PIONEER PDP-5080XA til 32.000.- - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takk for det Trønderfeedback:-D Da vet jeg det, skjermen er klar på 3 meter. Hvordan er det å se tv og film med såpass stor skjerm, beveger hodet seg som et ubåtperiskop for å lese underteksten, eller får man alt greit med seg?
    Har du synspunkter på ny Panasoinic versus utgående modell av Pioneer? Prisen blir omtrent lik ser det ut som

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skaubjønn
    Takk for det Trønderfeedback:-D Da vet jeg det, skjermen er klar på 3 meter. Hvordan er det å se tv og film med såpass stor skjerm, beveger hodet seg som et ubåtperiskop for å lese underteksten, eller får man alt greit med seg?
    Har du synspunkter på ny Panasoinic versus utgående modell av Pioneer? Prisen blir omtrent lik ser det ut som
    Stort og stort fru blom, 50" er jo ikke stort, er jo reisetv. Ser på 100" på 3,5 meter og det er grei størrelse.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ingen vendinger på hodet

Hadde jeg kjøpt i dag hadde jeg nok kjøpt 60" .En 50" på 3 meter er passelig, men om 1 år er den nok liten. Jeg er i alle fall godt fornøyd med pioneerèn min. Kjenner ikke til den panasonic tvèn.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •