Pioneer 508XD! Pris og tilgjengelighet!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 65
    Active Andy_Dandy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer 508XD! Pris og tilgjengelighet!

Hører noen allerede har fått kloa i 508XD'en, men finner selvsagt ingenting på noen som helst av de norske nettbutikkene, selv om mange svenske sider sier de har den på lager fra mandag av.

Noen som har noe info på hvor disse skjermene kan være å få tak i allerede nå, og evt. prissetting?

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andy_Dandy
    Hører noen allerede har fått kloa i 508XD'en, men finner selvsagt ingenting på noen som helst av de norske nettbutikkene, selv om mange svenske sider sier de har den på lager fra mandag av.

Noen som har noe info på hvor disse skjermene kan være å få tak i allerede nå, og evt. prissetting?
    Når det gjelder PDP-LX508D (sep/okt.) så får vi satse på at denne faller i pris når PDP-LX5080D kommer på markedet i feb./mars neste år (hvis begge modeller kommer til Norge).

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skuffende å se at Pioneer Norge har satt veiledende pris til 42.000,- på denne TV'en. Norge er som vanlig desidert dyrest i verden.

Håper vi får noen "gode" priser i butikk her til lands, men ser ut til at det går tregt med tilgangen på TV'er foreløpig, og ingen av nettbutikkene har begynt å annonsere enda.

Eneste pris i butikk jeg har kommet over foreløpig er 40.000,- hos HiFi Center-kjeden, noe som er rimelig blodpris relativt sett.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det virker som om HFK ligger generelt 2K under de veiledende prisene til pioneer.
    Det kan jo gå litt begge veier da noen av butikken i kjeden tydelig ikke vet att TV'ne har kommet til Pioneer

Og når du får 508 levert på døra i Sverige for en 32-33Nok så må man jo begynne og lure..

Men på den andre siden så er jo vi MYE rikere en svenskene

Mvh

Espen

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, vi blir flådd! Hadde vi hatt samme prisnivået som de har, da hadde vi vært rikere enn dem.....

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andy_Dandy
    Skuffende å se at Pioneer Norge har satt veiledende pris til 42.000,- på denne TV'en. Norge er som vanlig desidert dyrest i verden.
    Hvilken modell snakker vi om her, 508XD ?
    Hvis du mener NOK 42.000,- for PDP-LX508D, så er dette langt lavere enn forventet (?)

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er 508XD denne tråden handler om.....

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pris i Sverige vs. Norge

Hvorfor er/blir prisene i Norge 20-25% høyere enn i Sverige?
    Moms og toll er like høy i Sverige.

Forskjellene i pris på for eks. Panasonic er ikke særlig stor.

Er det rett og slett sånn at Pioneer Norge er for grådige?
    En ting er i vertfall sikker, de oppmuntrer folk til pirat eller privat import fra utlandet.

I følge FN så bur vi i verdens beste land, men vi får absolutt betale dyrt for den gleden. Men en ting ligger vi lavt på, og det er levering. Til tross for at vi betaler mest, så står vi tydeligvis sist i køen.

Ser at Samsung nå kommer med en 1080P plasma med 15000:1 kontrast. Den blir nok en god del billigere enn Pioneer, og den blir temmelig sikkert levert før Pioneer får fingen ut.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, fryktelig dyr pris i Norge, men nå er det gjort. Jeg fikk ut finger'n og kjøpte det eneste de hadde på HiFi Centeret i Oslo, Vika. Betalte 38 høvdinger, fikk prutet ned 2.... Stiv pris åkke som, men fornøyd med å være en av de aller første med denne TV'en i hus!

Service i butikk var også utmerket, fikset frakt med en gang.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan til opplysning si at HifiCenter-kjeden har igjen ca. 10 stykk av 42-tommeren. De koster 27995 som veiledende butikkpris.

Min kamerat som skal ordne en TV for meg er ikke i Oslo igjen før om to uker, er redd for at de blir utsolgt overalt. Vi kommer til å handle rett fra forhandler, men noen som vet hva sjangsen er for at alle 428-modellen blir sendt ut fra Pioneer i løpet av to uker? Normale mennesker har vel ikke fått øynene opp for denne TVen ennå?

Håper noen vet litt mer enn meg her

Mvh
    Tone Lise

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser i hvert fall ut som det er ganske begrenset med TV'er på markedet nå. Jeg ringte byen rundt i dag, og ingen hadde fått den inn enda, og visste heller ikke når. Det norske markedet er tydeligvis ikke første prioritet for leveranser fra Pioneer for øyeblikket.

Du kan jo alltids kjøpe den nå da, og la den stå i boksen sin et par uker....

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tone L
    Kan til opplysning si at HifiCenter-kjeden har igjen ca. 10 stykk av 42-tommeren. De koster 27995 som veiledende butikkpris.

Min kamerat som skal ordne en TV for meg er ikke i Oslo igjen før om to uker, er redd for at de blir utsolgt overalt. Vi kommer til å handle rett fra forhandler, men noen som vet hva sjangsen er for at alle 428-modellen blir sendt ut fra Pioneer i løpet av to uker? Normale mennesker har vel ikke fått øynene opp for denne TVen ennå?

Håper noen vet litt mer enn meg her

Mvh
    Tone Lise
    Hei Tone Lise

Jeg er litt skuffet over att du mener att jeg IKKE er normal

Nå har 428XD vært på i ca 2 timer og jeg skal begynne og justere den litt.
    Det ser veldig lovende ut det her.
    Jeg måtte ut med 24,995,- Og det er omtrent det samme som du nå må gi for den gammle 50" hos HFK og Elnor på rådhusplassen i Oslo.

Mvh

Espen

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil ikke si at Pioneer Norge er grådige, heller at nordmenn skal kreve så mye i lønn at det gjennomsyrer alle ledd i fabrikk - kunde kjeden.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes i alle fall TV'en var verdt mine 38', for å få den på plass så fort som mulig. Kommer nok til å bli en del rimeligere når den blir vanlig i butikk.... Lefdal/Elkjøp.... men pytt/pyttsann, jeg storkoser meg i alle fall nå, og anbefaler alle til å grave det som trengs i lommeboka for en 508XD!!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Loffen68 hvor kjøpte du din 428XD skjerm?

Newcomer Froiz sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha vert innom Hifi-senterkjeden i Bergen, der jeg fikk opgitt 39900 i pris og 1 mnd. levering, stakk så innom Expert for å se hva de hadde i butikken. Da jeg spurte om de hadde planer om å ta inn 508XD, sa selgeren at han hadde en på lager til 34990, som jeg kunne få med meg hjem, du mener vel 507XD vel, sa jeg, men det stemte, og jeg tok den med meg .

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha vert innom Hifi-senterkjeden i Bergen, der jeg fikk opgitt 39900 i pris og 1 mnd. levering, stakk så innom Expert for å se hva de hadde i butikken. Da jeg spurte om de hadde planer om å ta inn 508XD, sa selgeren at han hadde en på lager til 34990, som jeg kunne få med meg hjem, du mener vel 507XD vel, sa jeg, men det stemte, og jeg tok den med meg .
    Flott! Sånn skal det gjøres!! Jeg håper ikke Hifi-Center kjeden får solgt noe som helst med den stive prisen.

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Endelig !

Fra: "Sam www.avland.co.uk" <Sam@avland.co.uk>
    Dato: 20. august 2007 12.28.33 GMT+02:00
    Til:
    Emne: Pioneer PDP-LX508D 50" 1080p Plasma Television

Hi,

We've just received word from Pioneer on pricing and release for the PDP-LX508D 50" and PDP-LX608D 60" 1080p Plasma televisions.

The PDP-LX508D will be £3199.95 and they are due for release next week.
    The PDP-LX608D will be £4499.95 and they are due for release mid September.

They are now available for pre-order on our website.
    If you would like to order one of these units from us please do so either by following the links below or by calling us on 01933 442222.

http://www.avland.co.uk/pioneer/pdplx508d/pdplx508d.htm
    http://www.avland.co.uk/pioneer/pdplx608d/pdplx608d.htm

These plasma televisions will be in short supply upon release and so we are strongly advising customers to place pre-orders as soon as possible to avoid disappointment.

We look forward to hearing from you.

Thanks
    Sam
    www.avland.co.uk

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Distinctive
    Fra: "Sam www.avland.co.uk" <Sam@avland.co.uk>
    Dato: 20. august 2007 12.28.33 GMT+02:00
    Til:
    Emne: Pioneer PDP-LX508D 50" 1080p Plasma Television

Hi,

We've just received word from Pioneer on pricing and release for the PDP-LX508D 50" and PDP-LX608D 60" 1080p Plasma televisions.

The PDP-LX508D will be £3199.95 and they are due for release next week.
    The PDP-LX608D will be £4499.95 and they are due for release mid September.

They are now available for pre-order on our website.
    If you would like to order one of these units from us please do so either by following the links below or by calling us on 01933 442222.

PIONEER PDPLX508D << UK >> AVLAND Pioneer PDP-LX508D 50" Project Kuro 1080p Plasma Display
    PIONEER PDPLX608D << UK >> AVLAND Pioneer PDP-LX608D 60" Project Kuro 1080p Plasma Display

These plasma televisions will be in short supply upon release and so we are strongly advising customers to place pre-orders as soon as possible to avoid disappointment.

We look forward to hearing from you.

Thanks
    Sam
    AVLAND www.avland.co.uk

Betyr dette at prisen vil havne på under 40.000 kr. i Norge og...? Er det en ting jeg har lyst på så er det 50" full-HD fra Pioneer... Snakk om vil-ha faktor...

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Betyr dette at prisen vil havne på under 40.000 kr. i Norge og...? Er det en ting jeg har lyst på så er det 50" full-HD fra Pioneer... Snakk om vil-ha faktor...
    Etter det jeg erfarer vil det koste NOK 50-55.000,- i Norge.

Dist

Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •