Hei. Nå har feriepenger og div tikket inn og det er påtide å gi hjemmekinoen min en oppgradering fra 28 tomms tv til noe bedre (anlegget består idag av et stk hk avr 7300, dvd hkdvd 47, full JBL studio L serie og en radionette 28 tommer :-D ) Jeg har null peiling på bilde men tror jeg har mest lyst på projektor framfor flatskjermtv. har sett mye dårlige flatskjermtv og er skeptisk til å bruke 30000 på en slik. har også sett veldig lite film på projektor, men så starwars 3 på digital projektor på kino og falt pladask for den enormt geniale kvaliteten. beste jeg noen gang har sett. regener ikke med å få samme kvalitet for 20 - 30000, men tror jeg kan oppnå noe som e både større og bedre enn en gjennomsnits lcd/plasma tv. derfor spør jeg dere, hva bør jeg kjøpe og hvorfor? jeg er ute etter den best mulige kino opplevelsen og kommer mest til og se på film, men blir vel også endel konsollspilling. håper jeg får masse gode forklarende svar da jeg ikke har noe peiling på dette what so ever ops: