Hvilken projektor?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken projektor?

Bør man velge? noen som har noen tips til meg? Vil jo ha klart best mulig projektor og bilde til en prislapp opp til 10k hva bør jeg velge eller hva er det smarteste kjøpet. Burde kanskje ha full HD

På forhånd takk for svar.

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Full HD til 10K er nok vel optimistisk!!
    Jeg ville sett nærmere på Epson TW-700,koster riktignok 10500,- eller sett etter en brukt BenQ 8720.

TW-700 om du ikke har full lyskontroll i rommet du skal ha den i,8720 om du har god lyskontroll.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi Plumber
    Full HD til 10K er nok vel optimistisk!!
    Jeg ville sett nærmere på Epson TW-700,koster riktignok 10500,- eller sett etter en brukt BenQ 8720.

TW-700 om du ikke har full lyskontroll i rommet du skal ha den i,8720 om du har god lyskontroll.
    hehe ja jeg har ikke peiling,er i grunn derfor jeg spør her BenQ8720 er en bra projektor ja? er det vanligvis 3000 timer en pære virker? og prisen på ny pære er 3000? mins jeg har lest det en plass?

Hvordan er disse Projektorene:
    InFocus Play Big
    Hitachi PJ-TX300

strøkene og se på er de og det betyr i grunn en del

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_dvd
    hehe ja jeg har ikke peiling,er i grunn derfor jeg spør her BenQ8720 er en bra projektor ja? er det vanligvis 3000 timer en pære virker? og prisen på ny pære er 3000? mins jeg har lest det en plass?

Hvordan er disse Projektorene:
    InFocus Play Big
    Hitachi PJ-TX300

strøkene og se på er de og det betyr i grunn en del
    3000 timer og 3000 kr stemmer ganske bra det tenker jeg.Epson har den beste lampegarantien så vidt jeg vet så det er jo noe å ta med i vurderingen.
    InFocus PlayBig tør jeg ikke si noe om,men TX300 er basert på TW-700 og er etter det jeg har lest en ålreit prosjektor,men langt fra like god som TW-700.

Det viktigste å tenke på når du skal velge prosjektor er lysforholdene i rommet du skal ha den.
    Skal du ha den i stua f.eks,hvor du vil få endel strølys så er TW-700 det klart beste valget.
    Har du ett eget rom som du kan få helt mørkt så har du mange flere å velge mellom og da holder jeg en knapp på BenQ 8720.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi Plumber
    3000 timer og 3000 kr stemmer ganske bra det tenker jeg.Epson har den beste lampegarantien så vidt jeg vet så det er jo noe å ta med i vurderingen.
    InFocus PlayBig tør jeg ikke si noe om,men TX300 er basert på TW-700 og er etter det jeg har lest en ålreit prosjektor,men langt fra like god som TW-700.

Det viktigste å tenke på når du skal velge prosjektor er lysforholdene i rommet du skal ha den.
    Skal du ha den i stua f.eks,hvor du vil få endel strølys så er TW-700 det klart beste valget.
    Har du ett eget rom som du kan få helt mørkt så har du mange flere å velge mellom og da holder jeg en knapp på BenQ 8720.
    Okay, jeg skal ha den i kjellerstua og der kan jeg få rommet helt mørkt om jeg vil så vil ikke få noe sollys osv. Hvordan er dem på støy da? vet du noe om det. Hvordan er dem og se på tv Tenker stort sett på fotballkamper digitalt. Funker vel greit det?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •