Sony Bravia KDL-46S2530K 46" lcd til 13.237,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Active St3ffaN sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony Bravia KDL-46S2530K 46" lcd til 13.237,-

Kom over denne Sony Bravia KDL-46S2530K og den virka jo utrolig billig noen steder. For eksempel selger Techlife.no den til 13.227, mens komplett selger den til 19.995? Er det riktig pris, eller er det feilprising? Noen som har noen erfaringer om denne tv'en? Vurderer i alle fall å bytte fra min Videoseven 40" lcd.

Hvis jeg bestiller og bruker angreretten, hvordan blir det å sende tilbake en såpass svær tv (over 35kg)?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har noen synspukter? Ser ut som man får mye for pengene i alle fall.

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av St3ffaN
    Ingen som har noen synspukter? Ser ut som man får mye for pengene i alle fall.
    Hadde jeg hvert deg , så hadde jeg gått for Sony KDL 46V2500 som er en bedre tv med bedre sortnivå og bredere fargespekter til 1000kr høyere pris
    hos techlife.no, kan nemne at 46v2000 kostet fra 28000 i september i fjor,
    så dette er et røverkjøp.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av denny 68
    Hadde jeg hvert deg , så hadde jeg gått for Sony KDL 46V2500 som er en bedre tv med bedre sortnivå og bredere fargespekter til 1000kr høyere pris
    hos techlife.no, kan nemne at 46v2000 kostet fra 28000 i september i fjor,
    så dette er et røverkjøp.
    Er det fordi den har "Live Colour Creation"? Men jeg ser også at lysstyrken på 46S2530K er 500cd/m2 og lysstyrken på 46V2500 er 450cd/m2.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok sjansen og bestillte denne hos Mshop. Ikke noe å klage på behandlingen av ordren, tv`n blev sendt av gårde innen 1 arbeidsdag:grin: Skal skaffe meg en parabol i løpet av uken også.

Skal gi tilbakemelding når jeg får TV`n. Blir min første LCD TV, substituerer min 6 år gamle Grundig elegance CRT med vanvittig dårlige tak-antenne som gav meg bare NRK 1 og TV2 med kontinuerlig snø-storm over skjermen.

Tror jeg kommer til å bli noenlunde fornøyde i hvert fall

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var 46S2530K i hus, tok sjangsen og bestilte jeg også. Er fornøyd med tv'en så langt, den er stoor og ganske høy. Støtter i alle fall 1:1 pixelmapping over VGA, men ikke i oppløsninga 1366x768, men 1360x768, og bildet blir ganske bra, bedre enn min forrige Videoseven 40". Fargene på ansikt blir mye livligere, og det er en haug med instillinger som jeg ikke har fått testet enda.

Jeg har også prøvd 720p over DVI-HDMI fra HTPCen, men synes fargene blir litt blasse, spesielt orange. Har ikke det problemet over VGA, og jeg har prøvd å sette bildemodus til både standard og dynamisk. Er det noen som har vært borti noe lignende? Eller er det rett og slett sånn fargene skal være?

Bare 1 død pixel på min, og får vel være fornøyd med det.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, kan du sjekke hvor langt det er mellom skruehullene bak, de til å henge den på veggen med?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var samme TV`n i hus her også:-D Dæven rask levering må jeg si, fra Mshop. Bestilt på mandag, sendt samme dagen, i hus på torsdag, laangt oppe i norr, i skauen, bak åser, forbi skytefelt, uten noe veinavn eller nummer, bare det røde huset i skauen

3 dager, aldri fått noe Hi-fi levert raskere vi nettet. Kommer tilbake med testrapport når jeg har fått ting på plass, må si 360 stod og hoppet den også

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rontonic
    Hei, kan du sjekke hvor langt det er mellom skruehullene bak, de til å henge den på veggen med?
    Ca 40cm var det.

Har enda ikke funnet ut hvorfor fargene blir så rare når jeg kjører via DVI. Er det tven som ikke støtter den typen signal selvom jeg har satt "Treat as HDTV" og 720p oppløsning i Nvidia control panel? Eller kan det være kabelen? Jeg har denne kabelen og Nvidia 6600 AGP skjermkort.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •