50" til under 20.000,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

50" til under 20.000,-

Hallo

Er på jakt etter en 50" til under 20 høvdinger, den skal i all hovedsak brukes til vanlig digitale tv signaler og DVD film titting, skal også kobles opp til pc (hdmi) men dette blir nok mindre brukt. Har plasma selv (pana PV60) og trives med den, derfor ser jeg etter plasma, men tar gjerne imot LCD kandidater.

De jeg har sett på er:

Panasonic TH-50PX70E
    :: Har sett gode tester på denne, men det er veldig få som har denne på lager for tiden. ~18.000,-

LG LG 50PC56 :: Fant ingen tester på denne, men har hørt folk pratet bra om den. Noen som har mer info? ~18.000,-

Samsung PS-50Q96HCXFID
    :: Vet ikke om dette er en Elkjøp modell, fant ikke HCXFID spesifikasjonene hos andre levrandører, aner ikke hva det betyr. Men denne skal nok være på høyde med PX70 etter hva jeg har lest. ~19.000,-

LG'en frister hvis den er bra, lett tilgjengelig da min far som skal ha denne bor lite sentralt og kan plukke den opp på Elkjøp, men som sagt, vet ikke om den er noe å satse på. Noen som har noe å tilføye evnt. anbefalinger? Fyr løs!

- Mikal

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gå for Panasonicen les testen av lillebroren 42'' siste lyd og bilde. ble testvinner

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PX70 har utrolig godt bilde i forhold til prisen, dette er bekreftet av de fleste tester og brukere. Når det gjelder 50-tommeren har den i tillegg skikkelig HD-oppløsning (1366x768), slik at bildet blir enda bedre enn den svært populære 42-tommeren(1024x768). Vi har en 50PX70 på utstilling der jeg jobber, og den slår omtrent alle LCD-tv'ene vi har der uten problemer. Vanvittig bra dybde i bildet.

Samsung'en er nok heller ikke så ille, men de er etter min mening aller best på LCD-skjermer.

LG-skjermen vet jeg desverre lite om, men av de LG-plasmaer jeg har sett rundt omkring (som begynner å bli en del) har jeg aldri blitt imponert. Spesielt sortnivået virker de å slite litt med...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for respons, må lete og se om jeg finner en PX70, men skal også stikke innom feilkjøp og ta en titt på LG'en, de sier at sortnivået er mye bedre enn på de eldre modellene deres.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •