Prisjakt Playstation 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 53 1 2 3 4 5 11 21 31 41 51 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 1045
    Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det noen anbefalinger på hvor en bør forhåndsbestille PS3. Så på CDON.com at prisen var kr. 5699,- og da fulgte det med Blurayfilmene XMEN-3 og Kingdom of Heaven, dog ingen spill.

Synspunkter.
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enkelt valg for min del iallefall. Talladega Heights er en sånn type film som sikkert er morsom én gang, men neppe noe man ser igjen så ofte, og neppe en film som imponerer så veldig teknisk. Personlig synes jeg Call of Duty virker grisekjedelig, så den er også ut. Både X-Men og Kingdom of Heaven er veldig visuelle filmer, bedre for en nybegynner på HD, og prisen er 300 penger lavere på CDon enn på Elkjøp.

Men! Kundeservice på CDon er beyond råtten. Jeg har en gammel adresse registrert der, og skulle gjerne ha byttet, men for å gjøre det må jeg legge inn personnummer, og rullegardinlista man velger fødselsdato i virker ikke. Det fører da til at jeg ikke får lov til å endre adresse. Har sendt mail til kundeservice for snart fem dager siden, ikke noe svar. Er jo rimelig åpenbart at de mister en kunde om jeg ikke får lov til å sende saker til stedet jeg faktisk bor.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenkte kanskje å bestille fra CDON og heller kjøpe f.eks Restistance Fall of Man et annet sted. Men dersom kundebehandlingen er dårlig blir jeg skeptisk...
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, tenker samme selv. Når de er så trege på å svare på forespørsel fra en som faktisk er interessert i å kjøpe, tør jeg ikke tenke på hvordan de må være å forholde seg til om man har en klage. Gir dem en dag til, så slenger jeg inn bestilling et annet sted om jeg ikke hører fra dem.

Newcomer Tweety sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Re. CDON.COM:
    "Preorder-DVD" -det er vel ingen av de andre som opererer med denne løsningen (Lefdal/Elkjøp, Platekompaniet etc) ???

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg spurte om dette også i meldingen jeg sendte dem. Det faktum at de skriver "DVDene vil bli sendt ut i løpet av august" sier jo litt om hvor gammel den siden er, så jeg er neimen ikke sikker på hva jeg skal tro. Greit nok at de har det beste tilbudet, men når de virker så useriøse blir jeg litt avskrekket.

Moderator e-h sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp har jo grei pris på 5990,- inkludert Call of Duty 3. Dette er relativt da, siden jeg selv mener PS3 er drittdyrt.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Jeg tenkte kanskje å bestille fra CDON og heller kjøpe f.eks Restistance Fall of Man et annet sted. Men dersom kundebehandlingen er dårlig blir jeg skeptisk...
    Anbefaler deg og se her for kjøp av spill, ca 400,- (leveres på 4-5 dager): Welcome to Video Games Plus Online

Morsomt at selv du skaffer deg BR-spiller, forresten

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tweety
    Anbefaler deg og se her for kjøp av spill, ca 400,- (leveres på 4-5 dager): Welcome to Video Games Plus Online

Merker de spillene med sum under 200,- da? Ellers blir de jo like dyre som her hjemme....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BigZ
    Merker de spillene med sum under 200,- da? Ellers blir de jo like dyre som her hjemme....

yes, de gjør faktisk det. selv om du bestiller flere spill i samme slengen.
    leste på forumet til gamer.no akkurat nå at mange har prøvd, og ingen har noensinne fått moms-smell på toppen.-

de merker konsekvent alt med maxpris på 200 kroner (i canadiske dollar da).

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    et tips for de av dere som bor i nærheten av en game-butikk (tidl. spiderman).
    de tar innbytte av din gamle ps2 (pluss fem spill som må ligge på butikkpris 179,- eller over).

du får da 1650,- i "rabatt" på ps3 og gode sjanser til å få en konsoll på dagen om du setter deg på liste.

gjorde nettopp det i dag.

du får ikke med noe ekstra tror jeg, men ok om man ikke er veldig knyttet til ps2`en sin - eller må ha den av andre grunner.

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tweety

Ja, skal en ha tilgang til ALLE filmer på HD er det ingen vei utenom Bluray Jeg er mer interessert i god film i HD enn hva formatet heter...

Er det noen som vet om tilbudet Elkøp kjører (5990 med spill/ film) om dette også gjelder ved kjøp i butikken den 23.mars? Siden det er litt usikkerhet om Elkjøp sender PS3 med Posten den 23.mars eller om man har den på Posten den 23.? Noen som vet?

I så fall står jeg heller i kø på morgenen utenfor Elkjøp...
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på EB Games på Stovner lørdag og forhåndsbestilte. Ble garantert levering 23. mars. De fikk inn mange maskiner sa de. 5995,-, men uten film/spill. (Det går an å prute på spillene der da.... 10% ihvertfall)

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk svar selv fra Elkjøp nå:
    Hei og takk for din henvendelse

Ved bestilling via nettsiden vår, skal disse forhåndsbestillingene sendes ut slik at de er på kundens lokale postkontor til release, 23. mars. Dette med forbehold om at alt går som det skal hos Posten, noe vi dessverre ikke har kontroll over.

Pr. i dag har vi ingen informasjon om hvor mange enheter hver enkelt butikk vil motta. Vi har heller ingen informasjon om pris og evnt. pakkeløsninger pr. i dag. Antar at det vil komme en annonse på dette i dagene før release.
    Da legger jeg inn en bestilling fra Elkjøp
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer Shooter sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde å fiske hos en selger hos elkjøp selv, og de fikk absolutt ingen info fra hovedlageret på hvor mange de fikk, annet enn at de med blunk i øyet hadde fått beskjed om at de fikk "nok". Iht en artikkel som lå ute for litt tid siden, så skal elkjøp ha 2000 bokser som fordeles på butikkene, men dette er vel igjen avhengig av hvor mange som forhåndsbestiller på nettsidene også tenker jeg.

Kjempebra med sitatet fra kundeservice der!!:-D Jeg spurte selv, og fikk kun tilbakemelding om at jeg ikke fikk noen status på dette før pakken ble sendt...

Active Payen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bestilt på cdon og jeg har mottatt Preorder DVD for PS3. Inne i denne ligger det en kode som benyttes for registrering på PS3preorder.no.
    Gikk 2 dager fra jeg la inn bestillingen til jeg fikk DVD'en i posten.
    Da gjenstår det å se om man får maskinen den 23.

Denne løsningen benyttes visst av flere butikker, både nettbutikker og vanlige spillbutikker.

Har også snakket med Elkjøp i Bergen og der fikk jeg beskjed om at de nok ikke ville selge PS3 i butikken mye under 5.999,-. Mulig de ville tilby en pakke med et spill, men prisen var usikker.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som butikk så er CDON helt greie. Det er de jeg bruker på kjøp av norske filmer og musikk osv. Og har kun hatt problem en gang, da en pakke ble borte i posten, og jeg fikk ny tilsendt ganske kjapt.

Eneste minus er vel at hvis man har forhåndsbestilt en vare, og denne varen for laverepris, før den slippes så må man bestille på nytt.

Den billigste PS3 er vel Elkjøp sin til nesten 8000,-. Med alt som følger med så blir den nesten billig. Nesten.

Bestile billigste der i dag selv, samt Motorstorm. De garanterer levering 23, og de vet hvor mange de får, hvis det begynner å bli få igjen, så forandres nettsiden, slik at man ser at det er få igjen.

Jeg leste på ett annet forum hvor folk heller ville ligge i kø og kanskje ikke få maskinen i det hele tatt en å bestille den via nettet, kun i tilfellet at den skulle dukke opp den 24 i stedet.

Active Payen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke kritisk for meg om den kommer den 23 eller den 24, bare den kommer før påske. Det er først da jeg har tid til å teste den ut. Skjønner imidlertid alle dere andre som ønsker å få den så tidlig som mulig :-). Vi har jo ventet ganske lenge!!!

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp har stoppet forhåndssalget....

Elkjøp - PlayStation 3 forhåndsbestilling

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får ikke håpe det blir finn.no bonanza som det ble med wii da.

Side 1 av 53 1 2 3 4 5 11 21 31 41 51 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •