Hvilken prosjektor?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate buzzlight sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken prosjektor?

Hallo.
    Har kjøpt meg ny kåk nå og da har jeg tenkt å gå til innkjøp av en prosjektor og lerret (Ramme lerret) og det jeg trenger av kabler osv( max 20000,- for alt).Trenger da litt hjelp på å finne en som er ganske bra.
    Har ikke satt meg så mye inn i det enda .Er så mye å velge i.Noen som kan hjelpe meg.
    Skal ha det i en kjellerstue på ca.20-22 m2.Har lyst på lerret på ivertfall 100", hvis det ikke blir for stort da?
    Og åssen er det å handle over nettet, tenker da på pærene om de tåler å bli sendt i posten, eller lønner det seg å handle rett i butikken?
    Takker for alle innspill:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sitter i samme båt som deg Mr. skal også ha ny projektor og lerret men skal ikke flytte før om et pr mnd så har ikke så dårlig tid de forslaga på projektor jeg har fått er: Epson TW-700 og BenQ 8720.Epson har jo klart best lampegaranti og funker bedre i rom som en ikke har full lyskontroll.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var da voldsomt med svar du fikk her da buzzlight ikke noen hjelp og få

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ganske vilt ja. Det tar tid å lese alle svare:-D Har holdt på i flere dager nå

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Benq 8720 er intet mindre enn et kupp til prisen, dog har det kommer flere gode kokurrenter på banen. Benq'en har jeg hatt, og sett i et meget godt oppsett, verdt hver eneste krone. Men jeg har desverre ikke noe sammenligninsgrunnlag med andre proj i samme prisklasse .

Min anbefalling: Kjøp projen først, få den hjem og kjør bildet opp på forveggen, selv om bildet ikke blir noe å skryte av, så ser du hvor stor lerret du kan bruke. Husk at det er en betydlige forskjell mellom hvor stort bilde en proj kan vise fra en gitt avstand og hvor stort bilde som er behagelig for deg å se på uten at skallen din svinger frem og tilbake som en pendel i ekspressfart.

Et annet tips er å sjekke ut avshop, de kjører et ganske bra sommertilbud nå Hu
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg ikke fulgt med så mye i PJ markedet siden jeg slo meg til ro med en 8720 som er knallgod! Skal du ha den i en kjellerstue burde det vel være ganske lett å mørklegge ordentlig? Kult med flere fra Horten på forumet forresten :-D

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av poppiuz
    Nå har jeg ikke fulgt med så mye i PJ markedet siden jeg slo meg til ro med en 8720 som er knallgod! Skal du ha den i en kjellerstue burde det vel være ganske lett å mørklegge ordentlig? Kult med flere fra Horten på forumet forresten :-D
    Jeg får kikke litt på den.Har fortsatt et par mnd på meg før det blir no.Skal ha den i kjellerstue ja, så det vil vel bli ganske mørkt der. Må bare pusse opp en god del før det blir ferdig Men gleder meg til alt blir klart
    Horten ruler:twisted:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •