Amentio og Stretto butikkene? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 205
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    også har det gått 40 dager, flere som har fått denne mailen eller?
    jeg har fått den 2 eller 3 ganger, helt lik alle gangene. første gangen var 11 okt.

Hei!
    grunnet en helt enorm etterspørsel etter disse tvene har vi dessverre ingen mulighet å si når disse kommer på "lager", Alle som bestiller disse vil bli lagt i "køen" slik at når det blir din tur, vil tven bli sendt. Må påregnes 2-3 uker levering. Tvene vil ikke være synlig på "lager" på AMENTIO / Velkommen grunnet denne etterspørselen/backorderen

Mvh

Amentio

klarer ikke vente så mye lenger nå...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fekk en tilsvarende fra Stretto etter en forespørsel:

"Hei,Vi venter en leveranse rett over helgen, men vi vet ikke hvor mange vi får og om vi får nok til din leveranse også.Du ligger som ca midt i køen. Med vennlig hilsen Stretto Norge AS"

Midt i køen av hvor mange?

Edit: Har i bestilling en Pana pz-70 50" fra ca 20.oktober

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den mailen har jeg ikke fått. Men det er jo bare 38 dager siden jeg bestilte da.....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amentio har plutselig 13 px70 på lager nå i følge nettsiden. Kanskje det betyr at de endelig begynner å få inn tv'er på lager?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Den mailen har jeg ikke fått. Men det er jo bare 38 dager siden jeg bestilte da.....
    Og jeg bestilte TH-42PX70EA 9/10, da var ETA 9/10, så ble den flytta xx dager, så nye xx dager så nye xx dager og nå er ETA 1/12...

Er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre, avbestille og kjøpe samme tv et annet sted, en annen tv samme sted, eller en annen tv et annet sted. Har jo brukt litt tid på å lande på panasonic plasma, men lurer på om det er bedre med en lcd på veggen nå enn en plasma i bestillingskøen til amentio.

/S

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer sterkt å kjøpe flatskjerm neste år og kjøpe BenQ W9000 nå istedet......

Dette går ikke stort lengre.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag var det nok for meg. Tv-en er avbestilt.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakket nettopp med Amentio, og de sa at de fortsatt ikke hadd hørt noe nytt, kun at de har blitt lovet at alle skal få innen November. Hadde visst kommet 10 stk. 50" på fredag, men 42" lar vente på seg. Tidligste ikke-leverte bestilling var per idag 19. september sa han... Jeg har 4. oktober, så jeg velger å vente

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sa han noe om hvor mange som står i kø på 42 tommer?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!
    Jeg har som sagt før bestilt en 42" px700 7/9, og jeg har enda ikke sett noe til tv`n. Har snakket med amentio flere ganger der de har lovet at den straks ville være her, uten at noe har skjedd. De har også mange ganger lovet meg å ringe tilbake på henvendelser, også her uten at noe har skjedd. Pga alt dette ringte jeg to ganger i begynnelsen av forrige uke for å avbestille tv`n, og begge gangene forsikret de meg om at alt ville ordnes med en gang.

På ordren min hos amentio står det fremdeles "behandlet", og jeg har ikke fått en krone tilbake på kortet mitt! Derfor ringte jeg igjen idag, og som vanlig ble jeg forsikret om at alt ville bli ordnet opp i med en gang...

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestillte et veggfeste sammen med min PV70, men avbestillte dette, siden jeg kunne få veggfeste på biltema for under halve prisen, og det gikk bare 2 dager så var pengene tilbake på konto

Men fortsatt står det oppført på ordren min, regner med de ikke oppdaterer ordrene på nettet.. litt synd egentlig, kunne nok spart mange kunder for usikkerhet og irritasjon

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gauperaa
    Sa han noe om hvor mange som står i kø på 42 tommer?
    Han sa ikke noe denne gangen, men en gang tidligere sa han at det var en 5-600 i kø...:/
    Alt gjelder for modellen 42PV70F

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sykt

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk denne mailen idag fra Stretto ca. kl 1500.

"Hei

Vi beklager så mye at din bestilling av Panasonic TV enda ikke er levert.
    Dessverre er ikke leveranser som tidligere har vært bekreftet med dato ankommet.
    - Har også fått signaler om at antallet på første leveranse vil være mindre enn tidligere antatt.

Denne leveringsproblematikken gjelder for hele Norden da det er Panasonic Nordic som styrer distribusjonen av dette via distribusjonspartner.
    - Panasonic Nordic beklager situasjonen og vi mottok på fredag en skriftlig tilbakemelding på dette som er gjengitt under.

Det eneste vi kan garantere er at varene vil sendes videre i den rekkefølge de er bestilt så snart de mottas hos distributør fra Panasonic.

- Nye bestillinger også via andre kanaler vil derfor sannsynligvis ha vesentlig lenger leveringstid.

- På nye bestillinger hos oss må det beregnes minimum 5-6 uker levering

Hej,

Jag beklagar men jag har ingen bättre information än den som tidigare ha kommunicerats till er.

Här kommer ett förtydligande:

Vi har sedan mitten av september haft en efterfrågan i Norden på Panasonic Plasma och LCD-TV som vidare överstiger våra försäljningsprognoser.

Dessvärre har leveranssituationen också förvärrats under senare tid pga kapacitetsproblem på våra fabriker samt brist på komponenter.

Vi (Panasonic Nordic) beklagar situationen och gör allt vad som står i vår makt för att kunna leverera efterfrågade kvantiteter till våra kunder,

Best Regards / Med vänlig hälsning

Nordic Key Account Manager

Panasonic Nordic AB

solberg

Active Xell sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som flere nevner her så har ikke Amentio eget lager. Det kan føre til mye rart. Jeg bor i Sandefjord og hander derfor mest hos Komplett eller Netshop da jeg da normalt kan hente varene samme dag. Men jeg har ved et par anledninger blitt fristet til å bestille fra Amentio Da det har vært en del å spare på prisene. Da har det gjernevært fordi jeg har samlet en del varer på en bestilling. Siden Amentio ikke har eget lager ender man da opp med å få de forskjellige varene sendt i fra flere steder og de kommer skjeldent sammtidig. Ved mine bestillinger har det ikke vært mulig på sjekke på bestillingen om pakken jeg har fått varsel på er hele bestillingen eller bare en vare. Mye kaos og mange turer på posten med andre ord. Noen pakker kommer som "bedriftspakke levert på døren" dette hadde vært fint å kunne velge bort da jeg uansett nesten aldri er hjemme på den tiden på døgnet. Da ender man bare opp med å få pakken en dag senere. Andre pakker får man hentelapp på og noen får man melding på mobilen. Man skal holde tunga for å holde styr på hva som har kommet og om man i det hele tatt har fått noe sporing på det man savner, eller om det bare er å sette seg ned å vente på ny melding.

Siste bestilling heg hadde derfra bestilte jeg en rekke varer 1 uke før jeg skulle 2 uker på sommerferie. Det skjermkortet jeg hadde tenkt å bestille var ikke på lager så jeg byttet det til et som var på lager. Bestillingen ble raskt behandlet med det resultat at jeg ikke kunne avbestille, men da sto status på det nye skjermkortet jeg hadde valgt som ikke på lager. Alt annet skulle være tilgjengelig. Jeg ventet og ventet men ingen ting kom. Senere i uken skjekket jeg status igjen og da var skjermortet på lager. Men da var det noe annet som sto i rest. Det hadde også dukket opp to sporingsnummere, men som nevnt er det umulig å vite hvillken del av bestillien som ligger i disse pakkene da dette kun er for sendinger under "servicepakker". Det kunne også hende at de varene som sto i rest allerede var plukket til meg tidligere i uken men det er det umulig å se. 1/2 time før jeg skulle dra hjemmefra dukket en postmann opp på døra mi. Han hadde 1 pakke til meg. Desverre inneholdt denne pakken ikke den ene gjenstanden jeg veldig gjerne skulle hatt med meg på ferie. Jeg hadde 2 sporingesummere på bestillingen, men de hadde ikke status som sendt enda så jeg kunne ikke regne med at de kom til å dukke opp på mitt postkontor denne dagen så jeg dro på ferie. Når jeg kom hjemm lå det 3 hentelapper i postkassa som hadde hentefrist dagen før. Søndag er ikke postkontoret opp så da fikk jeg fikk friste sjebnen og håpe at pakkene fortsatt lå på postkontoret. Hadde tross alt bestilt postoppbevaring. På posten dagen etterpå fikk jeg vite at jeg var veldig nære ved at pakkene hadde blitt returnert. Egentlig skulle de ikke vært der lenger. Greit nok at dette med returniering har mer med posten å gjøre enn Amnetio, men skjermkortet, som var dene eneste (synlige) grunnen til at ingen ting ble send mellom min bestilling søndag kveld og fredag ettermiddag, kom i en pakke for seg. Hvorfor kan man ikke da begynne å sende de varene som er tilgjengelig? De kom jo uansett fra 3 eller 4 forskjellige steder.

Men når det er sagt kommer jeg sikkert til å bestille derfra igjenn. Nå er jeg jo oppmerksom på kaoset så da kan det gå å kjøre en bestilling når man vet man kan vente litt på.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal ihvertfall aldri mer handle hos amentio, en så elendig kundeservice har jeg aldri vært borti noe annet sted! håper egentlig at hele driten går konkurs.

Nå er pengene på vei tilbake til meg, skulle hatt krav på renter så lenge som de har hatt pengene mine... nå blir det å bestille fra komplett istede.
    Det er greit at de sliter med å få tak i tvene, det gjør andre butikker også. Men å ha så dårlig kundeservice som de har trekker ned som F***. 35min i tlf nåår man lurer på noe???? for mail får man jo aldri svar på. minimun 2 uker ventetid på mail, hvis man får svar i det hele tatt!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hm..

Sitat Opprinnelig postet av Oyvind__s
    Jeg skal ihvertfall aldri mer handle hos amentio, en så elendig kundeservice har jeg aldri vært borti noe annet sted! håper egentlig at hele driten går konkurs.
    Bra at sånt kommer frem, kundeservice er en meget viktig ting. Kan ikke skjønne annet enn at de er underbemannet/sliter økonomisk når jeg hører sånt. Holder meg unna den butikken.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

*krysse fingre*

Sitat Opprinnelig postet av Mercury
    Og jeg bestilte TH-42PX70EA 9/10, da var ETA 9/10, så ble den flytta xx dager, så nye xx dager så nye xx dager og nå er ETA 1/12...

Er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre, avbestille og kjøpe samme tv et annet sted, en annen tv samme sted, eller en annen tv et annet sted. Har jo brukt litt tid på å lande på panasonic plasma, men lurer på om det er bedre med en lcd på veggen nå enn en plasma i bestillingskøen til amentio.

/S
    Da har Amentio endret ETA fra 1/12 til 15/11...Så da håper vi på et lite mirakel. Tror jaggu jeg skal holde pusten til torsdag...Det eneste som mangler nå er at jeg får en av disse panasonicene som har vertikale striper midt i plasmaen i alle regnbuens farger...

/S

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror generelt det ikke lønner seg å handle Panasonic fra butikk som ikke har de på lager. Har hørt at det merket er dårlige på leveringsdatoer.

Når jeg skal kjøpe en, så blir det fra det billigste stedet som har dem på lager.

NB: Jeg mener ikke å si at dette unnskylder kundebehandlingen som det fortelles om i de nevnte butikker. -langt i fra! Her gjelder kanskje problemet flere merker også...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mercury
    Da har Amentio endret ETA fra 1/12 til 15/11...Så da håper vi på et lite mirakel. Tror jaggu jeg skal holde pusten til torsdag...Det eneste som mangler nå er at jeg får en av disse panasonicene som har vertikale striper midt i plasmaen i alle regnbuens farger...

/S
    Dette har de gjort før også. Kom ikke noe da heller....

Side 5 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •