Samsung LE-52F96BD | Pris og tilgjengelighet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE-52F96BD | Pris og tilgjengelighet

Netshop har nå fått opp Samsung sine nye F9 serie.

Netshop

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjekt å se at høstens nye modeller begynner å dukke opp..

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bumper denne tråden (hadde tenkt å lage en selv), fordi dette er én av TVene jeg er interessert i.

Hadde vært fint om vi kunne poste priser og butikker etterhvert som de dukker opp. Personlig har jeg lyst til å kjøpe fra en fysisk butikk da det er enklere ved reklamasjon. På den annen side ser det ut til at man kan spare mange tusenlapper på å kjøpe fra forholdsvis "obskure" nettbutikker (tenker da på danmarksbaserte(?) shg.no f.eks.), men jeg vet ikke om jeg tør...

Når det gjelder tilgjengelighet; har disse TVene faktisk kommet hit enda? Da jeg snakket med Samsung på Electroworld skulle de komme om to uker (altså én uke i skrivende stund). På shg.no har de gått fra en ubekreftet dato til å nå si at produktet er en 'bestillingsvare'.

Prisen har også gått opp noe, men den varierer allikevel ganske kraftig; ca. 31000,- på shg.no nå, og 39.990,- på f.eks. Netshop (AVShop også tror jeg).

I England går denne TVen for ca. 2600 £, eller ca. 28500,- av en eller annen grunn (og kan fåes enda billigere på nettet der borte). Så sånn sett ligger vel shg.no nærmere den prisen vi bør kunne (nærmest) regne med etter hvert? Veiledende pris i Norge vil være 45.000,- ...

Hvilke fysiske butikker vil ha (eller har) disse utstillt og for salg? Elkjøp? Expert?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    Bumper denne tråden (hadde tenkt å lage en selv), fordi dette er én av TVene jeg er interessert i.

Hadde vært fint om vi kunne poste priser og butikker etterhvert som de dukker opp. Personlig har jeg lyst til å kjøpe fra en fysisk butikk da det er enklere ved reklamasjon. På den annen side ser det ut til at man kan spare mange tusenlapper på å kjøpe fra forholdsvis "obskure" nettbutikker (tenker da på danmarksbaserte(?) shg.no f.eks.), men jeg vet ikke om jeg tør...

Når det gjelder tilgjengelighet; har disse TVene faktisk kommet hit enda? Da jeg snakket med Samsung på Electroworld skulle de komme om to uker (altså én uke i skrivende stund). På shg.no har de gått fra en ubekreftet dato til å nå si at produktet er en 'bestillingsvare'.

Prisen har også gått opp noe, men den varierer allikevel ganske kraftig; ca. 31000,- på shg.no nå, og 39.990,- på f.eks. Netshop (AVShop også tror jeg).

I England går denne TVen for ca. 2600 £, eller ca. 28500,- av en eller annen grunn (og kan fåes enda billigere på nettet der borte). Så sånn sett ligger vel shg.no nærmere den prisen vi bør kunne (nærmest) regne med etter hvert? Veiledende pris i Norge vil være 45.000,- ...

Hvilke fysiske butikker vil ha (eller har) disse utstillt og for salg? Elkjøp? Expert?
    Om jeg ikke så feil, så har Expert Storo den utstilt! Den er freakin' sweeeeet!

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja - fysiske butikker er visst bare å glemme (Pioneer 5080XA til 36995,- og generellt råttent utvalg, anyone? Ikke sett en eneste Panasonic PZ70. Og selvsagt ingen Samsung F9 serie TV heller).

Men jeg må spørre igjen: Har F9 serien (som i Norge vel i praksis vil si en 52 tommer og en 70 tommer) kommet ennå?

Har prøvd å spørre vår herværende Samsung-representant via PM, men det er vel slutt på aktive produsentrepresentanter her på forumet nå (mener jeg leste noe sånt)?

Sikker på at det var F9 du så og ikke F8, Dankwah?

Skal ta en tur til Expert Lillestrøm i morgen hadde jeg tenkt, men har ikke akkurat store forventninger.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •