler meg litt lurt når jeg gikk for plasma da det tydeligvis ikke er noen her på forumet som plages av dithering! Noe jeg synes er merkelig... Ingen anelse hadde jeg om at plasma bare er grøt om man sitter nærme...

Intermediate bler sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har sett 50pz70 i butikk i Trondheim?

Intermediate bler sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *BUMP*

Er det ingen som har TH-50PZ70 inne i Trondheim?

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bler
    *BUMP*

Er det ingen som har TH-50PZ70 inne i Trondheim?
    50PZ70 har jeg ikke sett, men på Elprice på Lade har de 42PZ70 utstilt om det kan være til hjelp? De ser jo i det minste likedan ut. (De hadde den i alle fall for en uke siden)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elprice har satt ned prisen med 1000,- kroner for 42" på nettsidene sine, koster nå 14.995,-:-D

Panasonic 42 plasma TV TH-42PZ70EA - elprice.no

Newcomer Geir V sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjøpe nå eller i januar?????

Har store planer om å kjøpe meg en 42pz70, men er i tvil om jeg skal slå til nå eller ved et evt januar salg.

Er det noe som kan tyde på at prisen vil synke noe på denne i løpet av nærmeste fremtid?

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •