hvor selges toshiba hd e1 til under 3 lapper?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 62
    Intermediate Christian sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hvor selges toshiba hd e1 til under 3 lapper?

noen som vet hvor det går an å få tak i denne maskinen i fredrikstadområdet? evnt hvilke kjeder som fører denne til "kampanjepris" ?

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk takk =) men jeg tenkte mer på fysiske butikker. Klør i fingra her. heh..

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg skjønte at du tenkte på det, men jeg tror ikke det er noen som har dette tilbudet i butikkene lenger. Elkjøp kjører en pris på 4.495,- nå...! Tar jo ikke mange dagene å få det i posten heller da...:-D

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2495,- hos Komplett ser ut til å være det som lønner seg, selv om det ikke er en fysisk butikk. med 5 filmer inkl. kan ikke dette sies å være annet enn veldig billig!

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vito
    2495,- hos Komplett ser ut til å være det som lønner seg, selv om det ikke er en fysisk butikk. med 5 filmer inkl. kan ikke dette sies å være annet enn veldig billig!
    Oi! Det var bra pris, men har dem fiksa robotplukkeren der da?

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ikke for å skuffe deg, men hadde jeg vært deg hadde jeg heller brukt 500kr til og kjøpt en ren dvd spiller for 3k. da får du like bra bilde fra vanlig dvd(HVis ikke bedre), og du slipper å måtte ut med over 200kr for hver film du vil kjøpe. så kan du heller vente på neste generasjons HD spiller.

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av goldeneagle
    ...da får du like bra bilde fra vanlig dvd(HVis ikke bedre)
    Like bra bilde på DVD som HD DVD.?? ehh... tror ikke det... Håper jeg missforsto deg...

Vil han ha HD så er jo dette billigste alternativ...
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis du på død og liv absolutt skal ha HD spiller nå så er jeg fullstendig enig at dette er billigste allternativet, men hvorfor i all verden vil du på død og liv ha HD dvd?? når HD spillerene nå er så dårlige at du får nesten like bra bilde fra vanlig DVD hvis du kjøper en skikkelig dvd spiller, med bra oppskallering til
    3-4k. hadde faktisk den hd spilleren du vil kjøpe før men solgte den igjen. nå har jeg som du ser i signaturen min denon 1940. og hvis du ikke leter etter feil så er bildet omtrent like bra med den som med HD spillerene.
    unskyld at jeg spør men hvordan trur du de greier å produsere en HD spiller til 2.5k hvor det på toppen av det følger med 5stk. HD dvder??? de har ikke akkurat brukt mye penger på komponentene i den

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg bare Blu-Ray å ikke prøvd HD-E1, om det virkelig er så dårlig stellt med HD-DVD / HD-E1 at kvaliteten ikke overgår oppskallert DVD så håper jeg inderlig Blu-ray vinner denne krigen...
    Bruker PS3 til å oppskallere SD DVD å kvaliteten løfter seg 2hakk, men det er likevell 10hakk igjen til å være i nærheten av Blu-Ray, å jeg har bare 720p...

Trådstarter, har ikke du en DVD med HDMI, oppskalerer ikke den bildet.?
    Pioneer 696AV.?

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel nå er vel goldeneagle den eneste jeg har sett komme med denne påstanden. Og ja, jeg har sett flere oppskalerte dvd bilder (denon også), og jeg ser god merkant forskjell, hd dvd vinner klart hver gang.

EDIT : Og så kan en saktens spør, hva i huleste skal en med en dvd spiller til 3-4K, om en alikevel skal kjøpe hd når neste generasjon er klar. Kjøper du nå får en 5 hd filmer (verdi ca 1000) og spilleren til da 1500....

Jeg mener faktisk det vil være galskap å kjøpe en dvd-spiller til 3-4 lapper om en vet en skal ha hd uansett. Kjøp nå & enjoy !

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe.. jau. har allerede en marantz dvdspiller som i sin tid kosta rundt 6000kroner. nå begynner den å bli slakk i drevet, så da tenkte jeg å bytte ut med en rimelig hd spiller. tviler på at bildet blir noe dårligere med toshibaen =)

jeg har rundt 180 dvdfilmer og 0 hdfilmer, så med hd e1 blir det en god dvdspiller med hd-mulighet.=) win win, ikke sant.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel vel... skulle gjerne sett den DVD spilleren som klarer å skalere opp en SD DVD til å bli bedre enn det bildet HD-E1 disker opp med når du kjører i gang en HD DVD... Denon DVD-1940 klarer definitivt ikke det...! (og ikke noen andre jeg vet om heller)

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra det er flere som reagerte på den der, kan ikke være så dårlig stellt med HD-E1 at den ikke er bedre en 480p DVD...

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HD-E1 er likeverdig med Denon DVD-2910 når det gjelder SD DVD, men setter du inn en HD DVD snakker vi om ren grusing og det skulle da bare mangle når du ser på forskjellen i kildemateriale! Nå finnes det dårlige HD DVD'er også, men da er vi over på en helt annen diskusjon...

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da har jeg i hvert fall bestilt hd e1 fra komplott.no. kan høre marantzen skrike om nåde, men det ser mørkt ut for den gett. hehe..

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis! :grin:

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo takker.

Skal bli kult å se åssen bildet blir på th50px70'n.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis ! Nå er det ingen vei tilbake HD for the win ^^

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av goldeneagle
    hvis du på død og liv absolutt skal ha HD spiller nå så er jeg fullstendig enig at dette er billigste allternativet, men hvorfor i all verden vil du på død og liv ha HD dvd?? når HD spillerene nå er så dårlige at du får nesten like bra bilde fra vanlig DVD hvis du kjøper en skikkelig dvd spiller, med bra oppskallering til
    3-4k. hadde faktisk den hd spilleren du vil kjøpe før men solgte den igjen. nå har jeg som du ser i signaturen min denon 1940. og hvis du ikke leter etter feil så er bildet omtrent like bra med den som med HD spillerene.
    unskyld at jeg spør men hvordan trur du de greier å produsere en HD spiller til 2.5k hvor det på toppen av det følger med 5stk. HD dvder??? de har ikke akkurat brukt mye penger på komponentene i den
    Du er hittils den største tullingen jeg har lest innlegg av her på avforum. Kanskje ikke så pent av meg å si dette, ei heller har jeg vel lov, men slik villeding som du driver med her er helt på tryne.

Nå har jeg ikke selv selv sett HD-E1, men har en oppo 981 med best implentasjon av faroudja brikken som er gjort i en dvd-spiller. Så vil tro den i det minste er i klasse med din denon! Etter alt jeg har lest om HD-E1 så leverer denne faktisk ett ganske godt dvd bilde og selvfølgelig ett HD bilde som overgår alle dvd spillere! UTEN TVIL! Fatter ikke hva du tenker meg, begynner å lurer på om da er rusa på ulovlige midler! Desuten så er toshiba spilleren så billig fordi den er delvis "sponset" av toshiba, mens blu-ray konkurrentene er overpriset!

Med din tilsynelatende kunnskap så har du vel bare spilt av vanlig dvd på HD-E1..... Skal du ha HD bilde må du kjøre HD DVD plater da skjønner du....

Christian: Tror du gjorde lurt i å bestille HD-E1, tenkte å bestille denne selv, er jo ett kupp til prisen! Dessuten så skal den være ganske god på vanlig dvd også. Jeg har også tenkt å kjøpe meg en 50pv70 så da får vi samme gode bilde begge to

Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •