"Crazy Week" - Komplett.no

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"Crazy Week" - Komplett.no

Hei!
    Ser at det er mange som leter etter billige og gode Tv-apparater. Om du skal kjøpe tv-skjerm i den nærmeste framtid så ville jeg absolutt sjekket komplett.no sine tilbud:
    Komplett.no
    Har selv tenkt å investere i 40" LCD-TV fra samsung.
    Happy Shopping!
    Eik

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også sett på denne, men ser det er N87 og ikke M87 - ble også litt skeptisk når jeg så at den hadde litt dårligere spec enn M'en - det er tross alt ikke mer enn ca et par lapper som skiller.
    Jeg søkte litt på N, men virker ikke som det er noen norske butikker som har hatt denne inne - unntatt komplett.no - finner heller ikke noe her på forumet.
    Fint hvis noen har erfaring med den og deler med oss

Mvh
    Stig

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    N87 mangler Super Clear Panel, men er er ellers lik M87. Dvs at den har dårligere kontrast, dårligere svartnivå. Dette fordi den mangler kontrastbelegget, men det gjør også at den ikke har så mye refleksjoner. Selv gikk jeg for M87 (14k, shg.no), elsker å kunne se mørke filmer med svært dempet belysning uten at ting blir grått (Har ingen problemer med refleksjoner her...)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok sjansen og bestilte meg en N87 i går Tidligere i sommer så jeg M87 hos en kar som bor i samme blokk som meg, med samme lysforhold (identisk leilighet med samme vindusplassering, på samme side av blokka), og på dagtid slet han vannvittig med refleksjoner på M87. På det værste så han omtrent kun seg selv sitte i sofa'n Har siklet på M87 selv en good stund nå, men men...

Er skikkelig spent på hvordan N87 oppfører seg i helt mørkt rom, så skal gi tilbakemelding i tråden når den ankommer i løpet av uka!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dumle
    Tok sjansen og bestilte meg en N87 i går Tidligere i sommer så jeg M87 hos en kar som bor i samme blokk som meg, med samme lysforhold (identisk leilighet med samme vindusplassering, på samme side av blokka), og på dagtid slet han vannvittig med refleksjoner på M87. På det værste så han omtrent kun seg selv sitte i sofa'n Har siklet på M87 selv en good stund nå, men men...

Er skikkelig spent på hvordan N87 oppfører seg i helt mørkt rom, så skal gi tilbakemelding i tråden når den ankommer i løpet av uka!
    Kjøpte en N87 for ca ei uke siden, og er veldig fornøyd. Den har faktisk bedre bilde på vanlig parabol enn plasma-tv'en jeg kjøpte først, dette tross i at N87 har full HD og er LCD!

Har også testet den på PC og film, og jeg må ærlig innrømme at Samsung innfrir. Har ingen problemer med å anbefale denne på det sterkeste.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •