Hvilken 1080p prosjektor for meg? W9000 eller Pearl? eller? - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 107 av 107
    Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    W9000 vil gi deg bildets overkant maksimalt ned, rett ut fra linsa ved takmontering og bildets underkant maksimalt opp, rett ut fra linsa ved bordplassering.

Min 8720 har 10 cm i maksimat offset, derfor lager jeg nå et senkbart feste til min

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    til trådstarter: har det blitt proj på deg?

til alle andre: hvis man ser bort fra å diskutere småting og teknologier og sånt, hvem av dem serverer det beste bildet på film i 1080p, og hvilket ramme lerret er å anbefalle?
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til alle andre: i dette mylderet av projektorer har også infocus sluppet sin 1080p utgave: infocus Play Big IN78 1080p, har noen testet denne opp mot la oss si benq w9000 og sony pearl?
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...den du linker til har ikke 1080P native oppløsning, bare så det er klart...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    shit, og det her er vel årsaken til at man ikke bør surfe for mye når man er på jobb.. lett for å blingse.. sorry about that.. *flau*
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal prøve å ikke forvirre trådstarter enda mer, men selv har jeg Sony VW50 Pearl og synes den fungerer glimrende til spilling på PS3.

Jeg må si meg fullstendig uenig i et innlegg lengre opp; at Pearl kan virke blass i fargene sammenlignet med en DLP. Min erfaring er heller motsatt.

Det jeg tror er at du vil bli like fornøyd om du velger Pearl eller W9000 når det gjelder spill. Men, uten å ha sett W9000, tipper jeg at Pearl gjør det noe bedre ved avspilling av filmmateriale.

Husk også at selv om du ikke er "plaget" av RGB-flimmer, betyr ikke det at flimmeret IKKE er der. Det ligger der i bakgrunnen og det oppfattes ofte som anstrengende på øya. Slik er det ikke med Pearl. Sammen med JVC HD1 har den vel noe av det roligeste bildet og de glatteste panoreringer av alle projektorer

Min anbefaling:

Sony VW50 (Pearl)
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så personlig hadde du valgt en Pearl dersom du måtte velge mellom den og w9000 ? Og du skulle ha brukt den til HTPC, litt xbox og wii.
    Har visst glemt å svare jeg

Angående spørsmålet. Jeg vet faktisk ikke. Jeg solgte jo VW50, men det var ikke fordi den var dårlig, men manglet litt i forhold til mine ønsker.

Dersom du har tenkt å bruke projektoren mye til PC vil jeg nok anbefale W9000, siden den er vesentlig skarpere. Er det i hovedsak film som vil bli avspillt tror jeg kanskje at VW50 er det beste valget. Du bør se begge selv

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •