www.pricejapan.com

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

www.pricejapan.com

Noen som har handla her før? Jeg sitter med en 8720 som jeg egentlig er veldig fornøyd med, men jeg hører jo bare lovord om HD1 så jeg vurderer en oppgradering. På den siden der koster den ca 32.000 ink frakt til norge. Høres nesten for godt ut til å være sant. noen erfaringer?

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det står på deres FAQ at det er mye (gode?) erfaringer på avsforum.com. Videre står det under warranty (så vidt jeg kan se), at det ikke er noen garanti utenfor japan. Jeg mistenker at et DOA produkt kan skape mye hodepine...

Det står også at det ikke er noe vits å ringe eller sende brev til de, da deres engelsk er meget dårlig.

Jeg kom frem til 30500,- på den prosjektoren. Men så skal de ha 5% fee, i tillegg kommer frakt fra DHL, 25% MVA og tollbehandlingsgebyr. Høres mer ut som den havner på i overkant av 40 000,-

Selv hadde jeg sjekket meget grundig før jeg gjorde noe slikt....

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv kjøpt 2 prosjektøret ifra dem tidligere (Sony HS-10 og Sony HS-20). De var veldig greie å ha med å gjøre da jeg kjøpte disse, men det er tross alt noen år siden..

Husk å regne med at du må betale frakt tur/retur(?) dersom det skjer noe med prosjektøren som må fikses.. Så de sparte pengene kan fort gå tapt i frakt..

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter det jeg har hørt, er Pricejapan en svært seriøs aktør. Jag hadde nok ikke vært redd for den biten, men heller hvordan ting stiller seg når det kommer til garantier og eventuelle reparasjoner.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

25% mva?

Noen som vet om de sender med 0 som verdi om man ber om det. Vet ikke om jeg unner kongerike norge 7-8000 kroner bare fordi jeg vil ha bedre bilde på skjermen. Synes ikke helt de har gjort seg fortjent til det!

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er helt greit å kjøpe der,du får 1års garanti men du kan nok ikke regne med at de setter verdien ned til 0 men send de en mail så får du vite hva de kan sette verdien til.
    Mvh bigtor

Active Prec sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PriceJapan selger prosjektorer beregnet for det Japanske markedet. Det er grunnen til de dårlige garantibetingelsene. Hivizone Hong Kong On-Line Shop selger prosjektorer fra HongKong med internasjonale garantier. De er litt dyrere, men på AVS-forum og på Australske forum får de bedre skussmål enn PriceJapan. Mener også at de sender varene med redusert verdi på pakken.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg handlet nettopp prosjektorpære hos pricejapan.com. Betalte via moneybookers.com. Pæren ble levert på 5 dager til under en tredjedel av prisen i norske butikker. :-D Uten at jeg ba om det satt de verdien på sendingen ganske langt ned.
    Websiden til pricejapan er ikke helt oppdatert på betalingsbetingelser. Da jeg påpekte det fikk jeg til svar at de visste om det, men det var for vanskelig å gjøre noe med PHP skriptene for de manglet teknisk kompetanse.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •