Prisdiskusjon Panasonic PV/PX70(0) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 60
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    er pv 70 like bra (eller helst bedre enn pv60) og koster i overkant av 13000 må det vel være få som er bedre kjøp enn dette ?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    regner ikke med arvtakeren til pv60 er noe dårligere iallefall :P

Newcomer Heimdal666 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Masterit.no

bestilte 42pv70 derfra igår morges for 10990,- +145 i frakt og fikk Tven levert på døra onsdag:-D dagen etter! prisen har gått opp til 11690,- men må vel være det billigste fortsatt!?!
    MASTER-IT / PANASONIC 42" plasma TV TH-42PV70EH

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var jo utrolig billig! Men hva betyr betegnelsen EH på slutten? Er dette samme modell som f.eks. AVShop selger?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, da har jeg bestilt. 11700,- levert på døra i kveld. Blir spennende å se hva som evt. er baksiden av medaljen... Virker nesten for godt til å være sant.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...følger det med bordstativ på EH-modellen da? Merkelig at de skal kunne være rimeligere enn selv Fyndbørsen i Sverige da, som stort sett har svært lave priser på TVer...

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det følger visst med bordstativ på EH også. Men om det er et annet enn på E vet jeg ikke. Nå har forøvrig prisen gått opp til nesten AVshop-nivå også på denne butikken. Så det svinger fort...

Newcomer Heimdal666 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror det fulgte med rombe for på min EH har ikke pakka den ut siden jeg har veggfeste.. fikk bytta fra pv60 til pv70 nesten gratis:-D nå koster den jo mye på masterit.no

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, nå har jeg fått TV-en i hus. Det er en 42PV70P. Altså modellen laget for det polske markedet. Lurer på hvordan den har funnet veien til MasterIT?

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Seeker
    Vel, nå har jeg fått TV-en i hus. Det er en 42PV70P. Altså modellen laget for det polske markedet. Lurer på hvordan den har funnet veien til MasterIT?
    Hmm.. Høres litt suspekt ut.. Prøvde å søke litt ang. MasterIT på nettet, men fant egentlig veldig lite, verken positivt eller negativt.. Merkelig egentlig, spesielt med tanke på at de har 40 ansatte etc. (i henhold til web-sidene).

Edit: Hummsk, fant litt snusk om dem her:
    Forum -> MasterIt.no - ny (billig?) nettbutikk? - Diskusjon.no

Litt tidlig å si enda, de er tydeligvis ganske fersk på nettet..

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, i følge Brønnøysundregistrene er MasterIT et aksjeselskap med samme daglige leder som Masterminds. Masterminds virker som et veletablert kurs- og konsulentfirma, stiftet i 2000. Så det er helt legitime seriøse bedrifter. Kan jo være at gutta der har et spesielt godt kontaktnett på leverandørsiden?

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, i følge Brønnøysundregistrene er MasterIT et aksjeselskap med samme daglige leder som Masterminds. Masterminds virker som et veletablert kurs- og konsulentfirma, stiftet i 2000. Så det er helt legitime seriøse bedrifter. Kan jo være at gutta der har et spesielt godt kontaktnett på leverandørsiden?
    Har du lest den tråden jeg linket til? De driver med dobbeltfakturering (sender deg til inkasso selv om du har betalt postoppkrav), "roter" bort pakker i posten, trekker VISA kortet ditt med en gang, selv om varen ikke er sendt.. Nei, dette lukter useriøst lang vei! Mitt råd er iallefall å være veldig forsiktig, og du bør passe på at alt blir gjort riktig!

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Hmm.. Høres litt suspekt ut..
    Ingen grunn til panikk. Jeg kjøpte min før påske via netonnet.no og det var også en P-modell. Har nyeste firmware, pedestal og alt annet av funksjoner.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Ingen grunn til panikk. Jeg kjøpte min før påske via netonnet.no og det var også en P-modell. Har nyeste firmware, pedestal og alt annet av funksjoner.
    Det er jo forsåvidt greit. Har du sjekket med Panasonic om de har noe problem med å ta inn modeller laget for det polske markedet til reperasjon? Har du lest den diskusjonstråden jeg linket til? Det var ganske alvorlige beskyldninger mot MasterIT som ble presentert der..

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Fordelen er jo at "P" TVen klipper hekken ved behov også da (uten forkleinelse for polakker, en av mine beste venner og forlover er polakk...!)...

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    ...Har du sjekket med Panasonic om de har noe problem med å ta inn modeller laget for det polske markedet til reperasjon? Har du lest den diskusjonstråden jeg linket til? Det var ganske alvorlige beskyldninger mot MasterIT som ble presentert der..
    Har ikke lest tråden du har linket. Forumdiskusjoner har en tendens til å ta av way beyond fakta og er ofte basert på antagelser.

Jeg forholder meg til norsk forbrukerkjøpslov og Netonnet.no sin samarbeidspartner (onoff i distriktet) ved en eventuell garanti/reklamasjonssak.

På den annen side er jeg en av de få som faktisk har hatt flatskjermen i stua en stund nå, og det er jo vel så kjekt som klipping av hekk.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var betryggende å høre Tiger. Blir alltid litt bekymret når noe tilsynelatende ikke er som det skal være, men da kan jeg pakke ut skjermen med stor ro. (Har ikke hatt tid til det før nå uansett.)

Når det gjelder den tråden med beskyldninger om dobbeltfakturering etc, så har jeg også lest den. Men sånt er jeg ikke bekymret for her i Norge, vi har veldig gode rettigheter og beskyttelse mot sånt. Det virker uansett som om det kun skyldtes problemer rett etter oppstarten av nettbutikken.

Når alt dette er sagt, så vil jeg si at jeg har hatt kun positive erfaringer med MasterIT under denne handelen. Nettsidene virker proffe og gjennomførte, og betalingsløsningen var state of the art. Under to timer etter at jeg gjennomførte transaksjonen på nettet, ble jeg oppringt av Master-IT med forespørsel om når jeg ville ha TV-en levert. De kunne levere på timen, fikk jeg inntrykk av, samme dag var i allefall ikke noe problem. De har også vært veldig imøtekommende når det gjelder henvendelser både på mail og telefon. Så jeg har overhodet ingenting å utsette på dem når det gjelder denne handelen, med unntak av at modellbetegnelsen var en annen enn ventet.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut.

Foreløpig har vi vel følgende kjente betegnelser: PV70E, PV70EH, PV70P, PV71F og PX7-- modellene i tillegg. Tror ikke det er særlig ulikheter ute å går rent bortsett fra at enkelte UK-kjøpere rapporterer at de ikke har 100Hz som opsjon i menyen. Jeg vet ikke hvilket modellnummer de har.

Du får fortelle hva du synes om din flatskjerm da, Seeker, når du har fått den opp å kjøre.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får fortelle hva du synes om din flatskjerm da, Seeker, når du har fått den opp å kjøre.
    Det skal jeg gjøre! Begynner utpakkinga nå. Førsteinntrykket er at den er.... stor!

Newcomer jan arild sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har i dag fått min pv 70.
    Har ikke kalibrert ennå. Bare justert ned lys og kontrast, skrudd av all bildebehandling. Bildemodus cinema. Farge-temp normal.
    Har bare sett på tv via dreambox koblet med scart.
    Knall bilde.
    ER KJEMPEFORNØYD...

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •