Ukens Tips: Panasonic 42" Plasma-TV TH-42PV600 med bordstand til 9.995,- på komplett

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ukens Tips: Panasonic 42" Plasma-TV TH-42PV600 med bordstand til 9.995,- på komplett

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert en god TV, men når man får én generasjon nyere TV til samme pris (PX70/PV70) så er jeg mer usikker på om dette tilbudet er noe å gå for. Men, ikke det, hver bruker må selvsagt vurdere selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer sterkt dette tilbudet, da min 32 widescreen Thomson takket for seg for et par dager siden... Man får ikke en nyere panasonic til samme pris ! Denne er jo med en bordstand til 1400 kr.!

Noen som har noen meninger om denne tv`n , - tilbudet. ? Ser hovedsaklig dvd film / analog tv ..:-?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zacko
    Vurderer sterkt dette tilbudet, da min 32 widescreen Thomson takket for seg for et par dager siden... Man får ikke en nyere panasonic til samme pris ! Denne er jo med en bordstand til 1400 kr.!

Joda bordstativ følger med den nye generasjonen Panasonic plasma TVer. Kanskje de ikke fulgte med som standard på forrige generasjon sånn at Komplett la de til i tilbudet.

Den nye generasjonen er av og til å se til 9.995 kr. på Lefdal - Velkommen til Lefdal Elektromarked - Alltid billig! Mobiltelefon, Digitalkamera, Bærbar-pc, Videokamera, TV, LCD, Plasma, MP3, Hvitevarer, Data, Vaskemaskin, GPS selv om prisen for tiden er noe høyere.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zacko
    Jo, det får du! Greit å sjekke fakta først! Hvorfor er prisen på bordstativet viktig?! Bordstativ følger med PX/PV70!

Utropstegn er fine saker.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Jo, det får du! Greit å sjekke fakta først! Hvorfor er prisen på bordstativet viktig?! Bordstativ følger med PX/PV70!

Utropstegn er fine saker.

Fordi det virker som om man må kjøpe med bordstativ/fester eller lignende til mange plasma tv`r. Sjekke fatka gjorde jeg, og fakta er at når jeg sjekka så fikk man ikke nyere tv til samme prisen. At man har gjort det før stemmer sikkkert, men fakta var at man ikke fikk det da jeg sjekket ! Utropstegn er fine "saker" det ja

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •