Panasonic TH-50PX70E @17995kr (Ikke NETTpris)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active Egil_M sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    429
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TH-50PX70E @17995kr (Ikke NETTpris)

Har nå vært på jakt etter denne TVen i ca. en mnd.

Det er kun 2 plasser jeg har funnet, som har solgt denne TVen til under 22000kr (Og jeg har sikkert sjekket det meste som er å sjekke).

Elkjøp: 19999kr som er 'nettprisen' , det vil si at du MÅ bestille den via nettet (div. betale frakt), og skjer det noe tull med TVen, kan du ikke levere den til Elkjøp, - du må pakke/sende TVen selv. Ja, - det var nettprisen [Edit: Ser at nettprisen nå har steget igjen, den kostet 18999kr før, men koster nå 19999kr] Skal du ha den TVen i selve Elkjøp butikken, så koster den 21000kr. Du får den ikke billigere enn 21000kr.. --> Elkjøp _hadde_ TVen til salg i butikken for 20000kr en kort periode (en ukes periode) - men den er over.

Lefdal: Her er nettprisen 17999kr, noe som er et kupp. Minuset er at den kan KUN bestilles via nettet.. så du må betale frakt.. Og skjer det noe tull med TVen, - så må du pakke/sende TVen selv,...akkurat som med elkjøp sin nettbutikk (eller alle andre nettbutikker). Minuset med lefdal er at TVen ikke kan sendes over hele landet.. og det er heller ikke mulig å hente TVen i nærmeste lefdal butikk (Vel, ikke i mitt tilfelle iallefall. Men det var en kar her på avforumet som fikk dette til. Det beste jeg fikk til var å få TVen til 22000kr i selve lefdal butikken, - det var da 1000kr avslag 'just for me').

Så over til 'poenget' da.

Fikk idag et reklameblad fra Elprice i posten - og der kostet TVen 17999kr ! Etter å ha ringt i noen minutter kom jeg endelig frem - og jepp, dette var prisen som var i butikken (og ikke en irriterende NETTpris), og de hadde en god del av disse på lager. MEN, - han sa også at det hadde vært stor pågang på denne TVen i dag, og at det var best å være tidlig ute, om en skal ha TVen.

YES! Endelig sier jeg bare.. Reserverte TVen, og skal hente den imorgen. Er det noe tull med TVen, så slipper jeg å stresse med å sende den etc.. da det er bare å levere den til butikken (er kanskje ikke så viktig for alle, men jeg syns det er et veldig stort pluss).

Måtte nesten bare nevne det - tilfelle noen andre er i 'mine sko'

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Egil_M
    Elkjøp: 19999kr som er 'nettprisen', det vil si at du MÅ bestille den via nettet (div. betale frakt), og skjer det noe tull med TVen, kan du ikke levere den til Elkjøp, - du må pakke/sende TVen selv.
    Hvor har du dette fra? Under "Spørsmål og svar" på elkjøp.no står det:

Kan jeg returnere varer jeg har bestilt på elkjop.no til et hvilket som helst Elkjøp varehus?
    Varene kan returneres i alle Elkjøps varehus, eller på den måten som du fikk varene tilsendt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •