Prisjakt Playstation 3 - Side 46

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 46 av 53 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... SisteSiste
Viser resultater 901 til 920 av 1045
    Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tja det er ikke lett å si ka det holder på med, men ja spill er dyre jeg for min del ønsket meg litt mer spillbare demo på Ps store.

Men ja det er lov å håpe at det blir billigere.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Og da blir det jul i mange stuer, tror jeg. 2995,- på Elkjøp nettbutikk.

Elkjøp - Sony PlayStation 3 40GB

Lurer sterkt på om jeg trenger bakoverkompabiliteten...

Greit tilbud dette også - november i fjor.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Greit tilbud dette også - november i fjor.
    Jepp dette var e grei tilbud. Har selv 40 GB med ekstern harddisk på 500GB . Byttet inn min Xbox360 til fordel av PS3 hos EB Games. Mellomlegg var vel ca 1600kr. Fikk med meg Resistance - Fall of Man ..

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michael1
    Jepp dette var e grei tilbud. Har selv 40 GB med ekstern harddisk på 500GB . Byttet inn min Xbox360 til fordel av PS3 hos EB Games. Mellomlegg var vel ca 1600kr. Fikk med meg Resistance - Fall of Man ..
    jeg kjøpte min ps3 80gb for 2 mndre siden da kostet den 3700 på lefdal:neutral:

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dancemainia
    Koster idag hos lefdal 3879kr

Lefdal - Konsoll

Da har du spart 179 kr :-o

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dancemainia

Jeg byttet for 1år siden fra Xbox360 til Ps3 ..

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asimon
    Dette ser billig ut for en ny PS3 60GB inkl. to kontrollere, PAL, kompatibel med PS og PS2 osv.
    220 Euro + 30 Euro i frakt (= ca. 2200,- kroner).

Gratisannonser.no

Kan man få det billigere?

Du må gjerne betaler for denne hvis du syns det er billig, for dette er S V I N D E L på høyt plan. Jeg skrev til han og spurte om han kunne sende meg e PS3 ble jeg spurt kor jeg bor og om det HASTER. Ja ja skrev til han at jeg bor i Bergen, Norge og at dette haster. tok ikke mer enn 2 min så kom følgende melding :

From: Glowell Andrew (andrew.salesdept@
    Sent: Sunday, November 23, 2008 10:38:47 PM
    To: michael1....

1 attachment(s)
    PLAYSTATI...jpg (11.5 KB)

Hi,
    the total cost of the 60gb PS3 is 220euros.we would send you the PS3 60gb through UPS,and delivery to your doorsteps takes 2 days upon payment confirmation.we accept payment through Western Union Money Transfer.so send us your name and address,so we could start packing the PS3 60GB ready for shipment.

Regards,

Andrew.

--------------------------------------------------------------------------------

From: michael1
    To: andrew.salesdept@
    Subject: RE: PS3 60GB
    Date: Sun, 23 Nov 2008 22:34:53 +0100

Bergen , Norway ... sooonn

--------------------------------------------------------------------------------

From: andrew.salesdept@
    To: michael1sch@
    Subject: Re:PS3 60GB
    Date: Sun, 23 Nov 2008 12:26:53 -0900

Hi,
    we have the PS3 60GB in stock (220 V).where are you from and how soon do you need the PS3 60gb?

Regards,

Andrew.
    mobileworldstore.net

Get more done, have more fun, and stay more connected with Windows Mobile®. See how.

Access your email online and on the go with Windows Live Hotmail.

View message source

© 2008 Microsoft Privacy Legal Help Central Account Feedback

Tja hva skal jeg si mer ?!?
    Western Union Money Transfer kan du ikke spøre penger opp igjen da dette er ikke er e Konto / Bank.

Såg et program for lenge siden om noe som ligner på dette. Der folk ble lurt og tapte Penger. Så dette er da dyreste PS3 du kan for ! Du betaler men spiller ikke ...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Western union= LØØØØP og ikke se deg tilbake

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det for godt til å være sant...... osv :?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony er totalt ute å kjører med PS3 og godt er det. Når de er så jævla arrogante og fortsatt tar rundt 4000kr for driten så fortjener de all banken de nå får av 360 i Europa og amerika.

PS3 koster nesten dobbelt her av hva den gjør i amerika. 360 derimot koster det samme her. Sony er noen griske jævler og tjener seg dessverre rike på sånne som dere som kjøper Playstation blindt uanett pris siden dere har blitt hjernevasket av playstation dominansen her de siste 10 årene.

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ludvigzen
    Sony er totalt ute å kjører med PS3 og godt er det. Når de er så jævla arrogante og fortsatt tar rundt 4000kr for driten så fortjener de all banken de nå får av 360 i Europa og amerika.

PS3 koster nesten dobbelt her av hva den gjør i amerika. 360 derimot koster det samme her. Sony er noen griske jævler og tjener seg dessverre rike på sånne som dere som kjøper Playstation blindt uanett pris siden dere har blitt hjernevasket av playstation dominansen her de siste 10 årene.
    Hvis du går og legger deg igjen og prøver å stå opp med det andre benet først, kanskje det blir bedre?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel nå ga jeg opp. Har lenge hatt planer om å kjøpe en PS3 når prisen ble riktig. For det er et par spill jeg kunne tenkt meg å prøve - og jeg kunne antagelig levd med PS3 som BD spiller.

Men nå ble det til at jeg handlet en dedikert Bluray spiller i stedet, til rett over 2k med to filmer inkludert.

På samme sted skulle de ha kr 4.5k inkludert spillet LBP for PS3.

Så i denne generasjonen konsoller blir det ikke noe fra Sony hos meg. Synes de har en merkelig arrogant holdning, etter mitt syn så ligger de absolutt etter både Wii og Xbox med å tilby gode spilltitler. Da er ikke løsningen å ligge skyhøyt over de to andre prismessig :?

Men det kan jo hende det kommer noen veldig gode spill.... vi får se :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pinguz
    Hvis du går og legger deg igjen og prøver å stå opp med det andre benet først, kanskje det blir bedre?
    Tviler på at det vil hjelpe på Sony's priser her i Europa uansett...

Seriøst, PS3 og 360 Elite koster det samme i amerika, 399$. Her koster de 2495 og 3900. Eller enda mer hvis man skal ha en PS3 som faktisk har et eller 2 medfølgende spill, slik 360 har. For ikke snakke om hd kabler.

Så tydelig at Sony lever godt på ukritiske europeere som kjøper playstation uansett. Heldigvis ser dette ut til å endre seg nå siden 360 for øyeblikket selger mye bedre også her.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Vel nå ga jeg opp. Har lenge hatt planer om å kjøpe en PS3 når prisen ble riktig. For det er et par spill jeg kunne tenkt meg å prøve - og jeg kunne antagelig levd med PS3 som BD spiller.

Men nå ble det til at jeg handlet en dedikert Bluray spiller i stedet, til rett over 2k med to filmer inkludert.

På samme sted skulle de ha kr 4.5k inkludert spillet LBP for PS3.

Så i denne generasjonen konsoller blir det ikke noe fra Sony hos meg. Synes de har en merkelig arrogant holdning, etter mitt syn så ligger de absolutt etter både Wii og Xbox med å tilby gode spilltitler. Da er ikke løsningen å ligge skyhøyt over de to andre prismessig :?

Men det kan jo hende det kommer noen veldig gode spill.... vi får se :-D
    Hør, hør!

Sist jeg var på expert skulle de ha 4800kr for LBP PS3 pakka. Ble rett og slett kvalm.

Og kunne de ikke lagt med en HD kabel i de dyreste pakkene ihvertfall? Neida, det må man selvsagt også kjøpe. Er nok ikke få som også kjøper de hdmi kablene som butikkene selger for blodpriser. Så de kostet 500kr stk hos elkjøp og de lå farlig nærme PS3 eskene...

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gav 3000kr for min (40GB) i mars, synes de burde hatt en utgave tilgjengelig til den prisen nå også.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gav 3000kr for min (40GB) i mars, synes de burde hatt en utgave tilgjengelig til den prisen nå også.
    Nettopp. Men isteden så har de søren meg satt opp prisene.

De behandler oss som dritt fordi de vet at europeere alltid kjøper playstation uansett så de tyner oss for pengene de sikkert taper på å selge såpass billig i amerika.

Så jeg håper Sony går på en skikkelig smekk nå.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnesmurf
    Dette var vel en pris og produktjakt diskusjon?

Greit at noen liker xbox bedre enn ps3, men må de skrike det ut på hvert eneste sted det snakkes om ps3?

Kan ikke bare de som foretrekker ps3 bare få lov til å fortsette med det?
    Gjentar dette....

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde de hatt dette tilbudet nå så hadde jeg helt klart handlet!

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ludvigzen

Jeg solgte min Xbox ifjor i Desember til fordel til Ps3. Og jeg angrer ikke ett sek.

Så nå skal du høre:

Du sier at Sony tar 4000kr mens prisen på Xbox er mye lavere.. Det stemmer sålangt er vi einig , men nå kommer mitt regnstykke

PS3 3 80GB koster hos Lefdal 3879kr

Lefdal - Velkommen til Lefdal Elektromarked - Alltid billig! Mobiltelefon, Digitalkamera, Bærbar-pc, Videokamera, TV, LCD, Plasma, MP3, Hvitevarer, Data, Vaskemaskin, GPS

Xbox 360 Elite koster hos Lefdal 2495kr.

Lefdal - Microsoft Xbox 360 Elite pakke

Det er e forskjell på 1384kr greit Ps3 er dyrere men ser du forskjell mellom begge spillekonsoller??

Kan du ser BDfilmer på Xbox 360 Elite ? NEI
    Lydsystem ? Stereo * ser i bunn av denne artikkel
    Med Xbox må du betaler 500kr i året for å kunne spille online.

Kan jeg ser BDfilmer på PS3 ? JA
    Lydsystem ? Dolby 5.1 ch., DTS, LPCM
    Med PS3 må jeg IKKE betaler betaler for å kunne spille online.

Dessuten kan jeg oppdatere min Ps3 med den siste software som finnes. men det er bare e bonus.

Spill generell er det lik på det største titler. Noen finnes kun på xbox og omvendt.

Så hvem som tjener mest er vel etter min mening lik hvis du fordeler dette på 3 år.

Så hvis du er xbox fan fint for deg. jeg dømmer deg ikke for det.

Jeg sier bare have fun

*Må vel opplyse i etterkant at det er full surround-lyd på den xbox hehe feil opplysning både på lefdal og elkjøp!
    Men anyway regn ut at Xbox blir like dyr som PS3 !!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ikke fan av noen konsoll. Når jeg for et år siden kjøpte Xbox360 så gjorde jeg det fordi de hadde et mye større og bedre spillbibliotek.

I dag er det annerledes - PS3 har fått mange gode spill - mulig valget hadde blitt PS3 i dag.

Men som jeg har forstått så har PS3-spill mulighet for bedre bilde enn Xbox - noe deep colour opplegg? De har vel også mulighet for å kjøre HD lyd? Også 7.1?

Dette kan jo være spennende fremover :-D

Side 46 av 53 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •