AVshop useriøst? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 137
    Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Hva er egentlig koblingen mellom AVshop og AVforum?
    Lygren, om jeg ikke tar helt feil

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...når det gjelder våre moderatorer får de ikke betalt en krone for den jobben de gjør, og de som skriver gjør også dette nesten gratis. Det blir dermed helt poengløst å antyde korrupsjon som du her gjør, Konrad, det skaper bare dårlig stemning. AVforums moderatorer bør virkelig berømmes for den frivillige innsatsen de gjør, kritiseres de virker ikke det direkte motiverende for å fortsatt kunne tilby deg en gratis tjeneste du jo har stor bruk for som aktiv deltaker.

Newcomer 9tro sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Handla projektor, hdmi kabel og lerretet mitt fra avshop.
    Tok vel ca 1,5 uke så hadde jeg alt levert på døra, kjempefornøyd :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I steden for å "tro" kunne en av moderatorene sjekket opp de faktiske forhold. Da jeg TROR det er en mye kontakt mellom moderatorer og lygren (Avshop). Jeg ville bli overrasket hvis dere ikke har utvekslet telefonnummere.

PS!Jeg har ikke nevnt noe om korrupsjon i denne omgang.....

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen fra avshop har tydligvis fått med seg denne tråden, fikk svar idag...
    litt O.T: finnes det andre levrandører av bosscom kabellister?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I steden for å "tro" kunne en av moderatorene sjekket opp de faktiske forhold.
    Jeg beklager dersom jeg tråkket deg på tærne, Konrad. Skal ikke skje igjen....

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og starte en sutretråd etter få dager uten svar på mail, og det uten en gang å ha ringt Avshop, blir bare for dumt.

Jeg mistenker trådstarter for å tilhøre "Universet dreier rundt meg generasjonen".

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Og starte en sutretråd etter få dager uten svar på mail, og det uten en gang å ha ringt Avshop, blir bare for dumt.
    Jeg mistenker trådstarter for å tilhøre "Universet dreier rundt meg generasjonen".
    Noen av de samme tankene jeg har hatt om denne saken også.

MEN: Å ikke svare på mail før etter 3 uker er for dårlig. Men hvis man virkelig lurer på noe så ringer man og avklarer det på "direkten" ??

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    PS!Jeg har ikke nevnt noe om korrupsjon i denne omgang.....
    Nei, men du verden som du hinter

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Noen av de samme tankene jeg har hatt om denne saken også.

MEN: Å ikke svare på mail før etter 3 uker er for dårlig. Men hvis man virkelig lurer på noe så ringer man og avklarer det på "direkten" ??
    Telefonskrekk? :?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den eneste erfaringen jeg har med AV-shop er da jeg kjøpte lerret (hvitt).
    Når det kom i hus viste det seg å være to flekker på duken som ikke ville av. Jeg kontaktet dem og ville bytte duken, men det eneste de kunne tilby var å gi meg en grå duk for 500 kroner ekstra...

Akkurat det var litt slapt av dem.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Nei, men du verden som du hinter
    Hadde det vært budskapet mitt, hadde jeg skrevet akkurat det. Det har jeg forresten tatt opp tidligere i en annen tråd.

Det mange forventer av en nettbutikk, er samme respons som i en vanlig butikk. Man legger fra seg pengene, plukker opp varen og går ut døra. De fleste som bestiller på nett skulle selvfølgelig hatt varen i går / fjor.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis man skulle hatt varen i går/fjor; da burde man ha bestilt litt før... :shock:

Forøvrig er dette en totalt unyttig og ubrukelig tråd...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvor får du sutring ifra? Jeg stiller spørsmål for å få tilbakemeldinger om seriøsiteten til en webshop som jeg aldri har hatt noe med å gjøre før. Syns det er greit å høre andres erfaringer, for førsteinntrykket mitt var ikke så veldig bra for å si det sånn.

Helt ærlig så forventer jeg at en seriøs forretning svarer på henvendelser fra sine kunder innen rimelig tid og det skal ikke være nødvendig å sende mail på mail flere dager etterpå og fortsatt ikke få svar.

Jeg aner ikke hvilken generasjon du snakker om, men det å mistenke meg for å tilhøre et eller annet ut i fra det du vet om meg (LES:ingenting) sier vel egentlig mer om deg...

Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Hvis man skulle hatt varen i går/fjor; da burde man ha bestilt litt før... :shock:

Forøvrig er dette en totalt unyttig og ubrukelig tråd...
    Nok en morsom uttalelse. Det som er unyttig for deg kan være veldig nyttig for meg! Du har kanskje erfaring med AVshop, en god en også kanskje, så denne tråden betyr lite for deg. Men for meg som ikke har peiling på hva som venter meg hvis jeg bestiller fra denne webshoppen som ikke gidder å svare på mail engang, så finner jeg tråden ganske så nyttig.

Det som er synd, er jo at det virker som at det er en tråd som denne som må til for at de skal svare på folks henvendelser. Det tok ikke mange timene etter jeg startet denne tråden så fikk jeg svar på mail. Det er flere som har fått det nå ser jeg. Tilfeldig? Vet ikke, men tviler på det.

Det er nok av steder å handle, og det er ikke allverdens prisforskjell, så jeg går selvfølgelig til den sjappa som leverer varene. Så enkelt er det.

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når man bestiller en vare eller sender en henvendelse til ett firma som er såpass lite som AVshop så kan man ikke forvente at alt skal skje fort som fy.
    Man kan heller ikke forvente seg at varen blir sendt på dagen.

Når Lygren sier at de har byttet ut en ansatt som er nøkkelen i servicen i firmaet har de nok å gjøre.

Jeg har tidligere jobbet som lagerarbeider i en nettbutikk med mye pågang men ganske få ansatte, to stykk på lageret og muligens 30-80 forsendelser om dagen blir det fort mye å gjøre og man får ikke alltid til å gjøre ting så fort, eller sende alle varene samme dagen.

Jeg ville med en gang ringt istedet for å sendt mail, da man får svar på spørsmål der og da. Istedet blir det lagd en tråd til ingen nytte what so ever...

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Username
    Hvor får du sutring ifra? Jeg stiller spørsmål for å få tilbakemeldinger om seriøsiteten til en webshop som jeg aldri har hatt noe med å gjøre før. Syns det er greit å høre andres erfaringer, for førsteinntrykket mitt var ikke så veldig bra for å si det sånn.

Helt ærlig så forventer jeg at en seriøs forretning svarer på henvendelser fra sine kunder innen rimelig tid og det skal ikke være nødvendig å sende mail på mail flere dager etterpå og fortsatt ikke få svar.

Jeg aner ikke hvilken generasjon du snakker om, men det å mistenke meg for å tilhøre et eller annet ut i fra det du vet om meg (LES:ingenting) sier vel egentlig mer om deg...
    Bare i overskriften begynner du med å peke tommelen ned, og spekulerer om avshop er useriøse. Det gjør du før du i det hele tatt har undersøkt hvorfor du ikke får svar på mail. Ikke engang har du giddet å ringe før du skriver at avshop "virker veldig useriøs".

Det kaller jeg seriøs sutring, enten du liker det eller ikke!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Når man bestiller en vare eller sender en henvendelse til ett firma som er såpass lite som AVshop så kan man ikke forvente at alt skal skje fort som fy.
    Man kan heller ikke forvente seg at varen blir sendt på dagen.

Når Lygren sier at de har byttet ut en ansatt som er nøkkelen i servicen i firmaet har de nok å gjøre.

Jeg har tidligere jobbet som lagerarbeider i en nettbutikk med mye pågang men ganske få ansatte, to stykk på lageret og muligens 30-80 forsendelser om dagen blir det fort mye å gjøre og man får ikke alltid til å gjøre ting så fort, eller sende alle varene samme dagen.

Jeg ville med en gang ringt istedet for å sendt mail, da man får svar på spørsmål der og da. Istedet blir det lagd en tråd til ingen nytte what so ever...
    For det første så har det aldri vært snakk om at ting skal skje fort som fy. Jeg har heller aldri snakket om hvorvidt de kan sende på dagen. Les tråden en gang til kanskje...

Jeg visste ikke at AVshop var en så veldig liten bedrift. Snakker du omsetning eller antall ansatte nå? Hva definerer du som en liten bedrift? Hvis ordremengden er for stor for bemanningen så er det kanskje på tide å ansette flere folk til å ta seg av den økende kundemassen. Ellers blir fort fornøyde kunder til sure kunder...

Hvis det er tidstyven som er problemet til AVshop så tror jeg nok det er mer tidsbesparende å sette seg ned i noen minutter å svare på noen mailer enn å måtte prate med hver og en i telefonen. Ta tiden på hvor lang tid du bruker på å lese et innlegg og skrive et kort svar her....

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjelpe meg dere, nå må vi (meg inkludert) ta oss sammen. På den ene siden må vi som brukere være mindre kritiske til AV og alt som det gjøres for oss gratis.. På den andre siden så må vi få lov til å spørre uten å bli peppret av dårlig samvittihet.. En hårfin balangse spesielt når vi er så mange som vi er.. med forskjellig grad av "smertegrense"
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare i overskriften begynner du med å peke tommelen ned, og spekulerer om avshop er useriøse. Det gjør du før du i det hele tatt har undersøkt hvorfor du ikke får svar på mail. Ikke engang har du giddet å ringe før du skriver at avshop "virker veldig useriøs".

Det kaller jeg seriøs sutring, enten du liker det eller ikke!
    Jøss, jobber på AVshop du kanskje?

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AVShop er definitivt seriøse, men he opplevd problemer med å nå dei på mail sjølv. Sendte ein mail for å høyre om eg kunne bytte ein HDMI-kabel til ei lengre lengde, dette skulle eg få lov til. Så gjekk det eit par månader utan at eg fekk noko meir kontakt, purra då på, og fekk både ein beklagelse, og ein lengre kabel utan noko mellomlegg. Så eg kjem absolutt til å handle her igjen, men e-post korrespondansen er noko som må skjerpast opp

Side 2 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •