hvor selges toshiba hd e1 til under 3 lapper? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 62
    Intermediate bler sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skal kjøpe meg ny DVD spiller nå men står fast mellom HD-E1 og Oppo DV981HD..
    Ser det er noen her som har prøvd begge deler. Kanskje noen som kan anbefale meg noe? Hvilken er best "overall"? Leser at Oppo'n er bra på det meste, men hvordan er HD-E1 på vanlig DVD og på lyd?

HD-E1 selges på deal.no for 2995,- med 5 HD-DVD

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bler
    Skal kjøpe meg ny DVD spiller nå men står fast mellom HD-E1 og Oppo DV981HD..
    Ser det er noen her som har prøvd begge deler. Kanskje noen som kan anbefale meg noe? Hvilken er best "overall"? Leser at Oppo'n er bra på det meste, men hvordan er HD-E1 på vanlig DVD og på lyd?

HD-E1 selges på deal.no for 2995,- med 5 HD-DVD
    Lurer på det samme bortsett fra at jeg tenker på 980H...

Noen som har erfaringer?

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså, har du HD skjerm så hadde jeg ikke væert i tvil.

Oppskalerte bilder, kommer ikke i nærheten av HD kvalitet. Eneste spørsmålet du bør stille deg er om du er klar for å handle inn deler av dvd-samlinga på nytt

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HD-E1 kan likestilles med Denon DVD-2910 på vanlig DVD. Når det gjelder lyd så bør man kjøre lyden digitalt over til receiveren og la DAC'en i den gjøre jobben - eller kjøpe dedikert CD-spiller som er det aller beste! :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    HD-E1 kan likestilles med Denon DVD-2910 på vanlig DVD. Når det gjelder lyd så bør man kjøre lyden digitalt over til receiveren og la DAC'en i den gjøre jobben - eller kjøpe dedikert CD-spiller som er det aller beste! :-D
    Hva gjør du når du har en gammal NAD receiver (7240 PE) uten mulighet for digital overføring? Er den analoge lyden bra, og er ryktene om at den er veldig treg betydelig overdrevet?

Jeg har også en pana 37"PV70, er det noe poeng med full HD på en slik skjerm egentlig?

Oppo 980, Denon 1940 eller HD-E1???? VAnskelig....

Intermediate Christian sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det går vel kanskje 20 sekunder fra du slår den på til du kan sette inn en dvd. etter det så er den som alle andre dvdspillere.

Intermediate bler sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Altså, har du HD skjerm så hadde jeg ikke væert i tvil.

Oppskalerte bilder, kommer ikke i nærheten av HD kvalitet. Eneste spørsmålet du bør stille deg er om du er klar for å handle inn deler av dvd-samlinga på nytt
    Men er det noe poeng å kjøpe HD-E1 hvis du vil ha en overall bra spiller? Er jo fullt klar over at oppskalering ikke blir like bra som en HD-DVD men nå er det jo sånn at jeg har en hel haug med vanlige DVD'er som hadde vært fint å sett på med en oppskalering kanskje.. Også bør man kanskje opp noen prishakk for å få en bra HD-spiller....??

Newcomer sws sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men er det noe poeng å kjøpe HD-E1 hvis du vil ha en overall bra spiller? Er jo fullt klar over at oppskalering ikke blir like bra som en HD-DVD men nå er det jo sånn at jeg har en hel haug med vanlige DVD'er som hadde vært fint å sett på med en oppskalering kanskje.. Også bør man kanskje opp noen prishakk for å få en bra HD-spiller....??
    Jeg endte opp med Oppo 980H og er fornøyd med den (oppskalerer til 720p til en LG AN110 projektor). Årsakene til mitt valg:

1. Har noen sone1 filmer (Toshibaen er låst til sone2 på std DVD)
    2. Ønsker én spiller. Oppoen synes å være bedre på lyd en Toshibaen.
    3. Har en del SACD'er.

Regner med at Oppoen blir min siste SD-spiller, neste gang blir det nok et HD-format....

Forøvrig ser jeg at HD-E1 går for ca 2k + frakt på netthandelen.no

Ellers er jo tregt relativt. Oppoen bruker temmelig nøyaktig 12s fra du legger i ei plate (CD/DVD/SACD) og trykker play (med skuffen ute) til det kommer lyd og/eller bilde ut - det er omtrent så lenge jeg vil vente.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja.. HD-E1 er ikke noen dårlig HD-spiller det, selvsagt så får du flere muligheter med dyrere spillere, men det gjør den ikke dårligere.

Det du evt. betaler ekstra for (foruten bygge-kvalitet osv) er:
    1080p60 mulighet
    1080p24
    HDMI 1.3 (Dvs. mulighet for å overføre de nye lydformatene "rått", DD+/TrueHD og DTS HD +HD MA).
    Analoge utganger

95% av de som kjøper HD-spiller vil ikke ha bruk for de mulighetene over, det vil enten se like bra ut uten, eller det setter krav til at mottakerutstyret støtter mulighetene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ble det en HD-E1 på netthandelen til 1900 + frakt... :-) Gleder meg til å se kvaliteten både på HD-DVD og oppskalerte DVD filmer..

Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vlangber
    Da ble det en HD-E1 på netthandelen til 1900 + frakt... :-) Gleder meg til å se kvaliteten både på HD-DVD og oppskalerte DVD filmer..
    Rekner med det er denne auksjonen som gikk fra kl.19-21?
    I så fall skulle denne egentlig vært min. Men når jeg forsøkte å by, fikk jeg bare sql alarmer på budsiden. Og før den ble lastet inn (gikk ufattelig treigt på serveren til netthandelen i går) var auksjonen avsluttet. Måtte netthandelen.no brenne i *******!!!

Har prøvd å fått tak i en ei uke nå. Beste pris hittil har vel vært 1.600,-.
    Men av en eller annen grunn i går på kl.19 auksjonen var det en tulling som plutselig la inn ett bud med økning på 1.000,-. Tror han trykka en null for mye når han la inn budet gitt. Ble vel glad når det dukka opp 2 stykker som var enda mer vimsete å bydde 3.100,- og 3.200,-. Altså 700,- over webshop pris. Snakk om tullinger. I alle fall med de fraktprisene og ekstra avgiftene netthandelen.no opererer med.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Colargol
    Rekner med det er denne auksjonen som gikk fra kl.19-21?
    I så fall skulle denne egentlig vært min. Men når jeg forsøkte å by, fikk jeg bare sql alarmer på budsiden. Og før den ble lastet inn (gikk ufattelig treigt på serveren til netthandelen i går) var auksjonen avsluttet. Måtte netthandelen.no brenne i *******!!!
    Det var auksjonen fra 19-22.37 i går ja.. Fikk masse feilmeldinger i perioder jeg også, men den siste timen var det stabilt..

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

spent

Jeg er spent på hva folk har å si om den nye "billib" spilleren dems jeg http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1477
    den ligger jo allerede nede på 3000,-

Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Jeg er spent på hva folk har å si om den nye "billib" spilleren dems jeg http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1477
    Men det er fortsatt ingen som kan svare på hvilke filmer som følger med HD-EP10. Ringte komplett nå nettopp. De var sikker på at Hulk var med. Men hvilke andre 4 måtte bare bli en overaskelse. Har sendt en forespørsel til avshop også. Skal poste det i hd-ep10 tråden hvis jeg får svar, og de fortsatt ikke vil legge ut fullstendig info på web.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm! Hva er forskjellen på HD-EP10 og de nye modellene EP30 og EP35 som snart kommer tro?

Jeg ser EP35 også vil ligge omtrent på 3000 kroner i England;

http://www.play.com/Electronics/Elec...s/Product.html

Etter hva jeg så i en tråd her på forumet, vil veiledende pris i Norge være omtrent 50% høyere. Vi får håpe det blir bedre enn som så.

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

nice

Sitat Opprinnelig postet av Dumbo
    Hm! Hva er forskjellen på HD-EP10 og de nye modellene EP30 og EP35 som snart kommer tro?

Jeg ser EP35 også vil ligge omtrent på 3000 kroner i England;

http://www.play.com/Electronics/Elec...s/Product.html

Etter hva jeg så i en tråd her på forumet, vil veiledende pris i Norge være omtrent 50% høyere. Vi får håpe det blir bedre enn som så.
    Toshiba HD-EP35 HD DVD Player (Includes 7 Free HD DVD Titles!) !!!
    Verry nice verry nice how muche? til 3000,- i england! det er billig, EP35 skal liksom være den dyreste av de tre nye modellene deres, ville trodd det var en skrivesleiv og de mente EP10 eller noe jeg da men.

Hvis ikke så er disse spillerene ganske kraftig sponset.

Men det er verd å nevne at jeg tror disse tilbuds pakkene er noe av grunnen til at det er solgt så mange HD-DVDer i forrhold til solgte Blu-Ray filmer. det hjelper hvertfall på.

De som velger Blu-Ray spiller fra sony må huske på å registrere spilleren så de kan få spiderman trilogien gratis, da får man jo med tre dvder der også.

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ennå billigere

http://www.play.com/Electronics/Elec...archtype=genre

Det er snaut 1900,- kr det med 7 hd filmer og fri frakt i england! det er jo bare vanvittig billig, rimlige HD filmer koster da 199,- eller noe fortsatt gjør de ikke da har vi en spiller som nesten følger med filmene :-D
    Og det skal være en oppgradering i forrhold til de nåværende billigspillerene som ikke skalerer til 1080p som denne gjør.

Prismessig ser det nok ut som om Blu-Ray sliter nå ja.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [quote=AjSelj]http://www.play.com/Electronics/Elec...archtype=genre

Det er snaut 1900,- kr det med 7 hd filmer og fri frakt i england! det er jo quote]

£209 er nok litt mer enn 1900 norske kroner. Forøvrig sender såvidt jeg vet ikke Play.com spillere til Norge. Også Amazon i England har samme pris på EP-35, men heller ikke de sender til Norge;

Amazon.co.uk: Toshiba HD-EP35 - HD DVD Player - With 1080P Full HD & 7.1 Audio Output - Plus 5 Free HD DVD's (See Below For Voucher): Electronics & Photo

Vi får håpe norske forhandlere ender på priser langt under nesten 6000 kr som er nevnt som veiledende pris i en annen tråd her på forumet.

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Dumbo]
    http://www.play.com/Electronics/Elec...archtype=genre

Det er snaut 1900,- kr det med 7 hd filmer og fri frakt i england! det er jo quote]

£209 er nok litt mer enn 1900 norske kroner. Forøvrig sender såvidt jeg vet ikke Play.com spillere til Norge. Også Amazon i England har samme pris på EP-35, men heller ikke de sender til Norge;

Amazon.co.uk: Toshiba HD-EP35 - HD DVD Player - With 1080P Full HD & 7.1 Audio Output - Plus 5 Free HD DVD's (See Below For Voucher): Electronics & Photo

Vi får håpe norske forhandlere ender på priser langt under nesten 6000 kr som er nevnt som veiledende pris i en annen tråd her på forumet.

Så det i ettertid at kursen lå på like over 10 men var en litt rar valutta side jeg var inne på og blingsa litt. synn dem ikke sender til norge læl.

Intermediate buzzlight sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De som velger Blu-Ray spiller fra sony må huske på å registrere spilleren så de kan få spiderman trilogien gratis, da får man jo med tre dvder der også.[/QUOTE]

Gjelder dette ps3 også eller? Isåfall, hvor gjør man det hen?

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •