1080-projektor til 20 000?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer basement sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

1080-projektor til 20 000?

Fikk en noe lavere lønn enn jeg hadde regnet med denne gang, så jeg har kun 20 000 kroner til å bruke på projektor, og ikke 25 000, som jeg først hadde regnet med.

Finnes det noen Full HD-projektorerer der ute i min prisklasse? Er åpen for alle mulige forslag. Vil det eventuelt komme noen større prisfall nå som flere produsenter introduserer nye modeller (tenker spesielt på Epson)?

Og jeg må presisere at jeg ikke kan legge i mer enn 20 000 i den, iallefall ikke uten å ta livet av MasterCardet mitt. :P

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da hadde jeg vært litt tolmodig og ventet litt. Og du må nok regne med å ta litt av Mastercardet hvis du skal kjøpe en ny, de billigste 1080p ligger vel på ca 25000,-. Fler i den prisklassen blant annet Mitshubishi HC5000(kommer en ny modell av den i høst), Optoma HD80 som har fått mye skryt(men det er mange ting som sier imot denne, dårlig plasseringevne, mye støy osv). Noen til er det, men alle har vel nye modeller på gang nå. Så det beste er vel å vente litt og kjøpe en brukt(kommer nok en del på bruktmarkedet nå som det kommer så mange nye modeller), eller vente på de nye modellene.Og bruke litt Mastercard...:-D
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Newcomer basement sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venting ja. Egentlig aldri vært min greie.

Først skal jeg uansett pusse opp litt i rommet hvor projektoren skal stå, så jeg skal vel klare å vente en hel uke. :-D

Om ikke de store endringene har skjedd da, noe jeg tviler på, får jeg vel kanskje benytte meg av nedbetalingsordning. Kanskje utsette den i tre måneder.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •