Amentio og Stretto butikkene? - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 11 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 205
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Avbestilt.

Etter 40 minutter i telefonkø hos Amentio på fredag, snakket jeg med en hyggelig kar som kunne fortelle meg at de var lovet 42" plasma fra panasonic innen desember. Men etter 5 uker med venting gidder jeg ikke vente minst 2 uker til. EtA er satt til 15.12 Hadde de enda hatt en bekreftet dato helt fra begynnelsen av og et system som sa hvor mange tv'er som kommer og hvor i køen man var og man fikk svar på mail når man lurte på noe, så kunne jeg ventet. Men når de har flyttet ETA x ganger og det er folk som har ventet 4 uker lenger enn meg så gidder jeg ikke mer.

Min tv er avbestilt, penger skulle være på konto etter 3-4 virkedager.

/S

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Solberg
    Hei, når bestilte du?

Solberg
    Jeg bestillte for ca 1 mnd siden....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GGeir
    Jeg bestillte for ca 1 mnd siden....
    Ok, har en fra 20. Oktober selv. Da vet man sånn omtrent hvordan det ligger til.

Hmm.. 7/12 står det nå.... Begynner å lure på om Panasonic egentlig ønsker seg kunder?

Solberg

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Dessuten så er vel bruker "veggiss" direkte relatert til en konkurrerende forhandler. Ikke noe galt i det, men verdt å være klar over siden hverken signatur eller andre tegn indikerer at så er tilfelle.

300.000 kroner til 5% rente i 2 måneder gir: 300.000 x 0.05 x 2/12 = 2.500 kroner. Ikke akkurat noe hemningsløst party av det.
    nå burde vel du av alle vite at jeg faktisk ikke har lov til å skrive hvor og hvem jeg jobber for, det står i retningslinjene. jeg skulle gjerne gjort det.

jeg har ingen problemer med at folk handler sine tv-er hos amentio/stretto, vi har nok med våre egne kunder. jeg stiller meg bare litt kritisk til måten de driver butikk på, og som enkelte sier her kan det være snakk om flere hunder tv-er som er forhåndsbetalt....og det blir fort noen kroner.

det blir også helt feil å skylde på panasonic norge her, det tross alt ikke de som leverer tv-ene til disse to butikkene.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av veggiss
    det blir også helt feil å skylde på panasonic norge her, det tross alt ikke de som leverer tv-ene til disse to butikkene.

Men det er Panasonic norden? det var de som beklaget seg i den mailen på side 5 eller noe slikt..

Skjønner ikke noe jeg Eneste jeg skjønner er at man kun bør bestille når det står 100+ på lager

Sitat Opprinnelig postet av Solberg
    Begynner å lure på om Panasonic egentlig ønsker seg kunder?
    Tror du det er mangel på kunder som gjør at de ikke kan levere??

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Mine synspunkter om amentio:

1. De trekker pengene før de sender varene! Tar det over 2uke før de sender varene, burde de refundere det påløpte rentebeløpet+ litt til!

2. De burde som sagt reservere pengene, ikke trekke de!
    Går bedriften konken, er pengene borte....og de har pengene+renter!!

3. Har brukt flere hundre kroner og over 40minutter i telefonkø idag, uten å komme gjennom! Denne tven blir dyr, regner med 4-500 i telefonkostnader, ringte en gang i forrige uke og, og tok da 30minutt før jeg fikk svar!

4. Nettsidene deres med oppdateringer/ordrestatus fungerer ikke, og blir særdeles dårlig oppdatert, f.eks oppdateres ikke endret leveringsdato/forventet!

5. Liten eller ingen oversikt over hva de har sendt! Man burde også få oppfølgingsmailer, om endret leveringsdato,ordrestatus og når varer er sendt, og hva de såfall har sendt!

6. Er rett og slett så forbannet, at jeg nesten er glad de ikke tar telefonen!
    Men amentio; ansett folk, endre prosedyrer, nettsider og KUNDESERVICE!
    Per dags dato er denne lik 0,001%

Er så galt at jeg skjemmes på vegne av de stakkars ansatte der!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som kan svar på denne?

Er det noen som har bestilt en Panasonic plasmaskjerm fra Stretto eller Amentio siden September 2007, som har mottatt den skjermen de har bestilt?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Et forslag til deg

Sitat Opprinnelig postet av Jonas Andreassen
    Mine synspunkter om amentio:

1. De trekker pengene før de sender varene! Tar det over 2uke før de sender varene, burde de refundere det påløpte rentebeløpet+ litt til!

2. De burde som sagt reservere pengene, ikke trekke de!
    Går bedriften konken, er pengene borte....og de har pengene+renter!!

3. Har brukt flere hundre kroner og over 40minutter i telefonkø idag, uten å komme gjennom! Denne tven blir dyr, regner med 4-500 i telefonkostnader, ringte en gang i forrige uke og, og tok da 30minutt før jeg fikk svar!

4. Nettsidene deres med oppdateringer/ordrestatus fungerer ikke, og blir særdeles dårlig oppdatert, f.eks oppdateres ikke endret leveringsdato/forventet!

5. Liten eller ingen oversikt over hva de har sendt! Man burde også få oppfølgingsmailer, om endret leveringsdato,ordrestatus og når varer er sendt, og hva de såfall har sendt!

6. Er rett og slett så forbannet, at jeg nesten er glad de ikke tar telefonen!
    Men amentio; ansett folk, endre prosedyrer, nettsider og KUNDESERVICE!
    Per dags dato er denne lik 0,001%

Er så galt at jeg skjemmes på vegne av de stakkars ansatte der!

Dette burde du sende på mail til Amentio, eller jeg kan gjøre det for deg. Amentio fortjener å høre hvordan kunder oppfatter dem, ikke før de har fått den informasjonen er de villig til å gjøre noe med det! Ikke sikkert de leser denne tråden:wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hollow***Man
    Dette burde du sende på mail til Amentio, eller jeg kan gjøre det for deg. Amentio fortjener å høre hvordan kunder oppfatter dem, ikke før de har fått den informasjonen er de villig til å gjøre noe med det! Ikke sikkert de leser denne tråden:wink:
    De har fått mail fra meg som er enda mer utfyllende enn dette, er bare å vente å se om jeg får svar før eller etter at jeg har åpnet julepressangene!:neutral:
    Er nesten fristet til å tjene inn telefonpengene, gjennom å tipse vg eller andre medier....
    For det er sikkert mange flere enn oss avforum-brukere, som har fått føle på amentios kundebehandling(eller mangel på dette)!
    Men skal vente å se om de klarer å få levert tvèn før Desember.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også lyst til å se om de klarer å levere før månedsskiftet. Hvis ikke, skal jeg avbestille. På den annen side så har jeg lyst på betaling for all ventingen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av koteng

Er det noen som har bestilt en Panasonic plasmaskjerm fra Stretto eller Amentio siden September 2007, som har mottatt den skjermen de har bestilt?

Ser ikke sånn ut.. :/ Fikk beskjed om at jeg var nr. 7 i køen på 5opz70 hos stretto. Min bestilling er fra 20 oktober.

Ser at elprice har 42pz70 på lager, sendes innen 24 timer til 15995,-

Vurderer nå sterkt en annen butikk.

Solberg

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet om to som bestilte 42PX700 20.sept, og de har IKKE fått... Blir jo spennende å se om de får TV til jul, men jeg tviler...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Vet om to som bestilte 42PX700 20.sept, og de har IKKE fått... Blir jo spennende å se om de får TV til jul, men jeg tviler...
    Jeg bestilte px 700 , 42" den 29. sep. hos Stretto og har ennå ikke fått den .Jeg står som nr 12 i en kø på 54 for denne modellen,sier firmaet i en mail til meg.
    Butikken trakk kjøpesummen umiddelbart fra konto ,leveringstidspunkt er flytta/utsatt så mange ganger at jeg har mistet tellinga.Fikk mail fra Stretto 12. nov,som var basert på mail fra Panasonic Norden.
    Ser nå at Stretto på sine nettsider IGJEN har flytta forventa levering,nå til 3. des. Dette nærmer seg en skandale,og hvem som lurer hvem av butikk og leverandør er naturligvis interessant. For meg er det mest interessant at jeg nesten føler meg holdt for narr, og vil umiddelbart etter at trolig flere utsatte leveringsdatoer blit kungjort i nærmeste framtid sterkt vurdere å avbestille. Dette blir for useriøst av de involverte aktører/leverandører.
    Tenk over hvor stor kapital de nevnte firmaer sitter på etter å ha trukket bestillers kontoer for et uhorvelig stort antall tv'er i løpet av flere måneder. Hvor sikre er disse pengene ?
    Jeg mener at vi som er i ca samme båt bør vurdere å gå til media med dette ,jf powerbuyet på Samsung fra i sommer.
    Det positive med Stretto er tross alt at de svarer umiddelbart på mail i motsetning til Amentio, som ut fra min erfaring totalt mangler innsikt i begrepet kundeservice.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har noen tipset Amentio om denne (og andre lignende) tråder?

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gikk for TH-50PX720E fra Elprice. Bestillte mandag kveld. Sendt i dag kl 12. Kommer nok før helgen. SÅNN skal det være. For meg har det blitt sånn at jeg aldri kommer til å bruke Amentio mer. Uansett hvor billige de er....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av koteng

Bestilte 42PX70 fra Amentio den 19 september, fikk TVen på tirsdag denne uken.
    Strøken TV forresten!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte 42PX700 fra Amentio den 20. september. Fremdeles ikke mottatt noen tv eller mail om utvikling i "saken" slik enkelte har fått.
    De gangene jeg selv har ringt Amentio er svaret noe sånt som at tv`en kommer når den kommer. Hvor jeg er i køen har de ikke peiling på.
    Skal poste her så fort noe skjer, fint om andre gjør det samme.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En liten ting

dere som har bestilt tv for over 2mnd siden.. som ikke vet når den kommer og har lest denne tråden..

Hvorfor ikke avbestille??

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avbestilte nå jeg og la inn bestilling på samme tv hos elprice. Det som var avgjørende for meg var den dårlige kundeservicen amentio har vist. Jeg vil ikke forholde meg mer til dem. Må være et mareritt å sitte i telefonkø hvis det feks skulle vise seg at det var feil på tv'en. Da tror jeg de 2000 kr man sparer fort forsvinner i telefonutgifter og frustrasjon.

*Lettet over å være ute av amentio-køen*

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ti de som har 50pz70 bestilling hos Stretto..

Sendte en mail igår, og de sa det kan drøye med levering 3-4 uker til på denne skjermen. Om 4 uker er det jo faktisk juleaften, så tviler på at skjermene ankommer før i 2008 om dette er til å stole på.

Håper fortsatt at de klarer å levere innen November er ferdig.

Solberg

Side 7 av 11 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •