Amentio og Stretto butikkene? - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 11 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11
Viser resultater 201 til 205 av 205
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Amentio: Takler ikke spørsmål om retur og feilvare

Stretto har jeg ingen kjennskap til. Derimot har jeg i lang tid forsøkt å få returnert feilvaren jeg mottok fra Amentio, samt få refundert alle de tusen jeg har betalt for misèren. Dessverre må jeg rapportere uforrettet sak. Kundebehandlingen jeg har fått i denne saken er hårreisende. Dette er et firma som operer som om de ikke aner betydningen av hverken begrepet kundebehandling eller hva det innebærer.

Mitt råd er å styre unna Amentio. Min og andres erfaring viser at de er gode når alt går greit, men så fort du får et problematisk produkt, en feillevering, eller du angrer på kjøpet, så er sannsynligheten stor for at du står foran månedsvis med frustrerende korrespondanse der du som kunde må tåle mange dusjer av manglende høflighet, arrogant påståelighet, vrangvilje, selvmotsigelser og villedelse. Ingenting av dette er overdrivelse. Tvert imot har det vært episoder der har jeg opplevd dette firmaet som så upålitelig at det beveger seg over i utilregnelighet.

Problemene mine har forblitt uløst. Etter mange måneder har de fremdeles pengene mine, mens jeg sitter med et produkt som har vært ubrukbart fra dag én.

Aldri mer. Amentio skryter å være landets billigste nettbutikk. Det ønsker jeg å bestride siden jeg har betalt store summer for et produkt jeg ikke vil ha fordi det har feil som gjør at det ikke går an å bruke. Dette er rett og slett den dyreste handelen jeg har gjort. Og suverent den mest ubekvemme. Amentio demonstrerer det ordtaket allerede har fortalt oss: Å kjøpe billig er å kjøpe dyrt.

Intermediate CareBear sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har handlet fra Amentio en gang nå, ganske fornøyd. Jeg kjøpte masse rack-hyller og et rack-kabinett. Dessverre passet ikke hyllene, tok litt tid med returforespørselen (de var raske på mail, men tok litt tid etter søknad fra sendt inn). Unnskyldningen var at de måtte sjekke litt opp pga. skade på den ene hyllen.

Har planer om å handle endel fra Amentio straks, må ha noen andre OEM-hyller til 19" rack som jeg vet passer, samt at jeg skal ha et rack-kabinett for HTPCen.

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet med Amentio er at det er nye eiere med samme navn. Kundene oppfatter firmet som det samme, men det er det ikke. Svigers har hatt et ******* med å få fikset utstyr i garantitid kjøpt via "det gamle" Amentio og reklamert ovenfor det nye Amentio. Endte med at han måtte bruke masse tid og sende til Sverige for å få det reparert. På toppen av det hele fikk han tollkrav på erstatningsdelen fra Sverige, men akkurat det skal vel ikke Amentio lastes for

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville også holdt meg unna Amentio (og pixmania). Det er ikke fordi butikkene er så forferdelig dårlig, men Komplett, Mpx, Dustin og Netshop leverer like gode priser, bedre vareutvalg, raskere ledetid og mye sikrerere service.

Intermediate CareBear sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magb
    Ville også holdt meg unna Amentio (og pixmania). Det er ikke fordi butikkene er så forferdelig dårlig, men Komplett, Mpx, Dustin og Netshop leverer like gode priser, bedre vareutvalg, raskere ledetid og mye sikrerere service.
    Nå har jeg akkurat bestilt projektor (og en switch) hos Pixmania, en av de få som rapporterte å ha på lager... Logget inn på siden igår, da står det levering til neste år... ikke fornøyd, jeg ringte, dama sjekka... hun påstod at jeg kanskje hadde fått siste på lager... Står "Under forbereding", jeg ringer tilbake senere idag hvis det ikke er bekreftet at jeg får den tilsendt.

Side 11 av 11 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •