Sony KDL D3000 46" til bunnpris!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer sonydigger sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony KDL D3000 46" til bunnpris!

Noen her som har bestillt eller skal bestille Sony KDL D3000 46" til rundt kr. 15000 som den er priset til nå i mange nettbutikker? Denne selges til ca kr. 23000 hos Sony Serviceavdelingen, og de sier de har de beste betingelsene fra Sony! Hvordan er det da mulig å selge en så ny og bra TV til latterlige kr. 14616 som jeg har sett i en nettbutikk?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    les tråden:
    http://avforum.no/forum/tv-apparater...-40d3000e.html

går på pris fra grossist ofte. Hvis du ser på f.eks multicom fant jeg prisforskjell på ca 5000 på den tv'en. k varianten var billigst som er vel i utgangspunktet er beregnet for øst-europa.

Kan fint stemme at service avdelingen har beste betingselser fra Sony i Norge. Grossisten til nettbutikkene kan handle fra andre steder i verden og dekke service selv, få tidligere salgsledd til å dekke eller en godkjenning om at sony norge dekker det.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Superprice
    les tråden:
    http://avforum.no/forum/tv-apparater...-40d3000e.html

går på pris fra grossist ofte. Hvis du ser på f.eks multicom fant jeg prisforskjell på ca 5000 på den tv'en. k varianten var billigst som er vel i utgangspunktet er beregnet for øst-europa.

Kan fint stemme at service avdelingen har beste betingselser fra Sony i Norge. Grossisten til nettbutikkene kan handle fra andre steder i verden og dekke service selv, få tidligere salgsledd til å dekke eller en godkjenning om at sony norge dekker det.
    Kjøpte hos shg.no og har fått min i stua, hjelp å stor 46 var i forhold til 32 :-D

TV'n min var verken K eller E, men ut ifra manualen som fulgte med vil jeg regne med at den er beregnet for salg i sør-europa. (Spania, Italia, Portugal, Frankrike, Tyskland, Nederland og Hellas) - ingen engelsk eller skandinavisk språk - ei heller øst-europa

Får ringe sony i morgen og spørre om manual på norsk/engelsk.

PS - "alle" billig-stedene har heller ikke TV'n..........

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis dette er ment som en kjøps eller prisdiskusjonstråd, brurde vel den kanskje flyttes til : http://avforum.no/forum/produkt-prisjakt-video/

Eller ?

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kmskrs
    Kjøpte hos shg.no og har fått min i stua, hjelp å stor 46 var i forhold til 32 :-D

TV'n min var verken K eller E, men ut ifra manualen som fulgte med vil jeg regne med at den er beregnet for salg i sør-europa. (Spania, Italia, Portugal, Frankrike, Tyskland, Nederland og Hellas) - ingen engelsk eller skandinavisk språk - ei heller øst-europa

Får ringe sony i morgen og spørre om manual på norsk/engelsk.

PS - "alle" billig-stedene har heller ikke TV'n..........
    Norsk bruksanvisning kan lastes ned her:

http://pdf.crse.com/manuals/3096727414.pdf

hvor mye måtte du betale i frakt fra shg?
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    hvor mye måtte du betale i frakt fra shg?
    250 kr ----syntes dette var billig -tror de taper på den, volumvekt for TV var 84 kg, ut ifra Posten prisliste koster det 800-900 kr

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kmskrs
    250 kr ----syntes dette var billig -tror de taper på den, volumvekt for TV var 84 kg, ut ifra Posten prisliste koster det 800-900 kr
    Utrolig, trodde de tok 995,- i frakt for slike TVer. Fikk du opp 250 i frakt når du bestilte den fra sidene dems eller? Synd den ikke er på lager der nå... Vil ha en slik selv.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rontonic
    Utrolig, trodde de tok 995,- i frakt for slike TVer. Fikk du opp 250 i frakt når du bestilte den fra sidene dems eller? Synd den ikke er på lager der nå... Vil ha en slik selv.
    På fraktsidene står det 995 kr, men når jeg la inn bestillingen kom det opp 250,-

Jeg ringte å spurte og de bekreftet at frakt var 250,-

Vet ikke om det er pga vekt på TV er under 35 kg??? TV inkl embalasje veide 36,9 kg. Volumet på esken gjorde at de måtte betale for 83,4 kg (122*90*38cm)

Ut ifra Posten sider skulle det bety 1200,80 i frakt........

Heldig meg kanskje......:-D

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

til kmskrs

Er det på scandinavisk i menyen på TV,n din da? Eller engelsk? Blir vanskelig å kalibrere den hvis ikke vel?? Vet ikke om det skal være på norsk på TV'er kjøpt i Norge men...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sonydigger
    Er det på scandinavisk i menyen på TV,n din da? Eller engelsk? Blir vanskelig å kalibrere den hvis ikke vel?? Vet ikke om det skal være på norsk på TV'er kjøpt i Norge men...
    Menyene er på Norsk ja!

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bra!

Begynte å bli litt nervøs for at det ikke var det! Har nemlig planer om å skaffe meg en slik en!:-D Takk for raskt svar!:wink:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha fulgt med på prisen på denne TV'n i 5 uker har ALDRI noen av disse billig-butikken hatt denne inne.

Jeg vil påstå at det er regelrett svindel av disse butikken å legge ut en pris som de ikke klarer å levere innen rimelig tid.

Strandberg (butikk) i Porsgrunn/Skien/Larvik har denne TV til 17.990 - vil anbefale folk å kjøpe denne her hvis man ønsker denne TV. God pris fra butikk!!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •