Xbox360 til 2495,- på Elkjøp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 16 av 16
    Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox360 til 2495,- på Elkjøp

Dagens annonse til elkjøp som gjelder ut neste uke har xbox360 til 2495,-

Dette ser ut til å bli fast pris framover!

Xbox360 Elite til 4495,-.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Dagens annonse til elkjøp som gjelder ut neste uke har xbox360 til 2495,-

Dette ser ut til å bli fast pris framover!

Xbox360 Elite til 4495,-.
    grr.. snakk om å overprise Eliten.. :-( Men fin pris på Premium (?) da.. Er vel hovedsaklig større HD og HDMI.. Hmf.. Har veldig lyst på min 2ndre 360, men har lyst at den skal ha HDMI..

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Overpris på eliten? FØR prisnedsettelsen var forholdet prosentvis økning i dollar vs nok mellom premium og elite lik.

Det er etter nedgangen at forskjellen er større.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tipper det ble etter at Xbox`en sin svakhet ble avdekket....
    Er det flere butikke som har droppet prisen ?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hah? Neinei, det er en prisnedsettelse - har NULL å gjøre med at det er mange defekter osv, og man ønsker å selge ut, få opp salget igjen eller alle slike tullete ting.

Prisen er satt ned - thats it? Og elkjøp er først ute med den nye prisen . Trenger ikke dra igang konspirasjonsteorier og andre boller.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå kommer jo også Premium utgaven med HDMI, er allerede ute i USA.
    Mulig de setter ned prisen nå for å selge ut de "gamle"..

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Overpris på eliten? FØR prisnedsettelsen var forholdet prosentvis økning i dollar vs nok mellom premium og elite lik.

Det er etter nedgangen at forskjellen er større.
    Hmm, er nok bare jeg som har brukt feil butikk som utgangspunkt.. Komplett.no har en pris på 3200,-(overpris) for Premium og 4400,-(ok pris) for Elite.. Prisforskjellen blir da 1200,-.. Derimot er forskjellen på Elkjøp med de nye prisene 2000,-..

Som du sier, det er nok bare tilbudet som gjør at det virker som overpris..

Komplett.no selger iallefall HD'en for 1300,-, så for de som *kun* er ute etter større HD, så vil det lønne seg å kjøpe konsollen på Elkjøp og HD'en på Komplett.no. Totalt 3700,- (pluss porto). Dersom Premium utgaven t.o.m. hadde hatt HDMI utgang (som kommer til å bli standard etterhvert), så er det *iallefall* ikke verdt å kjøpe Elite utgaven, med mindre du faktisk ønsker en svart (isj) konsoll..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elite koster ikke mer enn 3800 på lefdal og elkjøp.

Newcomer marama sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva med ett lite innbytte til en god pris... for de som sitter med den gamle 360:smile:
    EB Games

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marama
    hva med ett lite innbytte til en god pris... for de som sitter med den gamle 360:smile:
    EB Games
    Ja da må du belage deg på veldig lang venting. Er vel sånn ca 50 på listene for å få elite hos ebgames, og de får ikke i snitt 5 til hver butikk pr mnd.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trodde veil prisen på Elite var 3995,-?
    Kan jo ta feil der,men jeg tror jeg skal være glad for att jeg fikk solgt den gammle premium'en på Qxl for en uke siden for 2500,-

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har faktisk nett stresset med å få kjøpt meg en premium brukt. Grunnen her er enkel, bytte den inn i en elite.

Så jeg ender opp med å bruke ca 3700 for en premium. For denne summen får jeg 7-8 spill, to trådløse håndkontrollere med ladestasjon, xbox live i ett år og trådløstkort.

Så i tillegg kjøpte jeg de billigste xbox 360 spillene jeg kunne finne på nett, så 2 spill for 140 kr ferdig levert totalt.

I tillegg må jeg ut med 99 kroner til ebgames.

Totalt koster det med 3940 kroner, men for denne summen sitter jeg igjen med følgende:

En flett ny elite til 3800 kroner.
    Trådløstkort til 700.
    En ekstra håndkontroll som er trådløs.
    5 spill.

Så alt i alt må jeg si meg veldig fornøyd med handelen, kunne ikke gjort ett bedre kjøp her.

Om jeg absolutt skal finne noe negativ må det være at fargen på håndkontrollen er hvit og ikke sort, men det bryr meg ikke det minste.

Active MF24 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde vurdert å bytte inn min Premium i en Elite hvis den hadde hatt innebygget HD DVD spiller. Synes ikke at en HDMI utgang og en større harddisk er verdt pengene. Dessuten har jeg hatt "boxen" min siden den kom ut og ikke opplevd noen av de problemene mange andre brukere har (bank i bordet) !! Eneste jeg kunne tenk meg er det svarte dekselet. Matcher resten av komponentene MYE bedre.

Så hvis noen kunne tenke seg å bytte sitt svarte cover mot et hvitt er det bare å sende meg en PM ! HAHAHAHA !!:lol:

Newcomer XanaX sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hah? Neinei, det er en prisnedsettelse - har NULL å gjøre med at det er mange defekter osv, og man ønsker å selge ut, få opp salget igjen eller alle slike tullete ting.

Prisen er satt ned - thats it? Og elkjøp er først ute med den nye prisen . Trenger ikke dra igang konspirasjonsteorier og andre boller.

Hmmm, med en feilprosent rundt 30 tallet - altså 1 av tre er det feil på, blir det vel litt naivt å tro at MS kun ønsker å selge ut synes nå jeg...
    Hadde en Xbox 360 premium før men grunnet 3 blinkende røde lys...fikk jeg en ny...da hadde jeg spilt relativt moderat i kun noen måneder ...den solgte jeg da jeg regnet med at det ikke ville ta særlig lang tid før den tok kvelden også...dessuten kom det rykter om en ny som kanskje tom vil vare en stund...
    Har hørt om noen som har sin 4de og 5te 360....
    Utrolig irriterende da Microsoft har laget en meget bra spillekonsoll, men som vanlig slipper et produkt med feil mangler ut på markedet...halvferdig er vel mottoet der i gården...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MF24
    Dessuten har jeg hatt "boxen" min siden den kom ut og ikke opplevd noen av de problemene mange andre brukere har (bank i bordet) !!
    Det bør du være forsiktig med hvis du har boxen stående på det samme bordet... Min premium er for øyeblikket inne til sin første service/reparasjon etter at den ikke ville lese plater lenger, og i tillegg hørtes ut som om den "spiste" dem (ingen skader heldigvis!).

Newcomer XanaX sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Krøvel Velle
    Det bør du være forsiktig med hvis du har boxen stående på det samme bordet... Min premium er for øyeblikket inne til sin første service/reparasjon etter at den ikke ville lese plater lenger, og i tillegg hørtes ut som om den "spiste" dem (ingen skader heldigvis!).

Hørte om noen som hadde to stk 360 da de regnet med at det alltid ville være en inne til reparasjon! LOL! :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •