Aksept fra kona?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate OKKing sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Aksept fra kona?

Hvordan få aksept fra kona på å bruke alle feriepengene på ny CD / DVD / HD DVD spiller / forforsterker ???
    Jeg har utviklet en egen teknikk med "dette har jeg sett etter lenge, men først nå synes jeg prisen er grei". Det gir intrykk av å ha letet lenge (mer enn 1/2 år) samt at prisen endelig er på "det halve". Da er det lettere å få aksept for at dette ikke er noe impulskjøp.
    Men at vi "trenger" en ny SACD spiller til 50 KNOK er vanskelig å forklare, kanskje jeg burde søke råd her på forumet? Jeg er jo overbevist om at familien blir mer lykkelig av god lyd i 5.1 kanaler enn bare enkel stereo....
    Som dere skjønner - jeg sliter med aksept....

Active CW Lover sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OKKing
    Hvordan få aksept fra kona på å bruke alle feriepengene på ny CD / DVD / HD DVD spiller / forforsterker ???
    Jeg har utviklet en egen teknikk med "dette har jeg sett etter lenge, men først nå synes jeg prisen er grei". Det gir intrykk av å ha letet lenge (mer enn 1/2 år) samt at prisen endelig er på "det halve". Da er det lettere å få aksept for at dette ikke er noe impulskjøp.
    Men at vi "trenger" en ny SACD spiller til 50 KNOK er vanskelig å forklare, kanskje jeg burde søke råd her på forumet? Jeg er jo overbevist om at familien blir mer lykkelig av god lyd i 5.1 kanaler enn bare enkel stereo....
    Jeg sliter ikke akkurat med aksept fra kona men kanskje det hadde vært fint og tatt egne penger?? De bestemmer liksom ikke ho over:P

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OKKing
    Men at vi "trenger" en ny SACD spiller til 50 KNOK er vanskelig å forklare, kanskje jeg burde søke råd her på forumet? (....)
    Lyg, mann! - LYG!

Jeg har prøvd og være ærlig rundt mine dyrere innkjøp, og det kostet meg et samboerskap... <sukk>

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke det problemmet, viil jeg ha noe nytt så bryr hu seg ikke om det. Pga me har ikke felles økonomi. Derfor bryr hu seg ikke, så lenge jeg betaler min del og regninge

Newcomer altec sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp det du/dere har råd til. Og hvorfor bruke alle feriepengene? Finnes tross alt andre ting å bruke penger på. Må da gå bra å handle færre ting om gangen..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis dere har øknomi til å klare et SACD spiller til 50.000 uten at det går på bekostning av annen livskvalitet bør det ikke være noe stort problem. Men da må hun få lov å kjøpe noe tilsvarende dyrt (og for deg - dumt) en annen gang.

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tatt en hvit løgn omkring pris til kona flere ganger jeg. Kjøpte f.eks en sub til 12000 som hun trodde kostet "et par tusen". Det går helt fint. Prøver å rette opp samvittigheten med at det er mye annet jeg ikke bruker mye penger på. Har f.eks en billig bil. Det er jo en mye dyrere hobby!!

Akkurat nå sliter jeg med at kona er helt fornøyd med å se tv på en liten 28" billedrørstv. Er i ferd med å legge en strategi for å få gjort noe med dette i løpet av de kommende par månedene. Må vise interesse over en viss tid, for så å plutselig presentere et godt tilbud samt å kanskje gi et inntrykk av at det er lite sannsynlig å finne et like godt tilbud på et senere tidspunkt, noe som selvsagt er en løgn når det kommer til flat-tv

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kona mi ble hekta på flatskjermen da hun så at vi slapp gjenskinn i tvn :-) - ett lite tips

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si jeg er heldig på dette området. Vi skal kjøpe ny tv og htpc i august. Har budsjett på ca 7.000kr på htpc og ca 23.000kr på TV. Hun har sagt ja til å være med å spleise på alt dette, noe som jeg er veldig glad for siden jeg ikke hadde hatt råd til alt selv

Så nå er det bare å vente til det nærmer seg midten av august slik at vi kan få bestilt denne Pioneer PDP-4280XA tvn, og be til gud om at hun ikke ombestemmer seg i mellomtida

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •