Beste kjøp for 10K?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste kjøp for 10K?

Heisann!

Skal kjøpe meg en ny tv størrelse 37" til 46", budsjettet er på +/- 10.000.

Skjermen skal kobles til pc via dvi. Hovedsaklig til film, kanskje litt spilling. (om den er optimal til spilling er ikke så viktig). Skjermen må ha minimum en dvi + en hdmi kobling.

Hva et det beste kjøpet i denne klassen for tiden som kan fylle mine behov?

Jeg setter veldig pris på all hjelp jeg kan få, jeg har dessverre ikke så mye peiling på dette området.

RT

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar!

Er det noen problemer forbundet med å bruke den nevnte skjermen, som er en plasmaskjerm opp mot pc?

Hva med denne Hardware.no - Prisguide - TV - Fujitsu-Siemens Myrica VQ46-3SU
    Det er en Fujitsu-Siemens Myrica 46", som jeg har fått anbefalt. Hvordan er bildekvaliteten på den?

R

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    286
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjenner ikke den Fujitsu-skjermen spesielt, men rimelige LCD-skjermer har en tendens til å slite med etterslep og dårlig sortnivå. Dette er en rimelig 46-tommer jeg mistenker faller i nevnte kategori.

Hvis primærbruken er film og TV ville jeg absolutt gått for Panasonicen, i det hele tatt ville jeg heller hatt en rimelig plasma enn en rimelig LCD i den størrelsen. Panasonicen kan du også spille på. Innbrenningsproblemer med plasma-skjermer er nå kraftig redusert i forhold til tidligere generasjoner skjermer, og hvis du ikke spiller timesvis hver dag skulle dette ikke være noe problem.

Hvorfor trenger du DVI på TVen, forresten? Kan du ikke bare kjøre DVI ---> HDMI (fra PC til TV)?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •