Prisjakt Playstation 3 - Side 40

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 40 av 53 FørsteFørste ... 10 20 30 36 37 38 39 40 41 42 43 44 50 ... SisteSiste
Viser resultater 781 til 800 av 1045
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av baya
    Tja.. jeg vet ikke hva som egentlig er værst. Barnearbeid eller våpenidustri. I enkelte deler av verden er det kanskje nødvendig for familier at alle må bidra for å få endene til å møtes. Tror ikke det er noen foreldre som egentlig ønsker å sende barna i arbeid istedenfor skole. Men dette er heeeelt feil fora for denne diskusjonen.:???:

Dersom du ønsker å kjøpe billige blu-ray filmer fra USA må du ha sone A spiller. Derfor importere jeg, ikke fordi jeg kan spare 800 kr og få problemer med garantien.

Men jeg trenger også en ekstra håndkontroller. Hvilken er best? Noen anbefalinger? (Gjerne fra noen som har prøvd flere merker.)
    Importer håndkontrolleren også. Ser jo at yesasia selger Dual Shock 3'en. Selv kjøpte jeg to DS3er fra ebay for 50 dollar per stykk. Kostet vel 14 dollar i frakt fra Hong Kong. Det er halv pris i forhold til å kjøpe to Sixaxis her i Norge pluss at DS3en også har rumble-funksjon selvfølgelig.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ghaddafi
    Importer håndkontrolleren også. Ser jo at yesasia selger Dual Shock 3'en. Selv kjøpte jeg to DS3er fra ebay for 50 dollar per stykk. Kostet vel 14 dollar i frakt fra Hong Kong. Det er halv pris i forhold til å kjøpe to Sixaxis her i Norge pluss at DS3en også har rumble-funksjon selvfølgelig.
    Er DS3 lik Sixaxis bortsett fra rumble-funksjonen? De selger den hos Amzon til $55, men det er en pre-order. Lanseres 15. april.

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tilbud på Europris i sørlandsparken (annonse i dagens fvn)

PS3 til 2.999,-

"Tilbudet varer t.o.m 29/3"

så her er det løp og kjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at Komplett.no selger PS3 til 2.995,- og til 3.595 bundlet med Gran Turismo Prologue..

Da var den igjen under den magiske 3k grensen.

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Blaa
    Ser at Komplett.no selger PS3 til 2.995,- og til 3.595 bundlet med Gran Turismo Prologue..

Da var den igjen under den magiske 3k grensen.

Var ikke det en rar pris, da spiller går for ca 300,-

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mteinum
    Var ikke det en rar pris, da spiller går for ca 300,-
    Hmmm, billig

Men det er ikke snakk om ekstra kontroll eller noe slikt i tillegg da?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av baya
    Er DS3 lik Sixaxis bortsett fra rumble-funksjonen? De selger den hos Amzon til $55, men det er en pre-order. Lanseres 15. april.
    Ja, den er helt lik ellers (offisielt Sonyprodukt), litt tyngre selvfølgelig da men. I Asia har DS3 vært tilgjengelig lenge. Du får den raskere fra Asia dersom du bestiller nå enn å bestille fra Amazon

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ingen som tilfeldigvis veit om det er noe tilbud på denna maskina noe sted nå vel?
    I såfall ikke nøl med å si ifra.. jeg var jo så dum at jeg dro til en kompis å prøvde å spille litt igjen vøtt.. å det skulle jeg jo aldri gjort, nå må jeg bare ha sånn jeg også

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut til å være billigste pr. i dag Komplett.no - Sony PlayStation 3 40GB, 1 kontroller

Intermediate fronzel sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eventuellt Elkjøp (kun nettbutikken) der dem har GT5 prolouge bundle til 3589,-link

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte min for 2995 hos komplett for et par dager siden.
    Fikk nesten vondt i magen da jeg så et par på Elkjøp som kjøpte bundel med Drake og Rachet til 4500 :S "Det er dumt å betale for mye"

Newcomer Snipp sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God dag!
    Jeg hadde egentlig tenkt å lese hele denne tråden, men 160 sider ble litt mye så jeg stiller noe spørsmål istedet. Det er bare å rope ut hvis jeg spør dumt eller spør om noe som er diskutert flere ganger.

Det jeg lurer på er hvordan dere vil summere opp PS3 i dag som dvd spiller og blueray spiller kontra alle blueray maskinene som har kommet i det siste. Er den fortsatt like bra eller begynner den å bli forbikjørt som filmfremviser?

En annen ting som jeg ikke har blitt helt klok på er dette med de nye lydformatene. Hvis jeg bruker PS3'en sammens med en yamaha rx-v663 vil jeg da få full støtte for alle de nye formatene. Vil da "navnet" på formatet dukke opp i displayet på forsterkeren?

Og mitt siste spørsmål blir; vil det komme støtte for PS2 spill i framtiden? Sjefen i huset har satt ned foten og sagt at det ikke blir aktuelt med en ny PS3 for hun kan spille sine PS2 buzz og singstar spill i fylla på PS3'en!

På forhånd takk for alle svar

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff... Havnet i feil tråd!
    Den skulle være i den offesielle PS3 tråden=/
    Kanskje moderator flytter den hvis det er mulig?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Grei men også litt lei

Hei Snipp
    Siden jeg var sjefen når denne skulle kjøpes inn hadde jeg ikke ditt problem men jeg hadde samme problemstilling kontra PS2:-?
    Atpåtil hadde vi 2 PS2 maskiner i huset:?
    For bare å spille PS spill og du har alerede en del av disse er det ingen god unnskyldning...
    Men det skal sies at Sing Star har en bedre løsning på PS3 med mulighet for nedlastning via nettverk alle tilgjengelige låter:-D
    Lagre alt på HDD og kast CD,ene!
    HDD på 40GB kan du også bytte ut med en større meget enkelt!
    Eller kople til en 500-1000GB HDD USB2
    I tillegg får du en Blue ray spiller til gibort pris!
    Denne spiller også de vanlige DVD,ene dine!
    Har du Pinnacle Videoredigering kan du lage videoer på vanlig DVD i Blue Ray format for avspilling på PS3!
    Masse funksjonalitet til en billig penge i denne maskinen!

Noen leie ting jeg oppdaget var at det ikke går an å få både video ut på HDMI og Komponenet samtidig. Heller ikke lyd :evil:
    Kjempedårlig spør du meg!
    Men noen bakdeler er det med alt

Lykke til med kjøpet:-D

Sitat Opprinnelig postet av Snipp
    God dag!
    Jeg hadde egentlig tenkt å lese hele denne tråden, men 160 sider ble litt mye så jeg stiller noe spørsmål istedet. Det er bare å rope ut hvis jeg spør dumt eller spør om noe som er diskutert flere ganger.

Det jeg lurer på er hvordan dere vil summere opp PS3 i dag som dvd spiller og blueray spiller kontra alle blueray maskinene som har kommet i det siste. Er den fortsatt like bra eller begynner den å bli forbikjørt som filmfremviser?

En annen ting som jeg ikke har blitt helt klok på er dette med de nye lydformatene. Hvis jeg bruker PS3'en sammens med en yamaha rx-v663 vil jeg da få full støtte for alle de nye formatene. Vil da "navnet" på formatet dukke opp i displayet på forsterkeren?

Og mitt siste spørsmål blir; vil det komme støtte for PS2 spill i framtiden? Sjefen i huset har satt ned foten og sagt at det ikke blir aktuelt med en ny PS3 for hun kan spille sine PS2 buzz og singstar spill i fylla på PS3'en!

På forhånd takk for alle svar

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HDTV amatøren

Noen leie ting jeg oppdaget var at det ikke går an å få både video ut på HDMI og Komponenet samtidig. Heller ikke lyd :evil:
    Kjempedårlig spør du meg!

Hvorfor trenger du det? ser du på to forskjellige skjermer samtidig?

Beklager min uvitenhet. ops:

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Hvorfor trenger du det? ser du på to forskjellige skjermer samtidig?

Beklager min uvitenhet. ops:
    Stusset også på denne... Kanskje han skal vise film på to Tver samtidig? Men det får du vel noe slags duppedings til...

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For dere som skal ha PS3 nå, ikke nøl et sekund med å kjøpe til 2995. Dette varer ikke mer enn noen få dager.

og snipp: Leste i en artikkel at det var mulig å muligjøre PS2 spilling via software emulering, så etterhvert vil dette bli mulig. Men når, er det ingen som vet...

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for alle svar. Fruen nikket annerkjennende til den singstarløsningen! Det falt tydeligvis i smak! Et steg nermere til PS3=)
    Den ultimate løsningen må jo være PS3 for min del. Er på utkikk etter en mediastreamer, ny spillemaskin og har litt lyst på blueray spiller óg så da er det vel ingen som slår PS3. Helt sykt hvor mye funksjonalitet man får fra denne boksen når man tenker etter og at man får den for 2999 er jo helt villt. Kalles ikke slike ting for et kinderegg?
    Funker den 40 gig utgaven som sacd-spiller?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snipp
    Funker den 40 gig utgaven som sacd-spiller?
    Nei.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvorfor 2 utganger samtidig?

Sitat Opprinnelig postet av shakudu
    Stusset også på denne... Kanskje han skal vise film på to Tver samtidig? Men det får du vel noe slags duppedings til...
    Tydelig ingen fantasi hos dere her siden dere lurer på dette?

Altså min duppedings heter "prosjektor" og den er tilkoplet med komponentkabler til en AV forsterker som igjen er tilkoplet komponent på PS3 i tillegg til optisk lyd.

Som oftest brukes Sony TV,n og da via HDMI (lyd innebygd) til TV,n men det er fetere med lyd ifra AV forsterkeren så da må noe velges - ikke sant?
    Det er utingen med PS3!
    Skal jeg så se en film på prosjektor må også lyd/video velges via meny på PS3..
    Må jeg si noe mer?

Side 40 av 53 FørsteFørste ... 10 20 30 36 37 38 39 40 41 42 43 44 50 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •