Prisjakt Playstation 3 - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 53 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 34 44 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 1045
    Active NAD-master sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Akkurat nå kom jeg på hvor dum jeg faktisk har vært... har visst lenge at PS3 kom og at den ble dyr, men har jeg spart alle pengene mine?? Neida! Brukte dem på bla PSP....hallooo???? (sorry, måtte bare få det ut)

Uansett: er det noen som vet om prisen kommer til å gå ned frem mot sommeren?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    PS3 har priset seg ut av konsol markedet med 6 000 for en spillmaskin (ja, for de fleste er det faktisk det er - en spillmaskin). Det absolutt største markedet er de som ikke tjener penger - barn. Og hvordan skal de få 6 000 til en spillmaskin? Jeg tror PS3 flopper så det holder.
    Dette stemmer nok ikke helt. Hele grunnen til at Sony slo Nintendo og Sega og inntok ledelsen i spillbransjen var at de ignorerte barna og satset på et publikum rundt 18-25. Husk også at PS2 ble lanset for 4500 da den kom i desember 2000. Den floppet jo ikke, og kjøpekraften har ikke gått ned siden den gang.

Sitat Opprinnelig postet av NAD-master
    Uansett: er det noen som vet om prisen kommer til å gå ned frem mot sommeren?
    Neppe. Xbox 360 har bare gått ned et par hundrelapper siden lansering for snart 16 måneder siden, og prisen på Wii har gått opp siden lansering. Det eneste som kan føre til en snarlig prisnedgang ville vært store problemer med salget, men det hadde på den annen side vært innrømmelse av nederlag, noe som kunne skadet Sonys anseelse enda mer. Tipper vi ser den til 4995,- til jul, men neppe noe lavere med det første.

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men hvis de ikke senker prisen så vil den være en meget dyr spillmaskin og når BD spillere til 4-5 tusen kommer i løpet av det neste året så blir den ikke engang en billig Blu-Ray spiller.

Tror PS3 ligger å vipper på kanten av stupet hvor den kan bli en fiasko for Sony.
    Men det håper jeg slettes ikke på, for jeg har kjøpt den, hovedsaklig for å spille på, så jeg håper den blir en giga suksess.
    Men tror den skal få problemer med å matsje PS1-2 i salg hvis den ikke blir en del billigere les: rundt 4.000kr.

Men kanskje jeg tar feil, det håper jeg faktisk

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde PS3 i hånda, fikk samvittighet og gav lappen videre til noen andre

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thlian
    Hadde PS3 i hånda, fikk samvittighet og gav lappen videre til noen andre
    hadde du hatt (dårlig) samvittighet hadde du tatt den med deg hjem og spart noen andre 6k....

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS3 er ikke noe mangelvare da. Komplett har de jo i bøtter og spann. Sony ser ut til å vært flinke her. Men den selger vel heller ikke SÅÅÅ mye. Ikke så mange som trenger en bluerayspiller includert i en konsole pris tydeligvis.

Jeg syns iallefall maskina ser snadder ut, men priser seg ut for min del. Kanskje senere når det står en skikkelig TV på stua. Har ikke xbox 360 heller da, litt samme grunnen der. PC holder for mitt bruk nå (selv om det er noen konsole spill som frister veldig).

Intermediate Zocral sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    551
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

PS3 fra USA

For de som synes at PS3 er for dyr, hva med å kjøpe en PS3 fra USA. Jeg ser at BestBuy.com selger PS3 med 20 gb HD til litt i overkant av kr 3 000 (USD 499). Dersom en kjenner noen som skal resie over eller annet bekjentskap over dammen, er det mulig å få "spillbeistet" til nesten halv pris!

Foruten mangel på WiFi og mindre HD på 20 gb konsollen skal de amerikanske konsollene være like. Men hva trenger en ellers, tenker da stømmessig, for å få konsollen til å virke i Norge. Hva med software, hvilket begrensninger medfører kjøp av PS3 i USA på de forskjellig formatene, spill, SD-DVD og BluRay?

Er det evt noen fordeler?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zocral
    For de som synes at PS3 er for dyr, hva med å kjøpe en PS3 fra USA. Jeg ser at BestBuy.com selger PS3 med 20 gb HD til litt i overkant av kr 3 000 (USD 499). Dersom en kjenner noen som skal resie over eller annet bekjentskap over dammen, er det mulig å få "spillbeistet" til nesten halv pris!

Foruten mangel på WiFi og mindre HD på 20 gb konsollen skal de amerikanske konsollene være like. Men hva trenger en ellers, tenker da stømmessig, for å få konsollen til å virke i Norge. Hva med software, hvilket begrensninger medfører kjøp av PS3 i USA på de forskjellig formatene, spill, SD-DVD og BluRay?

Er det evt noen fordeler?
    Harddisken kan byttes ganske lett, så 20 GB er ikke noe minus.

Innen det kommer noe region crack til spillerene, så vil den kunne spille alle spill, siden de er sonefri, men DVD og BD kan ikke spilles hvis de ikke er sone frie, da må de være sone A (BD) eller sone 1 (DVD.

Samt så er det ekstra problematisk ved reklamasjon, men det er de færreste som kommer borti (heldigvis)

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjøpe PS3 på Schiphol

Hallois!

Noen som har noen kommentarer på dette tilbudet på Schiphol?
    Primeur op Schiphol Plaza: Sony Playstation 3

Sitter på Gardermoen på vei dit nå og teller på knappene om å kjøpe...

Er det tomt for PS3 i Norge nå?
    Hvordan er det med garanti hvis jeg kjøper der?
    Noen som vil si noe om prisen?
    Ca 4900,- for konsoll
    Ca 5700,- for konsoll 2 spill

Kommentarer?

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes prisen på PS3 er ganske så bra jeg når man faktisk tar i betraktning hva den leverer. Xbox er jo en langt dyrere maskin om man skal komplettere den til nivået PS3 er på og resultatet blir et juletre av kabler og bokser som i tillegg bråker.

Det er absolutt ingen tvil om at jeg skal ha meg en PS3, men ikke akkurat nå. Grunnen min er at tilgjengeligheten på Blueray filmer er dårlig og spillene som er tilgjengelig nå interesserer meg ikke.

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ref innlegget mitt over, det ser faktisk ut til at det mulig å PS3''n til 450 euro på taxfree sjappa.

Hvorfor skal jeg ikke ta med en sånn hjem? ;-)

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr. Gadget Man
    Hvorfor skal jeg ikke ta med en sånn hjem? ;-)
    Hvis du ikke har interesse for BD og mediasenter delen i PS3. :-D

Ellers er jeg veldig imponert over maskinen, og den kan bli veldig spennende det neste året, med flere spill tittler, OS oppgradering osv.

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Harddisken kan byttes ganske lett, så 20 GB er ikke noe minus.

Innen det kommer noe region crack til spillerene, så vil den kunne spille alle spill, siden de er sonefri, men DVD og BD kan ikke spilles hvis de ikke er sone frie, da må de være sone A (BD) eller sone 1 (DVD.

Samt så er det ekstra problematisk ved reklamasjon, men det er de færreste som kommer borti (heldigvis)
    Det er raportert lite feil med PS3.
    Når det gjelder soner på Blu-Ray, så er filmutvalget MYE større når man bestiller fra USA, og - det er billigere.
    For min egen del ser jeg egentlig ikke noen spesielle fordeler med å kjøpe norsk PS3

Tom

Selger;

Moderator e-h sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr. Gadget Man
    Hallois!

Noen som har noen kommentarer på dette tilbudet på Schiphol?
    Primeur op Schiphol Plaza: Sony Playstation 3

Sitter på Gardermoen på vei dit nå og teller på knappene om å kjøpe...

Er det tomt for PS3 i Norge nå?
    Hvordan er det med garanti hvis jeg kjøper der?
    Noen som vil si noe om prisen?
    Ca 4900,- for konsoll
    Ca 5700,- for konsoll 2 spill

Kommentarer?
    Må man ikke betale moms inn til Norge om man blir stoppet med varer over en viss verdi? Tror denne er 2500 NOK, men her kan jeg være på bærtur. Uansett så betalte jeg 5495 på Elkjøp og var fornøyd med den prisen. Tilbudet over ville vært løp og kjøp for min del :-D

EDIT: Komplett.no har fortsatt 8stk på lager til 5995,-

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tomsavini
    For min egen del ser jeg egentlig ikke noen spesielle fordeler med å kjøpe norsk PS3
    Fordelen er vel å kunne kjøpe plater over disk og kunne få norsk tekst på filmer.
    Etterhvert vil det også komme utleie av blu-ray og de vil jo være vår sone (som er B?, husker ikke dette og hater egentlig sonetullet).

Synes faktisk at dette virker som et dilemma hvis en kunne tenke seg både å importere spill og filmer samtidig som en kjøper spill og filmer i Norge?

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Fordelen er vel å kunne kjøpe plater over disk og kunne få norsk tekst på filmer.
    Etterhvert vil det også komme utleie av blu-ray og de vil jo være vår sone (som er B?, husker ikke dette og hater egentlig sonetullet).

Synes faktisk at dette virker som et dilemma hvis en kunne tenke seg både å importere spill og filmer samtidig som en kjøper spill og filmer i Norge?
    For min egen del så bestiller jeg 98% av det jeg eier på nett, og kjøper ikke over disk. Det er jo som regel billigere å handle på nett...
    Norsk tekst slår jeg aldri på, men om man liker det er jo det en fordel.

Uansett, 250 filmer i USA og rundt 1/10 i Norge - det er jo en viss forskjell. Det blir vel opp til den enkelte å avgjøre - er bare viktig at man har et sammenligningsgrunnlag.

Ps. det er 0 problem å spille PS3 spill fra USA på norsk PS3

Selger

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DaButcher
    Priser på expert:
    Fjernkontrollen: 299kr
    Filmen "Kingdom Of Heaven": 259kr
    Filmen "Fantastic Four": 259kr
    Ekstra Sixaxxis fjernkontroll: 499Kr.
    !!
    CDON har fjernkontroll til 179,- Bestilte den selv i går med en del filmer. Filmer som også er ute på HD DVD er 229, mens de som er eksklusive til BD er 279,-. Synd at Play er såpass dyre på HD enda.

Gleder meg til å få testet spilleren skikkelig med film snart. Har kun T2 og Talladega Nights. Og har akkuratt sett dem på DVD.

EDIT: Enten så greide jeg å posten denne i feil post (Den offisielle PS3 tråden) eller så har en moderator flyttet den.)

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så på kvitteringen min fra Elkjøp i går. Og fant ut at jeg faktisk fikk PS3 gratis fra dem

Det dumme var at drittfilmen "Talladega Nights" kostet 5995,-

Men mer seriøst, det burte vel ikke ha noe å si ved reklamasjon? (hvis det skulle behøves).

Active ftonnes sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har ikke noe å si
    Pakken er bundlet, så de har lagt inn totalpris på filmen....
    Hvis ikke hadde du vel kjøpt en ganske dyr blu-ray film....

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønner ikke helt det med dårlig service på cdon.
    Jeg har handlet veldig mye der,og jeg har aldri hatt noen problemer.
    Jeg fikk også endret adressen min der. bare ringte dit, og snakket med en trivelig dame som fikset dette fort som fy!:-D

Side 4 av 53 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 34 44 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •