Prisjakt Playstation 3 - Side 31

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 31 av 53 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 51 ... SisteSiste
Viser resultater 601 til 620 av 1045
    Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ifølgte Hardware.nos prisguide er det Elrprice.no som har de beste prisene på PS3 (3.390kr), dvs ca. 600kr fra alternativene. Dessverre er Elrprice utsolgt for PS3. Jeg har en kamerat som er i Skottland nå i julen, og jeg får ham til å sjekke prisene der borte. Før jul kostet de £300 (dvs. ca. 3400kr), men da kom de bundlet med et par spill. Det teite er jo at jeg ikke er interessert i noen av disse spillene.

Vet dere om noen butikker i Norge som selger PS3 billigere enn Elprice? Eventuelt, er det noen som jobber for elektro-butikker som vet om det blir pris-reduksjon i Januar?

Angående dette med backwards compatibility, så ser jeg ikke på dette som et så stort problem som deg, Roffe. Jeg var ganske fra meg når jeg først hørte at de europeiske PS3ene ikke ville få BC, men når jeg tenker etter, så er det veldig sjeldent jeg spiller PSX-spill på min PS2. Jeg har gjort det 1 gang, og det var Final Fantasy VIII. Jeg kommer nok til å rydde unna PS2en og oppbevare den i et skap eller noe når jeg får PS3 i huset.. Så hvis jeg noen gang får lyst til å spille Final Fantasy XII, God of War II eller Resident Evil 4, så har jeg muligheten...

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip]Angel
    Ifølgte Hardware.nos prisguide er det Elrprice.no som har de beste prisene på PS3 (3.390kr), dvs ca. 600kr fra alternativene. Dessverre er Elrprice utsolgt for PS3. Jeg har en kamerat som er i Skottland nå i julen, og jeg får ham til å sjekke prisene der borte. Før jul kostet de £300 (dvs. ca. 3400kr), men da kom de bundlet med et par spill. Det teite er jo at jeg ikke er interessert i noen av disse spillene.

Vet dere om noen butikker i Norge som selger PS3 billigere enn Elprice? Eventuelt, er det noen som jobber for elektro-butikker som vet om det blir pris-reduksjon i Januar?

Angående dette med backwards compatibility, så ser jeg ikke på dette som et så stort problem som deg, Roffe. Jeg var ganske fra meg når jeg først hørte at de europeiske PS3ene ikke ville få BC, men når jeg tenker etter, så er det veldig sjeldent jeg spiller PSX-spill på min PS2. Jeg har gjort det 1 gang, og det var Final Fantasy VIII. Jeg kommer nok til å rydde unna PS2en og oppbevare den i et skap eller noe når jeg får PS3 i huset.. Så hvis jeg noen gang får lyst til å spille Final Fantasy XII, God of War II eller Resident Evil 4, så har jeg muligheten...
    Er enig med deg, men det er jo noen av oss som har barn og det er ikke like populært å pakke vekk PS2... Har heldigvis en 60GB så min går i skapet...

Intermediate Zocral sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    551
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Mulig det, men Sony risikerer å støte vekk en del potensielle kjøpere på denne måten. Det er jo nettopp de som ikke har noe spillkonsoll fra før som har kjøpt PS3 først, samt de som skal ha en BD-spiller.
    De som har PS2 allerede har sannsynligvis ventet litt for at det skulle bli billigere. Og hva skjer? Jo de FJERNER støtten for PS2-spill, altså en DÅRLIGERE løsning. De går fra 2 til 1 håndkontroll, noe som umiddelbart betyr en merutgift på rundt 600 kroner hvis to skal spille samtidig.

Jeg tror nok at selv om PS3 er blitt billigere, så er den ikke blitt så mye billigere. Det er rett og slett fjernet for mye, og spesielt å gå fra 2 til 1 håndkontroll i standardpakken er en elendig strategi, det blir jo veldig tydelig
    at det følger med mindre, og at prisen er for en "strippet" versjon der man må betale ekstra for full spillopplevelse.
    Jeg er enig med Roffe i at en strippet 40G modell uten BC frister mindre enn den første utgaven. Jeg fikk bestillt en fra Elprice til en meget fordelaktig pris. Da hadde jeg sittet lenge på gjerde for å vurdere hvilken spillemaskin jeg skulle kjøpe, PS3 eller X-Box 360. I mellomtiden har jeg plukket opp en Wii til barna. Wii'en, sammen med to kontroller og to spill, kom på kr 3.700. Da Elprice annonserte sitt tilbud på PS3 60G til 4K kunne jeg ikke la være å bestille, maskinen var jo nesten like "billig" som Wii'en. Jeg er glad jeg slo til, for maskinen slo alle mine forventninger. Den er så veldig mye mer enn en spillekonsoll. Og PS3 gir mer valuta for pengene enn Wii'en, mye mer.

Jeg kunne ønske at det var en eller flere USB-kontakter på baksiden, slik at man kunne plugge inn ekstra hd eller GH3-mottaker skjult bak. Nå bruker jeg stort sett tre av de fire tilgjengelige usb-kontakten slik at bare to kontakter ville allerede vært for lite uten stadig å bytte utstyr eller kjøpe en USB-hub. Da har jeg en kontakt til kontrollen, en til GH3 og en mic'ene til Singstar 3.

Etterhvert som det kommer bedre spill til PS3 vil det nok også bli mindre og mindre brukt til PS2-spill. Men ettersom den gamle PS2 tok kvelden i høst, er jeg inntil videre avhenging av BC for å spill PS2-spill. Mangel på dette ville muligens ført til at jeg hadde avventet kjøp inntil BC igjen var implementert.

Det mest gledelige er nok allikevel konsollens evnen som multimediaspiller. Blu-ray må bare oppleves. For eks er Bruce Springsteen: Live in Dublin bare utrolig bra. Lyden og bildet som blir gjengitt viser noe av potensialet i BD-formatet - anbefales på det sterkeste! Men PS3 duger også som SD-avspiller, SACD og CD. Og i tillegg så kan man streame lyd og bilde over nett uten altfor store forkunnskaper. Men som avspiller kunne den helt klart hatt fordel av et display som viste detaljer fra avspilling uten å måtte se på (stor)skjermen. Det er mulig at dette senere kan bli implementert i PSP, sammen med PSP-universalkontroll, og f eks PSP-mediastyringssystem a la Sono's. Da ryker min Harmony 1000 til fordel for en PSP.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Leveringstid?

Noen som kan fortelle meg hvor lang tid det tar fra bestilling til levering av ps3`n fra elprice.no?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kaarea
    Noen som kan fortelle meg hvor lang tid det tar fra bestilling til levering av ps3`n fra elprice.no?
    Jeg bestilte min PS3-40GB versjonen 27/11. Det var nestsiste dag den var for kr. 2990.- Fikk den levert den 20/12. Var litt lenger leveringstid enn både jeg (og Elprice) hadde tenkt oss.

Men når den er i hus er alting glemt.

Men så vidt jeg vet er den merket med "midlertidig utsolgt" hos Elprice nå og da får du ikke bestilt den heller (tror jeg).

/Øystein

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må jo sies at vi visste den ikke var på lager når vi bestillte, men fra varen kom på lager til den var levert gikk det bare tiden posten brukte på å levere.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xinhua
    Om du har en PAL dvdspiller så kan man bare bestille 80GB versjonen fra Canada. Det er butikken http://videogamesplus.com/ som har den billigste eg har funnet. Og tok ikke lengre en 6 arbeidsdager fra Canada til Bergen. Betalte 3600,- levert til døra.
    Hvordan blir det med toll og tull (mva)?

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de som er interessert, så fikk jeg akkurat mail om at Elprice nå har 40 GB på lager igjen. Nettsidene er foreløpig ikke oppdatert.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for opplysning denne gangen skal jeg kjøpe.
    Mail sendt bare for å få bekrefta at de har inne

Newcomer crank sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    For de som er interessert, så fikk jeg akkurat mail om at Elprice nå har 40 GB på lager igjen. Nettsidene er foreløpig ikke oppdatert.
    Takk trengte en til for "gutterommet"

Newcomer Zaynt sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    er det mulig å bestille over mail, eller må man vente til sidene er oppdatert?

Newcomer Oyfinn sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var Elprice sine sider oppdaterte, men nå har man satt opp prisen til 3795 kroner.. Snikene vet at det er penger å tjene her. Nå vil kanskje platekompaniets tilbud på 4290 kroner med ett spill fremstå som vel så bra.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo ikke så rart at de ikke har det tilbudet over lang tid når innkjøpsprisen er vesentlig høyere.... At Elkjøp solgte denne for 2998 er egentlig helt utrolig. De taper sykt på det. :-D

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    316
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elprice har 60gb pakka på lager ser det ut som, prisen er 4995 kr nå dog.

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at de også har fått inn 60GB også (ihvertfall mulig å bestille den).. Står at den sendes innen 3 dager. Var innom Elprice i gågaten (Bergen) som sa at de ikke ville få inn flere av disse

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    60 gb modellen er vel utgått? 80 gb modellen som skal ta over snart...

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    316
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og nå står det Midlertidig utsolgt igjen, heh, det varte ikke lenge;p

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk ihvertfall bestilt 60GB- versjonen.. Håper bare at de faktisk hadde noen på lager og ikke bare hadde gjort en feil. Fikk bekreftelse på mail og alt ser ut til å være i orden.. Tiden vil vel vise

Active AVsmurfen sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sakset fra et annet forum:
    Sitat Opprinnelig postet av elprice_no 08/01-08 14:26
    Det gikk 200 på 45 minutter! Vi hadde ikke mer dessverre, men jeg har faktisk fått bekreftet enda et parti på PS3 60GB i svært nær fremtid. Regner med et betydelig antall, men dette er litt usikkert. Jeg kommer med mer info i samme sekund jeg har fysiske bevis på dette. Som kjent fikk vi jo problemer med datoer og at antallene kom i flere partier forrige gang. Vi går ikke i den fella igjen.
    Når det neste partiet er 100% sikret så vil vi sende varslings mail på nytt, også til de som fikk i går.
    Ser ut til at Elprice fortsetter med parallellimporten sin så lenge de får tak i 60GB-modellen...

Newcomer falcon64 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På Thorn kan man kjøpe PS3 kontant for 3769,- inkludert frakt:

PS3 hos Thorn

Kan hende det ikke er gråimport, men at de setter prisen lavere fordi at den ikke skal bli for dyr på avbetaling. :-D

Side 31 av 53 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 51 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •