AVshop useriøst?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 7 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 137
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

AVshop useriøst?

Har sendt flere mailer de siste dagene angående en del produkter jeg har planer om å kjøpe uten å få tilbakemelding. Denne sjappa virker veldig useriøs og jeg kommer nok høyst sannsynlig til å legge igjen pengene mine et annet sted.
    Hvis jeg må så betaler jeg med glede noen få hundrelapper ekstra et annet sted hvis det betyr at jeg faktisk kan bli ekspedert og får varene jeg vil ha til slutt.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm

Kjenner meg ikke helt igjen. Har handlet der et par ganger, sist var TV i juni. Har fått greie tilbakemeldinger både på telefon og mail jeg iallefall.

Det er bare på de lokale sjappene jeg ikke får hjelp :-(
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har handlet endel fra avshop, bortsett fra en liten blunder har det fungert utmerket. men jeg har den siste tiden prøvd å kontakte avshop ang. kabelkanaler og har ikke fått svar, det til tross for 3 eller fire henvendelser i løpet av ca. 3uker. Enten har noen på avshop tilfeldigvis lagt meg til deres spam liste eller så har servicen tatt en skikkelig nosedive.
    jeg skal prøve å ringe i morgen, håper de har en plausibel forklaring på hvorfor de ikke svarer på mail.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har nok mye pågang vil jeg tro, og da er det ofte lite tid til å svare på mail. Man får somregel alltid svar via telefon.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Tro kan man gjøre i kjørka!" Jobben din er å moderere AVForum og ikke forsvare AVShop AK.

Jeg har forøvrig handlet med AVshop tidligere, ingen problemer med mail da. Svar samme dag, også på kveldstid.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Tro kan man gjøre i kjørka!" Jobben din er å moderere AVForum og ikke forsvare AVShop AK.
    Takk for påminnelsen.... Jeg snakker dog av egen erfaring. Jeg har hatt problem med å få tak i AVshop på mail selv.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    De har nok mye pågang vil jeg tro, og da er det ofte lite tid til å svare på mail. Man får somregel alltid svar via telefon.
    Mye pågang er greit, men å la tre mailhenvendelser forbli ubesvart er ikke bra for buisness.
    får man ikke svar på mail når man lurer på noe så kan man jo være fristet til å tenke på eventuell support i tilfelle man skulle ha problemer med et produkt kjøpt derfra...

Dette er vel heller strengt tatt ikke den første tråden om avshop og slapp service.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye pågang er greit, men å la tre mailhenvendelser forbli ubesvart er ikke bra for buisness.
    får man ikke svar på mail når man lurer på noe så kan man jo være fristet til å tenke på eventuell support i tilfelle man skulle ha problemer med et produkt kjøpt derfra...

Dette er vel heller strengt tatt ikke den første tråden om avshop og slapp service.
    Det høres unektelig ut som at AVshop må ta kritikk her, og forbedre seg når det kommer til kundeservice. La oss håpe det skjer etterhvert.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også opplevd at de er litt trege, men jeg har alltid fått svar etter en tid. Når man først får svar, så er de til gjengjeld også veldig serviceorienterte.

Man må huske på at de er en del rimelige enn så å si alle andre innelands butikker, ihverftall på projektorer som jeg har sammenlignet på, og da må man kanskje tåle noen minuser, f.eks på responstid. Servicenivået utenom det, er som sagt utmerket.

Når det ovennevnte så er sagt, så forstår jeg frustrasjonen din. Ble ganske irritert på de selv, men sluttresultatet ga uansett grunn til anbefaling.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

ikke så god erfaring her selv heller, bestillte HD-E1 hos dem, og selv om det stod den var på lager brukte dem over en uke på effekturere ordren, (altså før den sendte den fra seg) aldri vært borte i en så treg nettbutikk noen gang, snakket med en på tlf og skylte på sommervikarer.
    Dersom de ansetter vikarer som ikke klarer å finne et produkt i en hylle å putte det i en pappkartong så skjønner ikke eg (ja eg vet det er litt mer som skal til men allikevel)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil også henge meg på trådstarter her og flere andre og gi avshop stryk for dårlig service.Har også sendt dem flere mail i håp om og få svar men neida hører ikke noe fra dem og de gangene jeg har snakket med dem på tlf (utenom en gang) så høres det ut som de har null peiling på det meste igrunn.Dette kommer de til og tape en masse kunder på.

Så AVshop SKJERPINGS!!!!

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad

Jeg har forøvrig handlet med AVshop tidligere, ingen problemer med mail da. Svar samme dag, også på kveldstid.
    Kritikk til avshop eller ikke. Det der var en totalt unødvendig kommentar av deg, Konrad. La for all del den ballen der ligge, ok?

Har ikke dårlig erfaring med avshop selv, men nå har ikke jeg handlet så mye der heller... Svarer de ikke på mail bør de selvfølgelig skjerpe seg. Ta en telefon og hør hva som skjer. Har selv samme "problem" med en importør nå, men skal hvertfall ringe de før jeg lager noen tråd om hvor dårlig service de har.

Intermediate hjalmarjalla sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har handlet endel hos AVshop, men har hatt bare gode erfaringer med dette.

Imidlertid har jeg også opplevd at de er svært trege på tilbakemeldinger og svar på e-post nå i sommer og utover i august, noe som visstnok skyldes at de var på etterskudd pga ferieavvikling ifølge han jeg fikk svar hos.

Det gikk nesten tre uker (20 dager) fra første mail ble sendt i begynnelsen av juli til jeg fikk svar tilbake. Deretter svarte jeg denne mailen med noen nye spørsmål, og det gikk på nytt ca 3 uker (20 dager) før jeg fikk svar på dette igjen. Dette gjaldt reklamasjon på en projektor-pære som det var pære-garanti på.

Så jeg sendte nok en mail etter det siste svaret (10.08.07), men venter fremdeles (29.08.07) på et endelig svar om hvordan jeg skal forholde meg til reklamasjonen, om det er produsent eller AVshop som skal ta seg av reklamasjonen..

Det hadde sikkert gått raskere å ringe ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes det var på sin plass. For det er så typisk at moderator forsvarer avshop. Og nå du også..... Nok en gang typisk.

Jeg synes det er drøyt å kalle avshop for useriøse. Jeg er ganske sikker på at det er stor pågang. Folk er tross alt tilbake fra ferie og skal bruke opp resten av feriepengene på AV produkter.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Jeg synes det var på sin plass. For det er så typisk at moderator forsvarer avshop. Og nå du også..... Nok en gang typisk.
    AVS er jo endel av forumet siden firmaet er såpass fronta her.
    Klart det kan bli vanskelig for moderatorene å bruke store ordelag.
    Antar at de som er ansvarlige for shop'en har fått det med seg nå, men kanskje vært greit med en bekreftelse av hvorfor evt. en liten unnskyldning til trådstarter? Som en act-of-goodwill?

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal ikke ta stilling til om det er noe kritikkverdig ift servicen til AVshop, men hentydninger om at moderatorene er korrupte og forsvarer AVshop uavhengig av hva de selv mener finner jeg å være en drøy påstand så lenge den står udokumentert.

Forøvrig synes jeg tråden minner om slike man finner på produktguiden på hardware "Jeg bestilte kl 13 på mandag, men varen ble ikke sendt før på onsdag morgen. Jeg kommer aldri til å handle med den møkkabutikken mer. Laveste karakter avgitt"

...sånn når man snakker om å være korrupt mener jeg...

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er egentlig koblingen mellom AVshop og AVforum?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Info rundt AVforum/AVshop: http://avforum.no/forum/faq.php?faq=...aq_kommersiell.

AVshop har nylig byttet ut salgssjefen, så det er mulig visse henvendelser tar noe lenger tid å besvare (mye å sette seg inn i, spesielt når det gjelder produkttekniske spørsmål). 3 uker skal jo uansett ikke ting da, så der regner jeg med at det har skjedd en eller annen form for misforståelse.

Jeg foreslår at folk som mangler svar sender forespørselen på nytt for å sikre at det ikke har skjedd noe feil/misforståelser.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott & avklarende svar, lygren!

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk greit og kjøpe Plasma hos de i Juli.
    Vist nok måtte en god del av oss vente på at PX70 ble produsert etter kjempesalget av denne tvn. Var tomt i Norge for PX70E i 42" størrelse.
    Fikk epost når tvn var ankomet og den ble vidresendt fra ankomst.
    Det ble glemt og sendt med DVE platen jeg bestilte i pakken, men den ble sendt umiddelbart jeg sa fra om at den manglet.
    Grei nok service.

Men ingen slår Lsound på service

Side 1 av 7 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •