Hjelp til videokamera!! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av crazydips
    Ok.. takk for svar.. er ikkje så veldig inne på videokamera.

Såg det var ein som hadde bestilt Panasonic NV-GS 320 her.. er det eit bra kamera? Det eg treng er eit godt kamera, skal filmen sønnen min, slik at eg får lagt inn på data, og brukervennlig da både eg og sambuer skal bruke det.
    Det er helt sikkert et veldig godt kamera, men jeg har ikke testet det. Jeg ville også vurdert å legge litt ekstra i et NV-GS500. Da får du blant annet optisk bildestabilisator, som er gull verdt når du skal filme håndholdt. Med en slik stabilisator får du et mye roligere bilde. Etter en liten sjekk får du det for ca. 7000-7500 nytt. Du får alt i alt uforskammet mye for pengene i dag når du kjøper digitale videokamerea. Det er ikke mange år siden jeg la 17 000 i et helt greit 1CCD-kamera

EDIT: Og brukervennligheten er veldig lik på de fleste kameraer. Du kan kjøre dem helautomatisk, der du ikke trenger å tenke på stort annet enn å sikte deg inn og trykke REC, og så du velge deg ut hvilke funksjoner du vil styre manuelt (f.eks. fokus og hvitbalanse).
    Det som er litt mer tungvint, er å legge det på datamaskinen. Dersom du bare skal legge det rett inn, trenger du bare et program som kan konvertere AVI-filene til et mer plassvennlig format, men om du planlegger å redigere dem, tar det litt tid å sette seg skikkelig inn i redigeringsprogrammene.
    Men om målet med å legge filmene på datamaskinen er kun å spare på kassetter, er det ikke så stor hensikt. En kassett kan brukes maks to ganger, hvis man vil være sikker på kassettens stabilitet.

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er optisk bildestabilisator på 320 også!, Et meget godt kjøp om dagen dette kameraet.

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager, beklager. Dårlig research fra min side. Slå til på 320, tror det er et ypperlig kamera!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ble det 320 på meg også Takk for hjelpa

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pga denne tråden har jeg bestemt meg for å bytte ut mitt Canon DV kamera (som har begynt å krangle litt) med et AVCHD kamera med HDD :-)
    Det blir mest sansynlig Sony HDR-SR5E som nå annonseres for under 7500,-. Men det er vel enda en mnd eller to til det slippes.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Pga denne tråden har jeg bestemt meg for å bytte ut mitt Canon DV kamera (som har begynt å krangle litt) med et AVCHD kamera med HDD :-)
    Det blir mest sansynlig Sony HDR-SR5E som nå annonseres for under 7500,-. Men det er vel enda en mnd eller to til det slippes.
    Begynt å krangle litt? Ala "remove the cassette" kanskje eller var det noe annet?

Kjøp av nytt HD kamera - Forum - Diskusjon.no

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •