AVshop useriøst? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 137
    Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Username
    For det første så har det aldri vært snakk om at ting skal skje fort som fy. Jeg har heller aldri snakket om hvorvidt de kan sende på dagen. Les tråden en gang til kanskje...

Jeg visste ikke at AVshop var en så veldig liten bedrift. Snakker du omsetning eller antall ansatte nå? Hva definerer du som en liten bedrift? Hvis ordremengden er for stor for bemanningen så er det kanskje på tide å ansette flere folk til å ta seg av den økende kundemassen. Ellers blir fort fornøyde kunder til sure kunder...

Hvis det er tidstyven som er problemet til AVshop så tror jeg nok det er mer tidsbesparende å sette seg ned i noen minutter å svare på noen mailer enn å måtte prate med hver og en i telefonen. Ta tiden på hvor lang tid du bruker på å lese et innlegg og skrive et kort svar her....
    Ofte ser jeg klaging på at varene ikke blir sendt fort, men sa ikke det i ditt tilfelle, ville bare ha det sagt, kanskje litt ot..

Jeg anser AVshop som en liten bedrift i antall ansatte. Siden de er en nettbutikk har de ikke behov for flere ansatte i butikk, og har kanskje et par stykk som er ansatt for salg og service, og muligens en-to på lageret.
    Omsetningen har lite å si med hvor mange folk som trenger å jobbe der da de har varer i mye forskjellig prisklasser.

Service er det nettbutikker bør bruke mest tid på, siden man ikke kan fysisk gå i butikken og snakke med ansatte og kjøpe varer.
    Lsound hører jeg er meget god på service (har ikke selv handlet hos dem) mens andre som shg.no har fått mye kritikk pga dårlig service.
    Er jo enig i at AVshop burde svart hurtigere på mail, men kanskje det ville vært lurt å ringt dem når du ikke har fått svar på flere mailer du har sendt dem.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Hjelpe meg dere, nå må vi (meg inkludert) ta oss sammen. På den ene siden må vi som brukere være mindre kritiske til AV og alt som det gjøres for oss gratis.. På den andre siden så må vi få lov til å spørre uten å bli peppret av dårlig samvittihet.. En hårfin balangse spesielt når vi er så mange som vi er.. med forskjellig grad av "smertegrense"
    Enig i det, det sklei litt ut. Men jeg har ihvertfall fått svar omsider, og har faktisk også snakket med en på telefonen. Så jeg var klar for å åpne lommeboka men det skulle jo vise seg at noen av produktene som jeg skal ha som står som lagervare ikke er på lager i det hele tatt. Så det var jo litt skuffende. Men det er jo ikke livet om å gjøre, så jeg velger å vente til de får på lager for å støtte den "lille" sjappa istedenfor å springe til komplett med en gang.

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har kun handlet hos avshop en gang. Da fikk jeg raskt svar på mail( i løpet av samme dag). Etter et par eposter frem og tilbake, ble det handel. Her følte jeg at det gikk litt tregt mtp betaling, men jeg bestilte på en fredagskveld så det forklarer den saken.

Uansett, godt fornøyd med avshop.no

ang viktigheten til denne tråden, se for dere denne tittelen istede og spør deg selv om slike tråder er viktige: "Master-It, en seriøs butikk?"

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Ikke får å skape en krangel her, men:
    Sist jeg snakka med Avshop pr. telefon, spurte jeg om deres kobling med AVforum. Der fikk jeg beskjed om at AVshop IKKE! hadde noen som helst kobling med AVforum, bortsett fra at de hadde en del annonser på AVforum.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pesnp
    ang viktigheten til denne tråden, se for dere denne tittelen istede og spør deg selv om slike tråder er viktige: "Master-It, en seriøs butikk?"
    I de fleste tråder og innlegg på et forum er det informasjon som ikke er så veldig viktig, men det er vel mye som kan være nyttig...

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er i alle fall sikker på en ting og det er at de kan bli bedre på levering av produkter,jeg ventet i nesten to mnd før jeg fikk det jeg hadde bestillt og betalt for,så her er det ett stort forbedringspotensiale.
    Mvh bigtor

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Og starte en sutretråd etter få dager uten svar på mail, og det uten en gang å ha ringt Avshop, blir bare for dumt.
    Oppfatter ikke dette som en sutretråd. Må da være mulig å høre om andre sin mening om en nettbutikk uten å bli fremstilt som både det ene og det andre... Mao. ikke særlig mye konstruktivt du kommer med.

Jeg mistenker trådstarter for å tilhøre "Universet dreier rundt meg generasjonen".
    En slik uttalelse kan i sin ekleste form kalles flåsete.

Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Istedet blir det lagd en tråd til ingen nytte what so ever...
    Men kanskje for andre? Har du tenkt på det?

Forøvrig har jeg kun positive tilbakemeldinger å gi AVSHOP som butikk. Varene har kommet som avtalt og i plettfri stand. Har vært litt treg å svare på epost men innenfor det akseptable utifra situasjonen ( da alle kjøpte Benq 8720 )

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg regner med at du er en av de som forventer at hele verden skal stå på pinne for deg. Hvis du ikke skjønner at jeg syns trådstarter er sutrete fordi han ikke en gang har giddet å ringe avshop, før han legger ut en tråd for å sverte avshop, er det jo ikke håp.

Denne tråden begynner å bli ganske ukoselig, men jeg kan rett og slett ikke skjønne hvorfor de som er i overkant kravstore ovenfor webshoper skal bli så sinna hvis de får litt kritikk.

over og ut!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg regner med at du er en av de som forventer at hele verden skal stå på pinne for deg. !

Der uttaler du det samme igjen bare med andre ord og rettet mot meg. Hvor har du det fra?

Denne tråden begynner å bli ganske ukoselig
    Unnskyld at jeg sier det men du bidrar en del selv.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vær snille å hold dere til saken her nå, så slipper jeg å slette innlegg som ikke har noe med saken å gjøre. Ikke kom med utsagn som går på person, det fører ikke noe godt med seg.

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen andre som ikke får logget inn hos AVShop, etter "renoveringen" på nettsiden deres? Jeg har 2 ordre liggende, som jeg ville sjekke, men jeg får ingen tilgang.

Newcomer bobbo sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kommer heller ikke inn på avshop, virker som jeg er slettet, da de ikke finner meg når jeg ber om nytt passord.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer meg heller ikke inn, og "de" nekter å sende passord på mail, fordi jeg har oppgitt feil mailadresse.

Mulig adresselisten deres har gått heden...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer jolla sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ring

Sitat Opprinnelig postet av Username
    Har sendt flere mailer de siste dagene angående en del produkter jeg har planer om å kjøpe uten å få tilbakemelding. Denne sjappa virker veldig useriøs og jeg kommer nok høyst sannsynlig til å legge igjen pengene mine et annet sted.
    Hvis jeg må så betaler jeg med glede noen få hundrelapper ekstra et annet sted hvis det betyr at jeg faktisk kan bli ekspedert og får varene jeg vil ha til slutt.
    Hvorfor ikke ta en telefon og hør om noe har skjedd, de lever jo av den servicen og de salgene der generere. Erfaring viser ofte at det ligger missforståelser bak slike hendelser. Er produktene og prisene bra, så teller det også litt spør du meg.
    Lever selv av de salgene jeg generer og vet at "shit happens" en og annen gang. Helt enig at service er veldig viktig, men ring og spørr. Så kan du ta avgjørelsen, det er mitt ydmyke tips.

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan hende at alle må registrere seg på nytt, men det blir litt irriterende i forhold til ordrestatus på tildigere ordrer.

Intermediate hamtor sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    621
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk en mail fra avshop.no der det står følgende:

"Det har imidlertid ikke latt seg gjøre å overføre din kundehistorikk fra vårt gamle system, så vi ber deg vennligst registrere deg på nytt på AVshop.no ved anledning. Får du behov for utskrift at tidligere ordrer etc. tar du selvsagt bare kontakt, så ordnes det omgående".

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fått mail om det samme. Registrerte meg på nytt jeg.

Nei har du sett... både epost og passord er feil når jeg prøver og logge inn

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp samme her. Synes egentlig det er dårlig at de ikke kan overføre kundeinformasjon til nytt webshop design. Ikke at det spiller noen stor rolle, men jeg har brukt min kjøps historikk hos avshop hvis har vidre solgt et produkt og f.eks ikke finner kviteringen og lurer på hvor lenge siden jeg kjøpte produktet.

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er den gamle siden, for de som ønsker å logge inn på kontoen:

http://avshop.avforum.no/catalog/index.php

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    ...når det gjelder våre moderatorer får de ikke betalt en krone for den jobben de gjør, og de som skriver gjør også dette nesten gratis. Det blir dermed helt poengløst å antyde korrupsjon som du her gjør, Konrad, det skaper bare dårlig stemning. AVforums moderatorer bør virkelig berømmes for den frivillige innsatsen de gjør, kritiseres de virker ikke det direkte motiverende for å fortsatt kunne tilby deg en gratis tjeneste du jo har stor bruk for som aktiv deltaker.

Jeg finner det litt morsomt det Lygren skriver her. Det er veldig usannsynlig at ingen av moderatorene har noen fordeler hos Avshop som f.eks. reduserte priser (kostpris).
    Fordelene med en slik butikk, som uansett hva man sier ikke har drevet på i stor skala, er jo at man kan kjøpe ting til seg selv og sine venner til innkjøpspris. En annen ting, jeg tipper på at eierne av Avshop (dvs avforum) skriver av dyre produkter som de kan ha hjemme hos selv….hei kun en digresjon.

Side 3 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •