Amentio og Stretto butikkene? - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 11 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 205
    Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen som har bestilt andre TV'er enn 50PZ70 som har fått beskjed om at den er på vei. 42PX700 anyone?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har avbestilt fra Amentio? Hvor lang tid tok det før pengene var på konto?

Status på 42PX700 den 4. januar var at jeg som hadde bestilt 20. september var nr. 9 i køen Lykke til for dere som har bestilt etter dette!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk vel 3-4 dager før pengene var på konto.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Gikk vel 3-4 dager før pengene var på konto.
    Jeg avbestilte min 42PV70F for ca. en uke siden, men ikke hørt noe siden, sendte til rett epost avbestilling@amentio.no. Kommer bare pengene inn uten å få svar fra dem?

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk bekreftelse om at avbestillingen var mottatt. Ikke noe mer. Da tok det ca 3-4 dager.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stretto har sendt ut følgende melding til sine kunder som venter på Panasonic Plasma TV:

"Takk for din tålmodighet, og vi har forståelse for at den antakeligvis er nokså tynnslitt nå.
    Vi mottok en del skjermer rett før jul, men ikke på langt nær så mange som vi håpet og trodde på.

Men vi har nå omsider fått gode nyheter fra Pansonic,
    og de sier at det er sendt en stor leveranse til vår distributør som skal kunne dekke alle våre forhåndsbestillinger.

Leveransen vil da normalt ankomme fortløpende og planlagt ferdig levert distributør innen to uker.
    Produktene går raskt ut fra distributør når de endelig ankommer, og blir bare omadressert og sendt videre til deg.

Nå har det som du kjenner godt til, vært store leveringsvansker med disse produktene og vi tør da på bakgrunn av dette ikke garantere dette 100% før vi ser produktene fysisk på lager.
    Men det er flere ting som tyder på at info'en stemmer veldig godt nå."

Håper virkelig dette stemmer, for han har helt rett i at tålmodigheten er tynnslitt...

Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min fra Norek i dag. Bestillte 6.10 (Amentio).

Edit: Modell 42PV70F

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hårek
    Fikk min fra Norek i dag. Bestillte 6.10 (Amentio).
    Jeg fikk min fra Norek idag.
    Jeg bestilte fra Amentio 8 Oktober.

Hadde det ikke vært for tollpost sin møkkaservice, så hadde jeg hatt den for noen dager siden.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sveinaha
    Jeg fikk min fra Norek idag.
    Jeg bestilte fra Amentio 8 Oktober.

Hadde det ikke vært for tollpost sin møkkaservice, så hadde jeg hatt den for noen dager siden.
    Hadde vært fint om dere oppga hvilken modell det er snakk om.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Hadde vært fint om dere oppga hvilken modell det er snakk om.
    Selvfølgelig.

For min del er det snakk om
    42PV70(FA).

Jeg er forøvrig kjempefornøyd hittil, men har are testet den med PS3.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte Panasonic 42PX70 22. oktober 2007 fra Stretto.

Fikk den idag den 23. jan 2008.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere som ble lovt TV fra Amentio rundt den 20.1 som ikke har fått eller hørt noe? Snakk om 42PX700.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sony KDL-52X3500

Ser at Amentino nå selger Sony KDL-52X3500 for "kun" 35 775 kr. Meget bra pris i forhold til de fleste nettbutikker.

AMENTIO / SONY 52¨LCD-TV BRAVIA ,FULL HD, SILVER,X
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har faktisk de to som bestilte 42PX700 i sept fått TV'en sin. Ikke verst...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Aventio

Jeg har forsøkt å bestille noenn pc deler fra amentio. Leverings rutinen er helt håpløse. Man betaler på forskudd med det tar uminnelige tider før man får varene. Returer, avbestillinger funker ikke i det hele tatt. Lagerstatus stemmer ikke. Styr unna, de er ikke det man kan kalle seriøse aktører etter min mening. Det er en grunn til at de er "billige":evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også en dårlig erfaring med Amentio.

Jeg bestillte en Sony TV med ETA 15/7. De trakk penger fra kontoen med en gang selv om de ikke engang hadde varen på lager.

Da 15/7 kom ble datoen bare flyttet til et par uker senere og da denne siste datoen kom ringte jeg de og fikk til svar at de ikke hadde noen som helst ide om når TVen ville komme eller om TVen ville komme i det hele tatt. De påsto at Sony hadde produksjonsproblemer noe som viste seg å bare være tull.

Da avbestillte jeg TVen og det eneste gode jeg kan si er at jeg fikk pengene tilbake fort.

stable

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Norges billigste nettbutikk???

Hei. Jeg har handlet både på Stetto og Amentio og også andre nettbutikker. Handlet 42" tv på stretto og det gikk smertefritt. Også da jeg fikk problemer med tv. Bra service og oppfølging. Har kjøpt pc fra AMENTIO for ett år siden. Fikk først levert feil pc. Klaget på dette og fikk riktig pc tilsendt. Denne var skadet, brudd på skall, og det tråløse kortet fungerte dårlig. Sendte den inn for service og det byttet nettverkskort, som også viser seg å være meget ustabilt. De mener at det fungerer som det skal og vil ikke gjøre mer med dette. De har også fakturert meg for jobb og frakt. Brudd på skallet til pc er ennå ikke rettet opp. Returavdelingen på Amentio er lite imøtekommende og er MEGET dårlig på oppfølging. Jeg handlet på Amentio siden de var billigst, men jeg kommer aldri til å handle med de igjen. Jeg vil på det sterkeste anbefale alle til å handle andre steder. Det er verdt å betalt noen kroner mer for å unngå en så useriør aktør. Et råd dersom Amentio viser seg å ha den beste prisen. Ring Stretto og si hva du får det til på Amentio. De matcher garantert pris dersom det ikke er så stor forskjell.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Manglende Service fra Amentio

Amentio er milevis fra tilfredsstillende service når problemer oppstår. Ved problemer med vår nyinnkjøpte Acer Aspire One er deres respons å henvise til leverandør,- that's it! Det holder bare ikke og jeg har bedt Amentio kansellere min knto. Flere handler vil det ikke bli.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ahh
    Amentio er milevis fra tilfredsstillende service når problemer oppstår. Ved problemer med vår nyinnkjøpte Acer Aspire One er deres respons å henvise til leverandør,- that's it! Det holder bare ikke og jeg har bedt Amentio kansellere min knto. Flere handler vil det ikke bli.
    Kan også bekrefte dårlig erfaring med dette. 2 måneder etter at jeg kjøpte min Acer Aspire One startet den å slå seg av 1 minutt etter oppstart. Kontaktet Amentio, som henviste til sin leverandør Acer.

Jeg fylte ut alle skjemaer, etc og forklarte problemet i detalj.
    Får av leverandør beskjed om at garanti ikke gjelder fordi en overfaltisk 'skade' de har funnet på undersiden av plastknotten maskinen står på 'kan tyde på' at jeg har sparket borti ledningen eller mistet maskinen i gulvet.

Jeg må istedet betale Acer en grei bunke hundrelapper fordi jeg slik har kastet bort tiden deres. Etter masse krangling gir jeg opp Acer og forsøker Amentio. Men Amentio har nå helt sluttet å besvare epost, tydeligvis.

Her er bildet som Acer/Amentio mener dokumenterer at jeg har ansvaret for at disken min konker etter 2 måneder (som er det Acer sier skaden er)
    Vedlegg 51223

Vet ikke om jeg skal le eller gråte og kommer selvsagt aldri til å handle på Amentio igjen (eller kjøpe et Acer-produkt)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har funnet en ny billig side som jeg har brukt en del...

ActIT / Velkommen - handlet akkurat en 55 Samsung LED TV - tok 2 dager og det er jo greit nok - drit rå TV - ActIT / SAMSUNG UE55B7070WWXXE 55" LED - den kostet nesten 1000lappen mindre enn på Amentio....

Tror det varierer litt - men jeg vill sjekka begge 2 når jeg skulle hatt noe!

Sviktet Pioneer - men må jo prøve noe nytt:-)

Side 10 av 11 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •