Hai!

Vet det er egen tråd for m86 her,men der får man ikke diskutere pris så starter da en ny tråd..

Skal kjøpe m86 neste uke og ser det er store forskjeller fra butikk til butikk. Er 46" jeg skal ha forresten. Har vært på elkjøp både på hamar og lillehammer, og de nekter å selge den for under 24990kr. Dette til tross for at jeg har skrevet ut fra prisguide.no , der den billigeste går for ca 20.000kr blank. De på elkjøp sier da at det er ganske utrolig, for da må de selge med tap, fordi elkjøp har de billigeste innkjøpsprisene og kan ikke gå under 24990kr.

Nå har vi vært på vinterbro og elprice der sa de vi kunne kjøpe den i butikk for 21990kr. Vi skal da prøve å få de til å skrive under på tilbudet vi fikk og ta det med til elkjøp, siden de har prisgaranti.

Er litt sær, men når jeg kjøper så dyre ting som også ofte er feil med er det en trygghet med elkjøp.

Merker meg også prisforskjellen på elkjop.no på 40" og 46". 40" går for 16500, mens 46" for 25990. Det er sykt stor prisforskjell på 6" tommer det!"!

Tilslutt så lurer jeg på om det er noen her som kan si med sikkerhet at viss jeg kjøper M86 idag så vil jeg få firewire 2000 og hovedkortet 1011?

Alle er velkomne til å diskutere pris på både m86 og m87 her