Amentio og Stretto butikkene?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 11 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 205
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Amentio og Stretto butikkene?

Er det noen som har noen efaringer å dele, angående Amentio og Stretto netshop¨ene? På bortimot alle tver jeg har sett på, ligger de langt under pris. Feks en Panasonic 50pv70e koster 15000 på amentio, mens den koster 19900 på xd eller komplett eller hva det var. Er jo en himla prisforskjell. Er dette noe humbug der man aldri ser pengene igjen, eller er det slk at de kun tar inn 2 tver i året, slik at det er umulig å få tak i en, eller hva er saken her? Noen som vet?

Mvh
    AB

Newcomer mskjold sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har handlet på Stetto senest i høst. Ingenting å utsette på handlen. Raskt ekspedert.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener å huske jeg kjøpte noen nettverkskort der engang, og det var kjapt og greit, men er litt mer skeptisk når man kanskje skal kaste ut 15 store lapper, og virker merkelig at det skal være 4-5000 kr billigere enn andre og større netshops

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte en Sony 40D3000 fra Amentio da dette var billigste. Har ikke hatt noe problemer med det hittil hvertfall. Leveringen var rask, og fikk en tv med norsk bruksanvisning og meny. Har heller ikke hatt noen problemer med dem før.

Bent

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje man skal tørre å slå til da. Eneste som stopper meg nett nå er at jeg ikke klarer å bestemme meg for 42 eller 50 tommer, og om prishoppet opp i 50 er verd pengene

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amenito har jeg brukt endel og er veldig fornøyd. Har riktignok ikke hatt noe problemer slik at jeg har fått testet responsen på reklamasjoner. Amentio deler lager med Komplett i Sandefjord, vet ikke om det automatisk kvalifiserer til kvalitet, men det er i alle fall ikke neo døgnflue.
    Stretto har jeg også kjøpt noe småting fra, heller ingenting å si på de.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns det er snodig med disse enorme prisforskjellene da :
    Komplett.no - Panasonic 50" Plasma-TV TH-50PX70E
    AMENTIO / PANASONIC TH-50PX70 50# PLASMA-TV

same tven, og en himla prisforskjell..

Men lurer på om det er noe galt hos amentio, tven ligger jo under tilleggsutstyr, og man finner den heller ikke om man ser på plasma tv eller skjerm på menyen, der kommer ingen av panasonic sine 50 tommere opp? hmmm

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda det gjør de. Rett under Panasonic-merket står det "Vis alle Panasonic produkter". Der finner du flere skjermer. Inkludert 50".
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Handla hos Stretto for 1,5år siden da jeg kjøpte meg noen Beyer DT231...
    Sparte nærmere 380kr på å kjøpe der i forhold til Elprice som solgte de samme for 750

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er glad for å høre gode tilbakemeldinger her. Har spurt i andre tråder uten noe særlig svar. Nå må jeg bare få solgt VFR-en så blir det 50" på meg.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv handlet fra Amentio, og min erfaring stemmer overens med tilbakemeldingene på http://www.prisguide.no/shop_review....213&act=review Bestiller man 1 ting som er på lager går det flott, men hvis man bestiller flere ting på en gang kan det gå i surr. Med surr menes at man ikke får pakkesporing på hver del, men betaler alt med en gang. Da blir man lett litt urolig...

Tilbakemeldingene reflekterer dette: http://www.prisguide.no/shop_review....213&act=review

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte meg en htpc i deler hos amentio. Fikk deler fra 3 forskjellige lager (3 pakker), bla fra norek.no og cbk.no.
    Varene kom raskt og jeg betalte ikke noe ekstra i frakt. Så amentio annbefales fra meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både jeg og arbeidsgiveren har handlet fra Stretto og det funker bra. Aldri noe tull så langt.

G

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har brukt Amentio endel i det siste og har bare gode erfaringer derifra.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen flere som sitter og venter på Pana TH-50 fra Amentio?

Har fått motsigende beskjeder derfra om når jeg kan forvente å få min. Ringte forrige fredag og lurte på når den kom. Han jeg snakket med da sa jeg var en av de 31 som fikk tv fra første sending. På nettet stod det at den var ventet inn 10/10, men jeg fikk beskjed om at den var bekreftet 13/10. Senere fikk jeg svar på en mail jeg hadde sendt en uke før, og da fikk jeg plutselig beskjed om at det var så stor etterspørsel at jeg måtte regne med 2-3 uker ventetid. Jeg bestilte min den 2. okt.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er for dårlig. Når nettbutikken har bekreftet lager så bør det så absolutt stemme.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet er at det "offisielt" ikke er bekreftet på lager. Det var en beskjed jeg fikk munntlig fredag 5. okt. På Min side på Amentio står det fremdeles ETA 10/10...... De som bestiller nå, får beskjed om at den ikke er på lager.

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøpte en eizo 21" flatskjerm for et år siden for 7500kr fra amentio... fikk den ca 2-3 dager etter at jeg bestillte og den har fungert utmerket, så jeg kan absolutt anbefale amentio til andre.
    PS: skal selge skjermen igjen da jeg bruker tven til pcskjerm, så er noen interesert, ta gjerne kontakt

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har handlet litt på amentio nå i det siste. en server med to ekstra disker og minne, samt fem switcher i jobbsammenheng. et skjermkort privat.

gode priser og greie folk, når du først får tak i de. Virker som de ikke har så mange ansatte. så har de ikke eget lager feks.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En annen ting er tiden det tar før de svarer. Før jeg bestilte 2. okt ringte jeg Amentio for å høre om alle de tv-ene som var ventet 10/10 allerede var solgt. Han jeg snakket med skulle sjekke med leverandør hvor mange som var bestillt og ringe meg opp igjen. Det skjedde ikke. Jeg bestilte den dagen likevel for å ikke havne lenger bak i køen. Jeg skrev i kommentar-feltet når jeg bestillte at jeg ikke hadde blitt kontaktet igjen. Dagen etter (onsdag) sendte jeg mail for å høre hvordan det lå an. Svaret fikk jeg en uke etter, men da hadde jeg altså fått et annet svar fredagen før..... Jeg svarte samme dag med kommentar til dette og nye spm. Jeg har enda ikke fått svar. Foreløpig er jeg ikke så imponert.

God service kan man ikke få en like god vurdering av når man kjøper produkter som er på lager. Det er når man havner i sånne situasjoner man får en følelse av servicenivået hos en bedrift.

Side 1 av 11 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •