Prisjakt Playstation 3 - Side 47

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 47 av 53 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... SisteSiste
Viser resultater 921 til 940 av 1045
    Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja det har skjedd mye på ett år når det gjelder spill å det fortsetter i rette retning for vi håper

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøpe min 80 gb på lefdal for 3000,- .. åpningstilbud

Intermediate cyr sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lefdal må ha røyka noe rart. X360 har lyd i fler enn to kanaler.

Newcomer Wes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kona ønsker seg Singstar....

Hvor plukker jeg opp en PS3? og hvilken variant bør man velge?

- Wes

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cyr
    Lefdal må ha røyka noe rart. X360 har lyd i fler enn to kanaler.

Ja da har du rett ... var inne på xbox.com for å sjekke ...

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wes

- Wes
    Sony PlayStation 3 spillkonsoll - Netshop.no - pc data foto minne digital

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til alle som syter over pris på ps3.
    Dere husker at det faktisk koster mer å produsere den enn det de selger den for?

Hver eneste konsoll selges med tap for sony sin del. De tjener såpass på spillsalg at dette oppveier tapet, men alikevel. Slutt å syte så fælt!

Og prisen gjenspeiles kanksje litt på KVALITET?

Har hatt xbox selv jeg. Den kostet ikke så mye. Men til gjengjeld måtte jeg bytte den tre ganger i løpet av året jeg hadde den. Og i beregnet verksted tid osv, så var jeg seks uker uten konsoll. Samt alt styr med å måtte dra til butikken og bytte den hver gang.
    Betaler heller 1500kr mer for å få noe som er orden og virker...

Prisen på ps3 er absolutt ikke så urimelig. Man får jo BD spiller, mediasenter, onlinemulighet med mus og tastatur, en fordømt god spillkonsoll med HD lyd og bilde, osv osv.

Og at den er billigere i andre land og verdensdeler har nok ikke så mye med sony å gjøre. Derimot har det med griske importører i europa og norge å gjøre...

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wes

- Wes
    Har sett det selges PS3 med ABBA Singstar i disse dager, i de fleste butikkene her i området vertfall...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnesmurf
    Gjentar dette....
    Ah, så dette er pris tråden hvor man ikke får klage på at Sony faktisk setter opp prisene sine? Beklager at jeg ikke er som deg og faktisk bryr meg om hva ting koster.

Det er e forskjell på 1384kr greit Ps3 er dyrere men ser du forskjell mellom begge spillekonsoller??
    Hva har det med saken å gjøre? Faktum er at begge koster 399$ i amerika. Så sony tar da nesten 1500kr ekstra her uten annen grunn enn at de vet europeere godtar det fordi folk er flasket opp med playstation.

kona ønsker seg Singstar....

- Wes
    Hvis du kjøper PS3 med abba singstar så må du ut med 4400kr. Du kan få 360 med Lips, et helt nytt og bedre singstar type spill, for under halvparten. Da er mikrofonene også trådløse, noe de ikke er på Singstar.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnesmurf
    Til alle som syter over pris på ps3.
    Dere husker at det faktisk koster mer å produsere den enn det de selger den for?

Hver eneste konsoll selges med tap for sony sin del. De tjener såpass på spillsalg at dette oppveier tapet, men alikevel. Slutt å syte så fælt!

Og prisen gjenspeiles kanksje litt på KVALITET?

Og at den er billigere i andre land og verdensdeler har nok ikke så mye med sony å gjøre. Derimot har det med griske importører i europa og norge å gjøre...
    Jaha, merkelig hvordan de "griske importørene" ikke er like griske når det kommer til 360 her da. Kan jo ikke være Sony selv som vet at de kan tyne oss for mer penger... Neida.

Har hatt xbox selv jeg. Den kostet ikke så mye. Men til gjengjeld måtte jeg bytte den tre ganger i løpet av året jeg hadde den. Og i beregnet verksted tid osv, så var jeg seks uker uten konsoll. Samt alt styr med å måtte dra til butikken og bytte den hver gang.
    Betaler heller 1500kr mer for å få noe som er orden og virker...

Prisen på ps3 er absolutt ikke så urimelig. Man får jo BD spiller, mediasenter, onlinemulighet med mus og tastatur, en fordømt god spillkonsoll med HD lyd og bilde, osv osv.
    Hvis du hadde fulgt bedre med så hadde du kanskje visst at 360 er nå minst like stabil som andre konsoller. Ihvertfall PS3 hvor bluray drevet veldig ofte går i stykker.

HVIS man er interessert i bluray spiller så er kanskje ikke PS3 altfor dyrt. Men man kan faktisk kjøpe en 360 og en standalone bluray spiller i dag for samme eller lavere pris. Og hvis man, som de fleste, ikke bryr seg om bluray så er det mye mer å spare.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ludvigzen
    Ah, så dette er pris tråden hvor man ikke får klage på at Sony faktisk setter opp prisene sine? Beklager at jeg ikke er som deg og faktisk bryr meg om hva ting koster.

Hva har det med saken å gjøre? Faktum er at begge koster 399$ i amerika. Så sony tar da nesten 1500kr ekstra her uten annen grunn enn at de vet europeere godtar det fordi folk er flasket opp med playstation.

Hvis du kjøper PS3 med abba singstar så må du ut med 4400kr. Du kan få 360 med Lips, et helt nytt og bedre singstar type spill, for under halvparten. Da er mikrofonene også trådløse, noe de ikke er på Singstar.

Jeg tror du har ikke forstått ka som ble skrevet.

Du mener xbox er ca 1500 kr billigere .. da kjøper du deg e xbox. men like etterpå kan du kjøper deg e BlueRay spiller , for å så kjøper deg e mediespiller osv ...
    dette er INKLUDERT i ps3 .. 4000 kr for ps3 er ikke dyrt !! E BlueRay spiller koster fra 2500kr og oppover.. skjønner du ?? ting koster kanskje litt mer enn e billigutgave av xbox.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjukt. Her i Korea koster 80GBen 2100 kroner!

Tror jeg skal kjøpe meg en til og selge min norske, da spillene jo er universale og jeg da får en konsoll som støtter Region A blu-rayer. Vinn-vinn!

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat

"Hvis du hadde fulgt bedre med så hadde du kanskje visst at 360 er nå minst like stabil som andre konsoller. Ihvertfall PS3 hvor bluray drevet veldig ofte går i stykker"

HAdde du fulgt med så er det gjort forandringer på det fra sony sin side på det nye utgavene.

Og problemer oppstår uansett ka du kjøper idag. Om det er Ps3, Xbox, wii eller e gamebøy , mobiltlf.....

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michael1
    Jeg tror du har ikke forstått ka som ble skrevet.

Du mener xbox er ca 1500 kr billigere .. da kjøper du deg e xbox. men like etterpå kan du kjøper deg e BlueRay spiller , for å så kjøper deg e mediespiller osv ...
    dette er INKLUDERT i ps3 .. 4000 kr for ps3 er ikke dyrt !! E BlueRay spiller koster fra 2500kr og oppover.. skjønner du ?? ting koster kanskje litt mer enn e billigutgave av xbox.
    Sier du at 360 ikke har "mediesenter"? 360 kan spille like mye avi filer osv som PS3. Og man kan streame fra PC hvis man vill. Akkurat samme.

Hoved forskjellen mellom PS3 og 360 er bluray. Flott kanskje hvis man vil ha bluray, men ikke like flott hvis man ikke bryr seg om det.

Bluray spiller koster forresten 2200kr hos elkjøp/lefdal. Andre selger enda billigere. Har ikke Coop obs solgt en for 1999 lenge nå? Og tror de fleste film interesserte heller vil ha en dedikert spiller. Hvor mange i dag bruker PS2 som sin dvd spiller for eksempel?

For å si det slik. Hvis man bare er ute etter å bare spille, så må man betale rundt 4000kr på PS3 uansett. Med 360 så kan man betale etter behov.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sier du at 360 ikke har "mediesenter"? 360 kan spille like mye avi filer osv som PS3. Og man kan streame fra PC hvis man vill. Akkurat samme.

Hoved forskjellen mellom PS3 og 360 er bluray. Flott kanskje hvis man vil ha bluray, men ikke like flott hvis man ikke bryr seg om det.

Bluray spiller koster forresten 2200kr hos elkjøp/lefdal. Andre selger enda billigere. Har ikke Coop obs solgt en for 1999 lenge nå? Og tror de fleste film interesserte heller vil ha en dedikert spiller. Hvor mange i dag bruker PS2 som sin dvd spiller for eksempel?

For å si det slik. Hvis man bare er ute etter å bare spille, så må man betale rundt 4000kr på PS3 uansett. Med 360 så kan man betale etter behov.

Lykke til med e bluray spiller fra obs sikkert god kvalitet på den ...

Jeg skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i PS3 hvis du ikke er intr i den?!?
    Det går jo tydelig frem at du er Xbox fan så hold deg da du å lar oss som har eller ønsker oss e Ps3 være i fred da.

Som jeg også skrev må du ser det over sikt ka din xbox koster i løpet av 3 år ... ka koster den da? jepp over 4000 kr ...

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og For å Kommer På Sporet Igjen Så Er Denne Tråden Her : Prisjakt På Ps3 !!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lykke til med e bluray spiller fra obs sikkert god kvalitet på den ...

Jeg skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i PS3 hvis du ikke er intr i den?!?
    Det går jo tydelig frem at du er Xbox fan så hold deg da du å lar oss som har eller ønsker oss e Ps3 være i fred da.

Som jeg også skrev må du ser det over sikt ka din xbox koster i løpet av 3 år ... ka koster den da? jepp over 4000 kr ...
    Hva med Sony bluray spilleren til 2200kr? Er den dårlig den også eller ? Herregud, du er så jo sneversynt at du ikke klarer å se poenget her. Er som å prøve å snakke fornuft med en religiøs fjott.

Hvis det var 360 som kostet 4000kr og hadde bluray mens PS3 kostet fra 1395 og ikke hadde bluray så hadde PS3 selvsagt vært det lureste valget for de aller fleste.

Alle bryr seg ikke om bluray skjønner du, pris er faktisk viktigere for de fleste. Med 360 så har man valgmuligheter og blir ikke prakket på masse tull man kanskje ikke bryr seg om.

I forskjell fra deg så ser jeg utifra andres behov og er ikke totalt blokka fanboy som deg. Hva hvis noen bare vil spille Fifa med kamerater på sofaen? Er en maskin til 1400kr eller 4000 smartest da?

Helt utrolig hvordan folk ikke klarer å se lengre enn sin egen nese.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og For å Kommer På Sporet Igjen Så Er Denne Tråden Her : Prisjakt På Ps3 !!
    Ja.

Elkjøp - Playstation 3 80GB Ink Little Big Planet

De har nå satt opp prisen enda en gang på LBP pakka fra 4400kr til 4500kr nå.

Eller hva med denne, bare 4500kr for ps3 og en bluray film? Rundt 1000kr dyrere enn hva omtrent samme kostet for et år siden. Fantastisk.

Elkjøp - Playstation 3 80GB Ink Blu-ray 300

Viva la playstation. Ikke noe føles bedre enn å betale ekstra mye til stor konsernet Sony. Skulle nesten ønske de satte opp prisene enda mer, siden penger ikke betyr noe som helst liksom. Bluray er jo alt. Selv for de som ikke bryr seg om det.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja.

Elkjøp - Playstation 3 80GB Ink Little Big Planet

De har nå satt opp prisen enda en gang på LBP pakka fra 4400kr til 4500kr nå.

Eller hva med denne, bare 4500kr for ps3 og en bluray film? Rundt 1000kr dyrere enn hva omtrent samme kostet for et år siden. Fantastisk.

Elkjøp - Playstation 3 80GB Ink Blu-ray 300

Viva la playstation. Ikke noe føles bedre enn å betale ekstra mye til stor konsernet Sony. Skulle nesten ønske de satte opp prisene enda mer, siden penger ikke betyr noe som helst liksom. Bluray er jo alt. Selv for de som ikke bryr seg om det.
    Få deg et liv, eller i det minste hold deg unna denne tråden.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Sony bluray spilleren til 2200kr? Er den dårlig den også eller ? Herregud, du er så jo sneversynt at du ikke klarer å se poenget her. Er som å prøve å snakke fornuft med en religiøs fjott.

Hvis det var 360 som kostet 4000kr og hadde bluray mens PS3 kostet fra 1395 og ikke hadde bluray så hadde PS3 selvsagt vært det lureste valget for de aller fleste.

Alle bryr seg ikke om bluray skjønner du, pris er faktisk viktigere for de fleste. Med 360 så har man valgmuligheter og blir ikke prakket på masse tull man kanskje ikke bryr seg om.

I forskjell fra deg så ser jeg utifra andres behov og er ikke totalt blokka fanboy som deg. Hva hvis noen bare vil spille Fifa med kamerater på sofaen? Er en maskin til 1400kr eller 4000 smartest da?

Helt utrolig hvordan folk ikke klarer å se lengre enn sin egen nese.

Feil kanskje det er noen som bryer seg at alt skal være under "ett tak" . Du skriver om Obs Coop med e fantastisk pris på 1999kr eller hva dem som måtte koster! At elkjøp har e Sony Blueray spiller til 2200kr ja da skal du vise meg den ! For elkjøp har e sony spiller til 2400kr å ikke kom her å sier at det er bare 200kr. Elkjøp - Sony Blu-ray-spiller

At prisene har gått opp på det fleste produkter skulle til å med du har fått med deg. Hifiklubben satt opp pris på det fleste produkter med 1000kr. Ikke kom her å sier "Herregud, du er så jo sneversynt at du ikke klarer å se poenget her." For det ser du Ikke!! Dette har både jeg og andre skrevet her at denne tråden er Prisjakt på Ps3.

Tror at du har misforstått hva denne tråden er for !. Og at du ikke ser det har vi sett nå...

Jeg skrev til deg at for onlinespilling må man betaler noe du neppe gjør på ps3. Ka sier det deg ? Jo Microsoft som vill har pengene av deg for å sitte å spiller online!!

Du sier det fleste bryr seg ikke ? Tror nok at det er det fleste som nettopp bruker PS3 til Spill/Film/Cd/Dvd. For ikke alle vil har 2-3 Komponenter extra i stuen sin, som dette er den beste alternativ.

Dessuten så viser flere tester at PS3 spill er bedre i grafikken enn på Xbox som igjen viser bare kvaliteten som her kommer tilgode for Ps3.
    Som igjen sitat " Alle bryr seg ikke om bluray skjønner du, pris er faktisk viktigere for de fleste" kVALITET har sin pris. så du klarer å ser andre sine behov ?? Sitat "I forskjell fra deg så ser jeg utifra andres behov "

HAdde du lest fra tidligere innlegg at jeg hadde min Xbox til for 1år siden som jeg solgte til fordel av ps3 . Sitat av deg : " er ikke totalt blokka fanboy som deg."
    Så er vel ikke blokka , men var dritt lei av å levere inn e Konsoll som overhode ikke funket.. Dødslys fikk jeg to ganger på under 10mnd 3 gang var det lydensom sviktet.. og jeg hadde den første utgaven av xbox når den kom ut. som var e god konsoll den gangen. så du kan ikke sier at jeg er blokka på PS..

Så nå vill jeg lar denne tråden være for Prisjakt på PS3 og ikke e debatt for Xbox eller Ps3.

Side 47 av 53 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •