OT: Er det fortsatt marked for Loewe CRT?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

OT: Er det fortsatt marked for Loewe CRT?

Hei,

Jeg har eid en vidunderlig Loewe Planus i nesten ti år, en 32" 100Hz TV som jeg alltid har vært fornøyd med. Nå som vi flytter og jeg planlegger å investere i et par HD-bokser, så vurderer jeg å selge TV'en og heller kjøpe noe flatt som jeg kan skru opp på veggen (helst en ny Loewe!).

Derfor lurer jeg på om det fortsatt er noe marked for disse TV'ene? Og hvis jeg skulle solgt min, hva kan jeg regne med å få for den?

På forhånd takk,
    Rune

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er helt klart et marked, men prisen du får vil nok være meget lav. Jeg ville nok sterkt vurdert å beholde den fremfor å få en symbolsk sum for den. Så kjøper du heller en ny flatskjerm til HD-boksene dine.

Jeg har selv en 32" Aventos, og den selger jeg ikke før den er gått heden og det ikke finnes deler til å reparere den med. For den grisebanker de fleste flatskjermer på ren bildekvalitet. Ulempen er at den ikke er flat (som "alle" nå skal ha, for "det er jo så praktisk å henge den på veggen...") ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme her. Jeg har en Loewe Aconda 32`superflat (helt flatt) i high-gloss sort finish med harddisk, og den er sannsynligvis markedets beste skjerm (jeg har sammenliknet med et utallig CRT-skjermer). Heller ingen flatskjermer kan ennå måle seg med denne, selv om en perfekt kalibrert Pioneer 508XD kommer brukbart nærme.....

De siste Aconda`ene jeg har sett på bruktbørsen ble solgt for 5000 kroner, og derfor blir også min værende på soverommet til den tar kvelden.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for rådene. Jeg har egentlig ikke plass til TV'en i den nye leiligheten, men jeg tror jeg heller får leve med den kvadratmeteren den spiser opp. Det er sant som dere sier, jeg har heller ikke sett noen andre skjermer som kan matche disse i kvalitet!

Rune

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •