Prisjakt Playstation 3 - Side 39

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 39 av 53 FørsteFørste ... 9 19 29 35 36 37 38 39 40 41 42 43 49 ... SisteSiste
Viser resultater 761 til 780 av 1045
    Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av baya
    Hvor har du det fra at PS3 fra usa ikke trenger trafo? Har en kompis som har en PS3 fra usa og han bruker en svær jernkjernetrafo som ser ut som en motor. Ikke noe jeg ville hatt i stua mi, men jeg vet det finnes de som ser helt greie ut.
    Trafoen i PS3'n støtter inngangsspenning på 110V og 230V så hvis han har ekstern trafo så har han ikke lest manualen

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hey folks, det er jo bare til å kjøpe en Play 3 fra Elkjøp eller hvem som selger, når en maskin er nedi 3300kr med ett spill så er det vel ikke mere å spare på? Jeg tviler det er mere å hente, ellers får dere vente ett års tid så den 40gb saken synker litt. Det er ikke mye å betale 3 lapper for den maskinen nå synes jeg, må jo tenke litt på at man får nesten den beste bluray maskinen på markedet. Og en standard spiller koster mer enn den maskinen, så løp og kjøp enn å spikk og spar...

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shakudu
    Hvordan er sonen på den i forhold til norge?
    Det er en egen region/sone for Europa som både Norge og Nederland ligger i, så her kan det ikke være store forskjellene.

Newcomer stirol sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Hey folks, det er jo bare til å kjøpe en Play 3 fra Elkjøp eller hvem som selger, når en maskin er nedi 3300kr med ett spill så er det vel ikke mere å spare på? Jeg tviler det er mere å hente, ellers får dere vente ett års tid så den 40gb saken synker litt. Det er ikke mye å betale 3 lapper for den maskinen nå synes jeg, må jo tenke litt på at man får nesten den beste bluray maskinen på markedet. Og en standard spiller koster mer enn den maskinen, så løp og kjøp enn å spikk og spar...
    Har du noe link? Billigste jeg kan se på elkjop.no er til 3500kr uten spill?

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stirol
    Og med en ekstra kontroller er man fort nesten på 4000 kroner.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stirol
    Elkjøp - PlayStation 3 ink 2 spill.

Denne koster 4k med to spill, men de har jo aldri disse tilbudsvarene inne lengre. Det er jo bare å følge med på disse sidene med tid og stunder, ellers finnes det masse på bruktmarkedet. Så en pris for alle vil finnes om man er int å betale prisen som følger.......

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Da har han kastet bort penger.

Det er mange her inne som har kjøpt PS3 fra USA og kun byttet til en vanlig euro-støpsel kabel.

Strømforsyningen i den skal være at typen som tar alle spenninger.

Du kan høre med "SVS-Man!" som jeg mener har gjort dette.
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Trafoen i PS3'n støtter inngangsspenning på 110V og 230V så hvis han har ekstern trafo så har han ikke lest manualen
    Kjekt å vite. Har tenkt til å importere en 40gb PS3 fra Amazon. Ikke så mye penger å spare på det, kommer på ca. 2800, men da får jeg blu-rayspiller sone A.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjekt å vite. Har tenkt til å importere en 40gb PS3 fra Amazon. Ikke så mye penger å spare på det, kommer på ca. 2800, men da får jeg blu-rayspiller sone A.
    Amazon er grinete når det kommer til å sende elektronikk ut av USA. Du må bare prøve, men jeg har alltid fått en feil når jeg nærmer meg utsjekking.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tosh
    Amazon er grinete når det kommer til å sende elektronikk ut av USA. Du må bare prøve, men jeg har alltid fått en feil når jeg nærmer meg utsjekking.
    Har du prøvd å sende det direkte til Norge eller til JetCarrier mailboxen din?

Har ikke bestillt enda, men kommer til å prøve om ikke så lenge. Sender det da til JetCarrier og skal prøve å time det sånn at det blir sendt sammen med noe annet jeg har bestilt.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du prøvd å sende det direkte til Norge eller til JetCarrier mailboxen din?

Har ikke bestillt enda, men kommer til å prøve om ikke så lenge. Sender det da til JetCarrier og skal prøve å time det sånn at det blir sendt sammen med noe annet jeg har bestilt.
    Har ikke prøvd å bestille gjennom JetCarrier, det ser jeg for meg det kan funke bedre. Jeg tenkte du prøvde å bestille med sending til norge.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tosh
    Har ikke prøvd å bestille gjennom JetCarrier, det ser jeg for meg det kan funke bedre. Jeg tenkte du prøvde å bestille med sending til norge.
    Walmart har også samme pris som Amazon på det meste av spill og BD, samt PS3. Det er plan B. :-D Det ser også ut som om de kan sende direkte til Norge om du ønsker det.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Walmart er et gigantisk internasjonalt firma som benytter seg i stor grad av barnearbeid og har mye umoralsk arbeidsetikk. Dette har bl.a. ført til at norske myndigheter ikke har noen investeringer i fond som berører walmart. Det var et innslag om dette i forbrukerinspektørene tidligere. Lurer på hvorfor dere bare henviser til utenlandske butikker på nettet nå når PS3 for alvor er blitt "billig" i butikkene. Elkjøp selger vel denne for under 3500 nå. Slipper også alle problemer med service og garanti da. Hva gjør dere hvis dere får feil på PS3 som dere har kjøpt fra Amazon eller andre utenlandske selskaper, vil ikke tro at elkjøp, lefdal osv. vil motta disse for reklamasjon. skulle bare mangle...

Newcomer crank sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av amadesus
    Walmart er et gigantisk internasjonalt firma som benytter seg i stor grad av barnearbeid og har mye umoralsk arbeidsetikk. Dette har bl.a. ført til at norske myndigheter ikke har noen investeringer i fond som berører walmart. Det var et innslag om dette i forbrukerinspektørene tidligere. Lurer på hvorfor dere bare henviser til utenlandske butikker på nettet nå når PS3 for alvor er blitt "billig" i butikkene. Elkjøp selger vel denne for under 3500 nå. Slipper også alle problemer med service og garanti da. Hva gjør dere hvis dere får feil på PS3 som dere har kjøpt fra Amazon eller andre utenlandske selskaper, vil ikke tro at elkjøp, lefdal osv. vil motta disse for reklamasjon. skulle bare mangle...
    Walmart er et gigantisk internasjonalt firma som benytter seg i stor grad av barnearbeid ?????

Viktig å ha fakta når en kommer med så bastante påstander. Walmart største
    svin på skogen er vel at de motarbeider fagforeninger i USA.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er dokumentert bl.a. i programmet forbrukerinspektørene på NRK1, der de også viste intervju med den norske finansministeren som kom med denne påstanden (mener jeg bevisst å huske). Dette gjorde sitt til at jeg aldri kommer til å sette min fot i noen av deres forretninger. Det vil si at Walmart benytter seg av underleverandører og har farbrikker i østen hvor det jobber mange barn. Dette ble det vist i tvprogrammet. Husker ikke akkurat når dette gikk men det var etter nyttår, tror det var i februar eller mars dette året. (det ligger sikkert ute under nrk sine nettsider på tv programmer der).

Men dette er vel egentlig ikke rette forum å ta dette opp i, men jeg synes nå dette er et poeng ved valg av butikk for min egen del da.

Intermediate LarsGr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min i dag, bestilt på netshop til 3700 inkl ekstra håndkontroll og fjernkontroll, levert på døren.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk min i går fra siba. betalte 3495 som jeg er ganske fornøyd med siden jeg fikk med gratis forsikring på kjøpet. Bestilte ekstra håndkontroll med dualshock 3 fra YesAsia.com: Free Shipping on Asian (Chinese, Japanese, Korean) DVDs, CDs, TV Drama, Karaoke, Anime, Manga, Games, Books, Posters, Gifts, Toys, and more! for 280,- inkludert frakt. (bruk coupon code: ISYA247 så får du 5$ avslag per 15$). 3775 med to håndkontrollere (en dualshock) er vel ikke så dum pris det?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crank
    Viktig å ha fakta når en kommer med så bastante påstander. Walmart største
    svin på skogen er vel at de motarbeider fagforeninger i USA.
    som forøvrig er det samme som de fleste store elektrokjeder i norge gjør. så walmart er ikke verre/bedre enn noen andre.

Newcomer K3nt_ sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av martinarnstad
    fikk min i går fra siba. betalte 3495 som jeg er ganske fornøyd med siden jeg fikk med gratis forsikring på kjøpet. Bestilte ekstra håndkontroll med dualshock 3 fra YesAsia.com: Free Shipping on Asian (Chinese, Japanese, Korean) DVDs, CDs, TV Drama, Karaoke, Anime, Manga, Games, Books, Posters, Gifts, Toys, and more! for 280,- inkludert frakt. (bruk coupon code: ISYA247 så får du 5$ avslag per 15$). 3775 med to håndkontrollere (en dualshock) er vel ikke så dum pris det?
    hva er forskjell på asiatisk og japansk verson av kontrollen?
    siden den ene er billigere enn den andre:

YesAsia.com: Games: PS3 DualShock 3 Wireless Controller (Black) (Japan Version) - GAME - Sony Computer Entertainment - Free International Shipping

PS3 DualShock 3 Wireless Controller (Black) (Asian Version), Games - YesAsia.com

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    etter mitt skjønn så er det ingen forskjell da denne kontrolleren mest sannsynlig er lik over hele verden (hvorfor bruke penger på å produsere forskjellige versjoner når hardwaren er identisk over hele verden untatt soneindelingene(merk: 110v-230v trafo på maskinene)). kanskje skriften på den ene kontrolleren er trykt på japansk på den ene og engelsk på den andre. Det virker også som den asiatiske versjonen sin produktside er ufullstendig og det kan være en grunn til prisforskjellen

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av amadesus
    Tja.. jeg vet ikke hva som egentlig er værst. Barnearbeid eller våpenidustri. I enkelte deler av verden er det kanskje nødvendig for familier at alle må bidra for å få endene til å møtes. Tror ikke det er noen foreldre som egentlig ønsker å sende barna i arbeid istedenfor skole. Men dette er heeeelt feil fora for denne diskusjonen.:???:

Dersom du ønsker å kjøpe billige blu-ray filmer fra USA må du ha sone A spiller. Derfor importere jeg, ikke fordi jeg kan spare 800 kr og få problemer med garantien.

Men jeg trenger også en ekstra håndkontroller. Hvilken er best? Noen anbefalinger? (Gjerne fra noen som har prøvd flere merker.)

Side 39 av 53 FørsteFørste ... 9 19 29 35 36 37 38 39 40 41 42 43 49 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •